• Anonym (Om)

Vad kan det vara? Jag är desperat nu

s

Ca en vecka efter ny kille/sexpartner fick jag ont av att kissa, sveda/brännande känsla i urinrör och klitoris. Gick till VC och tog prover, fick en kur antibiotika mot urinvägsinfektion. Proverna kom tillbaka negativa men visade högt på vita blodkroppar. Även negativt på klamydia, gonorré och mycoplasma genitalium. 

Besvären kvarstår en månad senare men är mildare. Har nu mer en obehagskänsla och sveda lite då och då. Även mellanblödningar Som kommer och går. Och har ibland luktar ammoniak från flytningar som är vita och krämiga (brukar sällan ha flytningar alls förutom vid ägglossning). Vad kan detta vara? 

Jag har som sagt kontaktat sjukvården och de ger mig inget svar, så jag är desperat. 

• Svar på tråden Vad kan det vara? Jag är desperat nu
  • Anonym (vgw)

Klamydia. Svårare än så var det inte.

• Goneril
    Anonym (vgw) skrev 2024-08-17 23:31:48 följande:

Inte svårare än så? Det var väl illa nog?
  • Anonym (vgw)
    Goneril skrev 2024-08-18 00:49:21 följande:
    I det moderna samhället ? Nej. Men visst, för en kvinna är de det om den inte hoppar på behandling i ett tidigt skede har jag för mig.
  • Anonym (Örjan)

Skyll er själva om ni inte har vett att använda kondom ens i början.

• Anonym (Örjan)
    Anonym (vgw) skrev 2024-08-18 00:53:11 följande:
    I det moderna samhället ? Nej. Men visst, för en kvinna är de det om den inte hoppar på behandling i ett tidigt skede har jag för mig.
    Ett modernt samhälle känneteckas inte av mer sjukdomar. Skärp dig.
  • Anonym (vgw)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-18 00:59:10 följande:
    Läs om och förstå rätt ÖRJAN Sörjan.
  • Anonym (vgw)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-18 00:59:10 följande:

O för övrigt, vilken statestisk hänvisar du till? 

Ditt påstående som du anklagar mig för har jag ioförsig aldrig påstått heller. Men då du tog upp det hela så undrar man ju vad som är din fakta bakom ditt påstående? 

Antar att du syftar på fysiska sjukdomar då eller ? Eller menade du psykiska också ? Isåfall på vilken grund samt källa kan du hänvisa till? 

Aldrig i hela världshistorien har så många singelhushåll ätit antidepressiva som idag som exempelvis, så vad exakt menar du med ditt påstående ? Misstänker starkt att du flyr debatten och skriver att du endast menade fysiskt nu då. Eller inte svarar alls eller svamlar vidare.

• Anonym (Örjan)
    Anonym (vgw) skrev 2024-08-18 01:10:58 följande:

O för övrigt, vilken statestisk hänvisar du till? 

Ditt påstående som du anklagar mig för har jag ioförsig aldrig påstått heller. Men då du tog upp det hela så undrar man ju vad som är din fakta bakom ditt påstående? 

Antar att du syftar på fysiska sjukdomar då eller ? Eller menade du psykiska också ? Isåfall på vilken grund samt källa kan du hänvisa till? 

Aldrig i hela världshistorien har så många singelhushåll ätit antidepressiva som idag som exempelvis, så vad exakt menar du med ditt påstående ? Misstänker starkt att du flyr debatten och skriver att du endast menade fysiskt nu då. Eller inte svarar alls eller svamlar vidare.

Jag syftade enbart på att du skyllde på det moderna samhället för att knulla utan kondom med okända. Med andra ord syftade jag just på könssjukdomar. Det är inget modernt eller positivt med det.
  • Anonym (vgw)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-18 01:19:56 följande:
    Jag syftade enbart på att du skyllde på det moderna samhället för att knulla utan kondom med okända. Med andra ord syftade jag just på könssjukdomar. Det är inget modernt eller positivt med det.
    Har aldrig skrivit ordet kondom. Du måste vara full för du verkar ha blandat ihop mig med någon annan som faktiskt skrev något ang om att ha sex utan kondom. 
  • Anonym (vgw)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-18 01:19:56 följande:
    Nu ser jag att det var du själv som skrev ang det. Du verkar schizo..
  • Anonym (Om)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-18 00:56:05 följande:

Skyll er själva om ni inte har vett att använda kondom ens i början.

Använde, den sprack 
  • Anonym (Om)
    Anonym (vgw) skrev 2024-08-17 23:31:48 följande:

Negativ på klamydia skrev jag 
  • Anonym (Om)
    Goneril skrev 2024-08-18 00:49:21 följande:
    Det har blivit uteslutet 
Svar på tråden Vad kan det vara? Jag är desperat nu