• Anonym (Frun)

Ställningar som passar man med liten

Som rubriken lyder. Ge tips på ställningar som passar man med mindre utrustning så att säga. 
    Det är inte skönt för någon av oss, känner ärligt talat inte mycket. Han blir snabbt slak så tror inte att han njuter heller. 

• Svar på tråden Ställningar som passar man med liten
  • Anonym (C)

Varför byter du inte karl?

• Anonym (Frun)
    Anonym (C) skrev 2024-08-10 19:26:07 följande:

Varför byter du inte karl?

Byter karl pga detta? Är du på riktigt?
    Jag vill ha förslag på lösningar. 
  • Anonym (kvist)

Liten, innebär det kort eller tunn eller både och? Skulle väl säga att "saxa" är bra för att nå så djupt som möjligt. Du kan också spänna/knippa med slidmuskulaturen, främjar orgasm också tycker jag. Men är den väldigt liten och tunn så hjälper nog inget av det....jag hade kört på analt istället, där borde vara lagom trång för bägge, gärna med en dildo i fittan samtidigt.

• Anonym (Frun)

Liten och tunn är nog ordet tror jag. Gissar på 10-11 cm och omkrets lite grövre än min tumme i erigerat tillstånd. Jag har fött tre barn vaginalt så jag är nog inte så tajt heller trots knipövningar och kulor. 

• Anonym (kvist)
    Anonym (Frun) skrev 2024-08-10 19:33:16 följande:

Liten och tunn är nog ordet tror jag. Gissar på 10-11 cm och omkrets lite grövre än min tumme i erigerat tillstånd. Jag har fött tre barn vaginalt så jag är nog inte så tajt heller trots knipövningar och kulor. 

Då tror jag nog att ställning spelar mindre roll faktiskt, känns rätt kört och antingen får ni hitta njutningen analt eller andra vägar än just penetrationssex till att hitta njutning, oralt, fingrar etc
  • Anonym (C)
    Anonym (Frun) skrev 2024-08-10 19:28:25 följande:
    Byter karl pga detta? Är du på riktigt?
    Jag vill ha förslag på lösningar. 
    Klart jag är på riktigt. Men bra sex är uppenbarligen inte jätteviktigt för dig. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (C) skrev 2024-08-10 20:01:17 följande:
    Klart jag är på riktigt. Men bra sex är uppenbarligen inte jätteviktigt för dig. 
    Du verkar tro att det bara är att byta partner. 
    Du verkar inte bryr dig om lösningar. 
    Du verkar tro att allt hänger på det. 
  • baam77
    Anonym (C) skrev 2024-08-10 20:01:17 följande:
    Det är mycket i ett förhållande som är viktigt. 
  • XDX

När jag själv letade efter (i mitt fall "omvända") sextips stötte jag på youtubekanalen Roxysdream. Hon har tips för alla storlekar och former. Tyvärr utsatt för censur så hela hennes Youtubekanal blev raderad, men hon har börjat lägga ut igen - här ett exempel:

Men hon finns på Onlyfans också, med många fler videos samt personliga konsultationer. 

Med en liten penis är det klokt att fokusera på g-punkten och klitoris. För att förstärka g-punktsstimulationen får ni linjera och vinkla er så att hans ollon träffar g-punkten så bra som möjligt. En kudde under din rumpa i missoonären är en tweak som kan hjälpa. En annan tweak är att du sitter upprätt i cowgirl och juckar fram och tillbaka istället för upp och ner. 

När det gäller att hålla honom hård tänker jag två saker - upphetsning samt hälsa. Vad gäller upphetsning får ni försöka lista ut vad som gör honom mest upphetsad. Kanske "dirty talk", stön? Tänk på att känsligaste delen av penisen är ollonkanterna runt frenulum. 

Har ni provat kukring? Har han provat onanera mindre ofta och med lösare grepp? Om han kollar på porr borde han minska eller sluta. 

Vad gäller hälsa är det en nobrainer att ta inspiration av Paul Saladino och Hans Amato på Youtube. Se även www.testonation.com

Han kan också testa Angion method. Se redditkanalen för det samt Youtube. Många vittnar om bättre erektioner efter ett tag. Jag personligen hade dock hållt mig till metoderna AM1, AM2 och AM3, och kört enbart med fingrarna och utan utrustning. 

Kör ni allt detta är jag övertygad om att ni kommer se stora förbättringar och nära er maxpotential tillsammans. 

Ställ gärna följdfrågor eller berätta hur det går! 

Ps. Disclaimer, jag har inte liten penis själv, och har inga problem med hårdheten. Så jag har inte den förstahandserfarenheten själv. Ville bara förtydliga det så jag inte lurar någon. Men jag gillar att hjälpa andra, för fler människor som trivs och mår bra förbättrar hela världen. 

• Freddie K

Jag har inte heller så stor och jag föredrar när hon rider mig. Känns som att vi båda får ut mycket av det.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (C)
    baam77 skrev 2024-08-10 22:08:12 följande:
    Det är mycket i ett förhållande som är viktigt. 
    Helt riktigt och det som är viktigt gör man inte avkall på. Det som är mindre viktigt är enklare att kompromissa om.
  • KimLinnefeldt

Kattställningen: Missionären med honom ovanpå, men han för in sig i dig och lägger sedan sina ben utanpå dina, och du håller ihop dina. Han kör inte ut och in, utan du höjer och sänker kroppen, och han följer med och gör samma rörelse. Krävs lite övning, men kan blir skönt.

• Pericles

Kolla i tråden om penisöverdrag som jag kommenterat i. Då han låter väldigt liten går nog inte en XL-sleeve, men antagligen skulle en i L funka bra för alla ställningar. Kanske känsligt att ta upp men han fattar ju själv att han har liten

Svar på tråden Ställningar som passar man med liten