• Anonym (Idiot)

Min dejt pratar om att han haft sex med en annan ikväll

Jag är så ledsen och besviken just nu. Har sedan en tid tillbaka träffat en kille och verkligen fått känslan av att vi har något speciellt även om vi inte direkt pratat om vart vi står. Nu ikväll hörde han sig på meddelande och berättar detaljerat om att han legat med en annan ikväll. Trodde först att det var som en sexchatt för det har vi gjort förut, men han hävdar att det är sant. 

Känner mig gråtfärdig. Hur kan man göra så? Känner typ för att åka dit och slå ihjäl honom. OBS kommer inte göra det men är så besviken. 

• Svar på tråden Min dejt pratar om att han haft sex med en annan ikväll
  • NinniQX

Om du var speciell för honom hade han inte skrivit till dig på det sättet. Jag får känslan av att han bara ser dig som en vän. 
    Hur länge har ni dejtat? 

• Anonym (Dra)

Snälla fortsätt inte dejta snubben. Han har tydligt inte samma känslor för dig som du har för honom, vart i liknande situation, slutade inte bra 

• Anonym (:()

sexchatta inte med en man och tro sen att han ska vara normalfuntad, han låter som ett sexäckel. Hemskt för dig men lär dig av denna läxa. 

• Anonym (T)
    Anonym (Idiot) skrev 2024-08-24 23:33:17 följande:
    han borde sagt nej. 
    Varför då?
  • Anonym (Röven1)

Han ser det som att söka arbete och han har flera ansökningar ute nu.

Han känner inte att han lovat någon något och därför tog han chansen att knulla henne.

• Anonym (Nina)

Jag tycker detta känns som ett elakt sätt att få dig att veta att han inte är intresserad, eller att göra dig svartsjuk. Om han trodde att det var en kul och charmig grej att berätta för någon man flörtat med så kan han inte vara speciellt smart.
    Bra att han visade den här sidan tidigt i alla fall, så slipper du slösa mer tid på honom.

• Goneril

Herregud, vart är världen på väg? Hur kan TS ens överväga att träffa den här drummeln igen? Han ska  förpassas till dejtingens soprum som den sopa han är. Bara bort! Bli ledsen? Jag hade blivit förbannad, i viss mån på mig själv på grund av mitt dåliga omdöme. Det måste ha funnits skitstöveltecken tidigare. 

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Idiot) skrev 2024-08-24 22:30:12 följande:
    Min dejt pratar om att han haft sex med en annan ikväll

Jag är så ledsen och besviken just nu. Har sedan en tid tillbaka träffat en kille och verkligen fått känslan av att vi har något speciellt även om vi inte direkt pratat om vart vi står. Nu ikväll hörde han sig på meddelande och berättar detaljerat om att han legat med en annan ikväll. Trodde först att det var som en sexchatt för det har vi gjort förut, men han hävdar att det är sant. 

Känner mig gråtfärdig. Hur kan man göra så? Känner typ för att åka dit och slå ihjäl honom. OBS kommer inte göra det men är så besviken. 

Fullkomligt skriker empatistörning om denne, (narcissist?)  om du tror att du blivit sårad nu så är det ingenting jämfört med vad som troligen komma ska. Såna som han har inga spärrar, vill du ha det så?
  • Anonym (Röven1)
    Anonym (Nina) skrev 2024-08-25 15:56:51 följande:

Jag tycker detta känns som ett elakt sätt att få dig att veta att han inte är intresserad, eller att göra dig svartsjuk. Om han trodde att det var en kul och charmig grej att berätta för någon man flörtat med så kan han inte vara speciellt smart.
    Bra att han visade den här sidan tidigt i alla fall, så slipper du slösa mer tid på honom.

Han vill provocera och visa att han har mycket på gång.

Elakt? Ja, kanske. 
  • Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Gigi) skrev 2024-08-24 23:00:24 följande:

om ni inte har officiellt blivit ett par ser han kanske inte det som ett problem, men om du känner att du vill inleda förhållande med honom tycker jag du borde säga hur du känner, att det sårade dig och se hur han reagerar. Var ärlig och säg att du tycker om honom och skulle gärna vilja att det bara blir ni två! 

bäst att vara ärlig såhär i början!

Dum kommentar! Killen är ett rövhål, och der vore vansinnigt korkat att inte dumpa honom direkt. 
  • Anonym (Ella)

Känner med dig. Du började få känslor och så sviker han dig på detta vis.

Det är otroligt sårande. Men.. var glad att detta uppdagades så här tidigt. För det är INTE OK. 

Nu gäller det att du står upp för digsjälv och vad du förväntar dig av en man. Svik inte sigsjälv nu genom att acceptera detta.

Skriv att detta gjorde dig ledsen för du kände att det ni hade betydde något för dig. Att detta inte är något du kan acceptera då du söker en man som vill vara exklusiv. Önska honom lycka till men att du kommer radera hans nummer. Du söker något annat än det han erbjuder.

Svar på tråden Min dejt pratar om att han haft sex med en annan ikväll