• Anonym (Undrar bara)

Only fans ett annan form av prostitution

Vad tycker ni? Personligen tycker det är inte så långt från prositution!

Om det var någon du kände kollat på OF, skulle du konfronter de?

• Svar på tråden Only fans ett annan form av prostitution
  • Anonym (Olle i skogen)

Men det finns läckta klipp från Only Fans på vanliga porrsidor där only fans tjejen har sex med ett fans som har dolt ansikte. Om hon erbjuder utvalda fans att komma o ha sex m henne i sina klipp, är inte det prostitution? Hon är stjärnan o deras drömtjej o hon får mycket pengar...

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Olle i skogen) skrev 2024-08-07 00:19:53 följande:

Men det finns läckta klipp från Only Fans på vanliga porrsidor där only fans tjejen har sex med ett fans som har dolt ansikte. Om hon erbjuder utvalda fans att komma o ha sex m henne i sina klipp, är inte det prostitution? Hon är stjärnan o deras drömtjej o hon får mycket pengar...

Det är bara prostitution om han betalar henne för sexet.
  • Tukt

Here we go again! Någon som tror de fått en helt ny och unik tanke...

• Anonym (örjanz)

Nej, inte prostitution. Men såklart en diskutabel sysselsättning.

• Anonym (J)

OnlyFans är inte alls prostitution. På min OF har jag nakna men absolut inte porriga bilder och långtifrån alla lägger ut sexvideos eller har sex med sina följare

• Anonym (örjanz)
    Anonym (J) skrev 2024-08-08 14:42:10 följande:

OnlyFans är inte alls prostitution. På min OF har jag nakna men absolut inte porriga bilder och långtifrån alla lägger ut sexvideos eller har sex med sina följare

ok intressant
    vad kostar det att följa någon på only fans?
  • Tom Araya

Ja, OF är nära prostitution, ungefär som porr där man också får betalt för att ha sex med någon man inte känner.

• Core

Nej, men det är värre ur ett psykosocialt perspektiv. Redan nu, men ännu mer snart, kommer en arbetsgivare mata in en bild på dig i ett ai verktyg. Överallt där du lämnat avtryck med bild kommer länkas för vem som än vill se.

Ja det är lätt att räkna ut konsekvenserna för någon som blir några år äldre och vill skaffa ett bra jobb och en stadig familj. Utbudet blir minst sagt skralt på båda punkter om du sysslat med att sälja nakenbilder online 

• Anonym (örjanz)

hur fungerar det ekonomiskt?
    betalar användare för varje profil de följer eller hur är det?

hur mkt tar only fans av intäkterna, 10 %?

• Anonym (Wildcat)

ja tycker onlyfans är bra

• Anonym (Säg inte det)
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-08-06 21:14:07 följande:

OF är porr, inte prostitution. Det finns ingen fysisk kontakt.

OF är (fast instagram är ju ännu värre på det sättet) en webbplats där oljerika araber letar efter tjejer de attraheras av och erbjuder dem hutlösa summor för att flygas ner till Dubai och ha sex med dem.

Det är ju inte huvudsyftet med OF eller instagram, men en bieffekt av, de hittar även tjejer de vill ha med som "Yachttjejer" (De betalar snygga tjejer för att underhålla dem och andra gäster på Yachten). Så den typen av prostitution (kanske tom kan kallas koppleri) finns där.
  • ClumsySmurf
    Core skrev 2024-08-08 23:15:25 följande:
    Only fans ett annan form av prostitution

Nej, men det är värre ur ett psykosocialt perspektiv. Redan nu, men ännu mer snart, kommer en arbetsgivare mata in en bild på dig i ett ai verktyg. Överallt där du lämnat avtryck med bild kommer länkas för vem som än vill se.

Ja det är lätt att räkna ut konsekvenserna för någon som blir några år äldre och vill skaffa ett bra jobb och en stadig familj. Utbudet blir minst sagt skralt på båda punkter om du sysslat med att sälja nakenbilder online 

undrar hur många barn som kommer att bli utsatta för "din mamma suger kuk på internet" mobbning
  • ClumsySmurf
    Anonym (Olle i skogen) skrev 2024-08-07 00:19:53 följande:

Dolt ansikte bevisar att det är ett fans och inte falsk marknadsföring?
  • Core
    ClumsySmurf skrev 2024-08-09 06:01:24 följande:
    undrar hur många barn som kommer att bli utsatta för "din mamma suger kuk på internet" mobbning
    Ja det lär ju bli en del. Lätt att tänka nu att det är ett bra sätt att tjäna några tusen i månaden extra. Men det är annat än att vara med på ett VHS band på 90-talet idag 😂
  • Tom Araya
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-08-06 21:18:38 följande:
    Nej, det är bara prostitution om man betalar för fysiska tjänster.
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-08-07 00:37:57 följande:
    Det är bara prostitution om han betalar henne för sexet.
    Det finns inget som säger att den betalande kunden vid prostitution själv måste delta fysiskt, utan kan även vara åskådare.

Om jag som porr-producent betalar henne för att ha sex med mig på film som jag sedan publicerar. Vilka kriterier för prostitution saknar du då?

• Anonym (G)

De som säljer naket på OF verkar inte tänka en tanke på vilka digitala avtryck de lämnar efter sig för resten av livet.
    Eller vänta nu? man kan tjäna massor på att lägga ut bilder på sig själv bakandes, helt påklädd?

• Anonym (örjanz)
    Anonym (G) skrev 2024-08-09 08:57:00 följande:

De som säljer naket på OF verkar inte tänka en tanke på vilka digitala avtryck de lämnar efter sig för resten av livet.
    Eller vänta nu? man kan tjäna massor på att lägga ut bilder på sig själv bakandes, helt påklädd?

Finns många influencers som tjänas stora pengar på att lägga ut bilder och recept på bakverk.

Då svaret är ja.

En av landets mest kända bor i min kommun.
  • Anonym (örjanz)

Vänta några år så kommer OF vara som vilket jobb som helst.

• Ascendere

OF är väl en form av prostitution, det är allmänt känt eller finns det de som inte anser det? 

Svar på tråden Only fans ett annan form av prostitution