• Anonym (S)

Gillar bara missionären

Som rubriken så gillar jag bara vanliga missionären när jag har sex. 
    Vad tror ni killar skulle tänka om mig i förhållande, eller om ni är kille, vad skulle ni tycka? 

• Svar på tråden Gillar bara missionären
  • Meddelande borttaget
  • Pixxel

Missionären är helt klart den bästa. Jag skulle klara mig med den.

• KimLinnefeldt

TS, du pratar om "killar", så jag antar att du är ganska ung. Min erfarenhet efter ett långt sexliv är att smaken förändras, du kommer kanske inte att tycka exakt lika om 30 år. Och visst kan du väl bjussa på en annan ställning som en variation?

Kanske är hans tyngd och ögonkontakten viktigast i början, när man söker intimitet och trygghet. Efter en tid blir det mindre avgörande.

• XDX
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-13 08:44:19 följande:
    Hur kan det vara förtal att påminna om vad du har uttalat i andra trådar. Står du inte för dina tidigare inlägg.

Släng nu av dig din stinkande offerkofta och acceptera att jag och fler med mig inte tycker om dina kvinnofientliga inlägg.
    Det är endast i din fantasi jag har gjort några kvinnofientliga inlägg. Du hittar på och förtalar, och dramatiserar grovt därifrån. 

Ska bli intressant att se hur länge admin tillåter dig och er att förpesta forumet med detta. 

Vissa är har en sjuk sadistisk läggning, du är en av dem. 

Kan du lägga av nu och sluta förstöra tråden? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (40 ish)

Det viktigaste är ju att TS har ett öppet sinne för att testa nya saker. Min fru var likadan i början men nu har vi även sex i skedställning ibland. 

Jag har fått testa doggy en gång men det funkade inte för henne så jag får njuta av sex på annat sätt...

• Anonym (Eva)
    Anonym (Har du problem med minnet.) skrev 2024-08-13 10:05:26 följande:
    Detta var ju både hysterisk rolig men också väldigt tragiskt. 

Du tycks ha stora problem med minnet om du inte minns dina extremt kvinnofientliga inlägg. 

Jag har inget problem med minnet så jag har full koll på vad du skrivit i andra trådar. 
    Det är en märklig kille med ett tillsynes mycket selektivt minne.
  • Shameless
    Anonym (S) skrev 2024-08-12 23:15:51 följande:
    Gillar bara missionären

Som rubriken så gillar jag bara vanliga missionären när jag har sex. 
    Vad tror ni killar skulle tänka om mig i förhållande, eller om ni är kille, vad skulle ni tycka? 

Hade tyckt att det var extremt tråkigt och att du inte var flickvänsmaterial. 
  • Anonym (S)
    Shameless skrev 2024-08-13 17:53:21 följande:
    Hade tyckt att det var extremt tråkigt och att du inte var flickvänsmaterial. 
    Hepp. Är det alltså något jag borde berätta tidigt i dejtandet? 
  • Anonym (Same)
    XDX skrev 2024-08-13 10:00:49 följande:
    Det är endast i din fantasi jag har gjort några kvinnofientliga inlägg. Du hittar på och förtalar, och dramatiserar grovt därifrån. 

Ska bli intressant att se hur länge admin tillåter dig och er att förpesta forumet med detta. 

Vissa är har en sjuk sadistisk läggning, du är en av dem. 

Kan du lägga av nu och sluta förstöra tråden? 
    Ja du har uppenbarligen en mobb efter dig. Har sett samma gäng efter dig i en annan tråd. 
  • Anonym (Vill inte röra dig?)

Är grejen att du inte vill röra dig så mycket under sex, byta ställning och så pga övervikt? 

Man kan ju i så fall ha olika bekväma ställningar för dig och ni byter ställning, men bara en ställning/sextillfälle så du inte behöver ändra position?

Missionären blir ju en då, men även kanske att du ligger på mage med en kudde under så rumpan kommer upp? Blir det tungt att andas så, så kan du stödja dig på armbågarna så att överkroppen kommer upp, lättare att andas då. Du kan även ligga på sida där du försöker lyfta upp ett ben mot magen så att han kommer åt. Eller en (stabil) fåtölj där ni har missionären där du är bakåtlutad.

Eller vid tillfälle ha sex i en pool, även om vattnet ger motstånd i rörelse så kan det för större damer vara lättare, mjukare att röra sig i vatten.

Om det är så att du är rädd för att du kommer låta mycket av ansträngning och svettas väldigt mycket och egentligen inte att röra dig i sig som är det som tar emot, så vågar jag nog påstå att mannen inte har något emot det, kanske tvärtom. Han gillar förmodligen de ansträngningsljuden och din svett.   

• Anonym (S)
    Anonym (Vill inte röra dig?) skrev 2024-08-13 22:38:47 följande:

Är grejen att du inte vill röra dig så mycket under sex, byta ställning och så pga övervikt? 

Man kan ju i så fall ha olika bekväma ställningar för dig och ni byter ställning, men bara en ställning/sextillfälle så du inte behöver ändra position?

Missionären blir ju en då, men även kanske att du ligger på mage med en kudde under så rumpan kommer upp? Blir det tungt att andas så, så kan du stödja dig på armbågarna så att överkroppen kommer upp, lättare att andas då. Du kan även ligga på sida där du försöker lyfta upp ett ben mot magen så att han kommer åt. Eller en (stabil) fåtölj där ni har missionären där du är bakåtlutad.

Eller vid tillfälle ha sex i en pool, även om vattnet ger motstånd i rörelse så kan det för större damer vara lättare, mjukare att röra sig i vatten.

Om det är så att du är rädd för att du kommer låta mycket av ansträngning och svettas väldigt mycket och egentligen inte att röra dig i sig som är det som tar emot, så vågar jag nog påstå att mannen inte har något emot det, kanske tvärtom. Han gillar förmodligen de ansträngningsljuden och din svett.   

Nej, absolut inte. 

Jag är smal och ser rätt bra ut, många killar som är intresserade. Dock detta problem bara. Om det är ett problem? Men troligtvis kanske? 
  • Anonym (Same)
    Anonym (Vill inte röra dig?) skrev 2024-08-13 22:38:47 följande:

Då jag är som ts, tänkte jag ge min åsikt om detta..
    Det har inget att göra med att röra sig "så mycket" för min del. I missionären kan jag ligga och känna mig underlägsen samtidigt som jag har honom nära. Jag kan pussa på honom, stöna och slicka hans öron, smeka honom på rygg och röv samt jucka.

Att köra bakifrån är den absolut sämsta ställningen enligt mig. Man är nerborrad i madrassen, kan inte röra sig eller ta på honom eller känner hans kropp. Helt värdelöst!

Många andra ställningar kräver att jag är vig som en katt och det är jag inte. Så dom går också bort. 
  • Anonym (Ely)
    Anonym (Same) skrev 2024-08-13 22:57:18 följande:
    Då jag är som ts, tänkte jag ge min åsikt om detta..
    Det har inget att göra med att röra sig "så mycket" för min del. I missionären kan jag ligga och känna mig underlägsen samtidigt som jag har honom nära. Jag kan pussa på honom, stöna och slicka hans öron, smeka honom på rygg och röv samt jucka.

Att köra bakifrån är den absolut sämsta ställningen enligt mig. Man är nerborrad i madrassen, kan inte röra sig eller ta på honom eller känner hans kropp. Helt värdelöst!

Många andra ställningar kräver att jag är vig som en katt och det är jag inte. Så dom går också bort. 

Men då borde du väl inte ha något emot att rida honom? Då kan du också ta på hans kropp? Visserligen missar du känslan av underlägsenhet, men han kanske uppskattar att vara underlägsen ibland med? 

En för övrigt mycket skön ställning eftersom man ser honom njuta och får bestämma lite över när han får komma eller inte. Ännu mysigare att knyta fast och få honom att be om mer.

• Anonym (Same)
    Anonym (Ely) skrev 2024-08-14 00:06:15 följande:

Men då borde du väl inte ha något emot att rida honom? Då kan du också ta på hans kropp? Visserligen missar du känslan av underlägsenhet, men han kanske uppskattar att vara underlägsen ibland med? 

En för övrigt mycket skön ställning eftersom man ser honom njuta och får bestämma lite över när han får komma eller inte. Ännu mysigare att knyta fast och få honom att be om mer.

Det är ingen hit, men jag går med på det ibland. Den är åtminstone bättre än doggy
  • Shameless
    Anonym (S) skrev 2024-08-13 18:37:55 följande:
    Hepp. Är det alltså något jag borde berätta tidigt i dejtandet? 
    Ja, åtminstone enligt mig. Sex är for många en viktig del av förhållandet så funkar inte det så är det problematiskt. Är en fördel å hitta nån man är kompatibel med så då underlättar det ju om man tar upp det tidigt. 
Svar på tråden Gillar bara missionären