När jag själv letade efter (i mitt fall "omvända") sextips stötte jag på youtubekanalen Roxysdream. Hon har tips för alla storlekar och former. Tyvärr utsatt för censur så hela hennes Youtubekanal blev raderad, men hon har börjat lägga ut igen - här ett exempel:
Men hon finns på Onlyfans också, med många fler videos samt personliga konsultationer.
Med en liten penis är det klokt att fokusera på g-punkten och klitoris. För att förstärka g-punktsstimulationen får ni linjera och vinkla er så att hans ollon träffar g-punkten så bra som möjligt. En kudde under din rumpa i missoonären är en tweak som kan hjälpa. En annan tweak är att du sitter upprätt i cowgirl och juckar fram och tillbaka istället för upp och ner.
När det gäller att hålla honom hård tänker jag två saker - upphetsning samt hälsa. Vad gäller upphetsning får ni försöka lista ut vad som gör honom mest upphetsad. Kanske "dirty talk", stön? Tänk på att känsligaste delen av penisen är ollonkanterna runt frenulum.
Har ni provat kukring? Har han provat onanera mindre ofta och med lösare grepp? Om han kollar på porr borde han minska eller sluta.
Vad gäller hälsa är det en nobrainer att ta inspiration av Paul Saladino och Hans Amato på Youtube. Se även www.testonation.com.
Han kan också testa Angion method. Se redditkanalen för det samt Youtube. Många vittnar om bättre erektioner efter ett tag. Jag personligen hade dock hållt mig till metoderna AM1, AM2 och AM3, och kört enbart med fingrarna och utan utrustning.
Kör ni allt detta är jag övertygad om att ni kommer se stora förbättringar och nära er maxpotential tillsammans.
Ställ gärna följdfrågor eller berätta hur det går!
Ps. Disclaimer, jag har inte liten penis själv, och har inga problem med hårdheten. Så jag har inte den förstahandserfarenheten själv. Ville bara förtydliga det så jag inte lurar någon. Men jag gillar att hjälpa andra, för fler människor som trivs och mår bra förbättrar hela världen.