• Anonym (Men åh)

Men gaah och dejting

Hej 

42 år gammal 
    22 år lång relation i bagaget och nu ut i dejtinglivet.
    Vilken gegga och så förvirrande det är!

Hursomhelst 
    Träffade en man, vi skrev ett tag och sågs.
    Efter dejten, som var trevlig, hörde han av sig och sa att pirret inte fanns hos honom.
    Jag själv tror inte att jag behöver mer än 1 dejt för att känna pirr, men respekterar givetvis honom. 
    Allt lugnt så långt 

MEN några timmar senare hör han ändå av sig och vi messar lite hit och dit om inger alls och plötsligt vill han ändå ses igen.
    Jag ifrågasätter lite och under vilka omständigheter han tänker sig osv. 
    Jag är tydligen med att jag gärna gör det men under seriösa förhållande.  Inte som ett tidsfördriv medan han söker annat.
    Han vill också ha det upplägget. 
    Vi har nu setts rätt intensivt ca 6-7 ggr. Även haft sex.Han säger att allt känns jättebra och bättre än första gången, men inget pirr.  
    Jag känner att jag inte riktigt ger mig hän eftersom han är så tydlig med att han inte vet vart det bär för honom med känslor. 
    Kan detta bli nått eller ska jag gå? Önskar tankar från som kanske är mer van vid dejting

• Svar på tråden Men gaah och dejting
  • Anonym (Pirr?)

Om man träffas och har (bra) sex, då känner man väl någon slags attraktion i alla fall. Och om man känner attraktion och har bra sex och dessutom trivs ihop, vad krävs mer? Hur långt är det till det där pirret man efterfrågar? 

Eller missförstår jag det, man kanske kan ha bra sex utan att känna attraktion? 

• Anonym (Men åh)

Jag vet inte heller riktigt vad som saknas 
    Galet bra sex säger han (och jag)
    Men slaknar varje gång mitt i så vi får börja om. Vet inte om det beror på mig?
    Han säger att det inte gör det men samtidigt att det aldrig hänt förr att han slaknar 
    Å andra sidan har han inte haft sex på 7 år och är 45 år
    Han säger att jag är den behagligaste person jag träffat
    Trivs med mig och känner sig bekväm och avslappnad 
    Men det pirrar inte

• Anonym (Ibland tar det tid)
    Anonym (Men åh) skrev 2024-08-20 13:55:07 följande:

Han säger att det inte gör det men samtidigt att det aldrig hänt förr att han slaknar 
    Men det pirrar inte

Lite så var det för mig med. Helt galet sex och en massa saker vi gjort tillsammans som vi båda är helnöjda med osv och vips trillade jag dit. Eller insåg att det är han jag vill vara med så jag lagt ned sökandet efter Mr Right helt och hållet.
    Nu väntar jag bara att han ska känna eller rent krasst erkänna att han faktiskt känner lite detsamma.
    Är så mycket annars i hans sätt och handlande/agerande som är tämligen galet om vi bara vore KK/Vänner med förmåner.
  • Anonym (Men åh)

Tack  för input!
    Jag vill inte ha en kk relation dock
    Blir det inte mer/andra känslor så får det vara. Det är ingen brådska,  men jag vill liksom förstå vad vi är 

• Anonym (M)
    Anonym (Men åh) skrev 2024-08-20 12:14:06 följande:

Alltså syftet med att träffas , från bådas håll, är ju att se vad som utvecklats mellan oss 

Det är iaf mitt syfte med mig själv

Kanske Ljuger han?

Mycket möjligt och varför gjorde han inte så från början då - träffade dig några gånger för att se vart det leder? Varför avfärdade han dig direkt för att sedan plötsligt ändra sig? 

Det beteendet säger något om honom som person. Nu har han övertaget när du går och hoppas på att han en dag ska känna det där pirret. 

Tycker du inte att du är värd mer än så? 

• Anonym (Men åh)
    Anonym (M) skrev 2024-08-20 14:30:54 följande:

Mycket möjligt och varför gjorde han inte så från början då - träffade dig några gånger för att se vart det leder? Varför avfärdade han dig direkt för att sedan plötsligt ändra sig? 

Det beteendet säger något om honom som person. Nu har han övertaget när du går och hoppas på att han en dag ska känna det där pirret. 

Tycker du inte att du är värd mer än så? 

Han säger att det blev fel 
    Att han alltid varit sån som känner direkt men då han trivdes så bra på dejten ville han ge mer tid
  • Anonym (M)
    Anonym (Men åh) skrev 2024-08-20 13:55:07 följande:

Men det pirrar inte

Men allvarligt, ser du inte sjukt det är? Det är ju förnedrande att ha sex med någon flera gånger som uttryckligen säger att han inte känner något pirr efter varje gång. 

Om han inte har haft sex på sju år så fattar du väl att det är därför han träffar dig. 

Han är inte intresserad men vet att han kan få sex av dig och få män tackar nej till det. Han utnyttjar dig och kommer att dra direkt när han hittar någon han känner ?pirr? med. 

Du har säkert betydligt fler alternativ än vad han har så varför går du med på det här? 

• Anonym (M)
    Anonym (Men åh) skrev 2024-08-20 14:40:55 följande:
    Han säger att det blev fel 
    Att han alltid varit sån som känner direkt men då han trivdes så bra på dejten ville han ge mer tid
    Jo, för män pratar aldrig en massa skit för att få ligga. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Pirr?) skrev 2024-08-20 13:30:37 följande:

Om man träffas och har (bra) sex, då känner man väl någon slags attraktion i alla fall. Och om man känner attraktion och har bra sex och dessutom trivs ihop, vad krävs mer? Hur långt är det till det där pirret man efterfrågar? 

Eller missförstår jag det, man kanske kan ha bra sex utan att känna attraktion? 

Det är betydligt svårare för en man att få sex än för kvinnor så de flesta män har en lägstanivå och den är låg. Många män kan tänka sig att ligga med personer som de inte är attraherade av när det bjuds. 

Man får utgå ifrån att den här mannen inte är särskilt het själv om han inte har legat på sju år men han överskattar uppenbarligen sig själv och låter TS ligga med honom på nåder. 

TS är säkert attraktiv för många män så varför nöja sig med någon som inte är attraherad? 

• Anonym (Men åh)

På nåder vet jag inte 
    Jag är ju medveten om förutsättningarna 

• Anonym (M)
    Anonym (Men åh) skrev 2024-08-20 15:19:59 följande:

På nåder vet jag inte 
    Jag är ju medveten om förutsättningarna 

Ja, och det är på nåder. Om du har tur kanske han en dag känner det där pirret så du går med på att vänta. Kanske kommer det, kanske inte. 

Det är upp till dig men det är sorgligt att du inte kan känna att du är värd mer än att bli behandlad så här. 

• Anonym (Men åh)

Ja jag vet inte 
    Tycker väl egentligen inte att han gör annat än rätt
    Väldigt ärlig och uppriktig 
    Men jag borde kanske bara gå

Svar på tråden Men gaah och dejting