• Anonym (Egg Toddy)

Jag har städat nu ska vi sexa

Tycker ni också det är bland det mest upphetsande en man kan säga?

• Svar på tråden Jag har städat nu ska vi sexa
  • Anonym (Verkligen inte.)
    Anonym (Per) skrev 2024-08-25 21:46:27 följande:
    Det är inte alls ovanligt att kvinnor förhandlar med sex. Om kvinnorna får som dom vill i vissa saker så är det betydligt troligare att det blir intima stunder.
    Trams. Finns ingen normal kvinna som köpslår med sex. Skitsnack. Du har spenderat för mycket tid på sjaskiga bordeller. Eller med verklighetsfrånvända p-rullar.
  • Anonym (Folke)

Är denna trådstartaren samma som kaffedrakstrådarna?

• Anonym (Aha)
    Anonym (Städande man) skrev 2024-08-25 21:20:52 följande:

Man städar väl för att trivas själv i ett rent hem - inte för att skaffa en billig ursäkt för att få gänga?

Ja, man kan ju tycka det. 
  • Anonym (Städande man)
    Anonym (Aha) skrev 2024-08-25 22:00:16 följande:
    Ja, man kan ju tycka det. 
    Uppenbarligen läggs det ett antal olika åsikter i tråden.
    Jag trivs med att ha städat omkring mig och jag vill verkligen inte att min särbo ska komma till ett råttbo när hon kommer till mig.
    Uppenbarligen tolkas detta som att jag städar för att förvänta mig sex!
    Jag fixar för att hon ska kunna "landa" och helt enkelt "ta helg"
    P.g.a klimakterie har vi inte haft sex ändå - städat eller inte. Skulle aldrig någonsin använda ordet "kränkt" men kan känna mig lite påhoppad.
  • Anonym (P)

Vilket kap TS måste vara för en kvinna. Städar i hopp om sex, inte för att ha det snyggt omkring sig. Varför skulle någon kvinna alls flytta ihop med en sån?

• Anonym (Per)
    Anonym (Verkligen inte.) skrev 2024-08-25 21:56:58 följande:
    Trams. Finns ingen normal kvinna som köpslår med sex. Skitsnack. Du har spenderat för mycket tid på sjaskiga bordeller. Eller med verklighetsfrånvända p-rullar.
    Då finns det väl även onormala kvinnor enligt dig. Jag har själv varit med om detta. Du vill bara slå ifrån dig detta för att det inte passar i din världsbild.
  • Anonym (Tanke)

Du får vad du betalar för. Kanske det ändå är mer prisvärt att köpa sexet av en prostituerad.

Anonym (Per) skrev 2024-08-26 05:53:40 följande:
    Då finns det väl även onormala kvinnor enligt dig. Jag har själv varit med om detta. Du vill bara slå ifrån dig detta för att det inte passar i din världsbild.
    Ja, det finns några få kvinnor från fattiga länder som är ihop med män för att bli försörjda. I deras efterblivna misogyna kultur ingår det väl att ?ställa upp? på sex även fast de inte är attraherade.

Att en modern kvinna skulle använda sex för att få sin man att städa är bara löjligt. Det är misogynt och ett sätt att förringa kvinnans sexualitet. Som om hon inte behövde känna lust för att ha sex med sin egen man. Självklart behöver vi det, precis som män.
  • Anonym (Sugen Göteborgare)

En sorts avsugning i utbyte mot en annan, menar du?

• Anonym (Per)
    Anonym (Verkligen inte.) skrev 2024-08-26 13:40:19 följande:
    Ja, det finns några få kvinnor från fattiga länder som är ihop med män för att bli försörjda. I deras efterblivna misogyna kultur ingår det väl att ?ställa upp? på sex även fast de inte är attraherade.

Att en modern kvinna skulle använda sex för att få sin man att städa är bara löjligt. Det är misogynt och ett sätt att förringa kvinnans sexualitet. Som om hon inte behövde känna lust för att ha sex med sin egen man. Självklart behöver vi det, precis som män.
    Jag har varit med om svenska tjejer som gjort det, så snacka inte som att det inte existerar. Det enda du stärker med ditt inlägg är att du inte vill att det ska existera i din världsbild.
  • Anonym (M)
    Anonym (Per) skrev 2024-08-26 13:58:48 följande:
    Jag har varit med om svenska tjejer som gjort det, så snacka inte som att det inte existerar. Det enda du stärker med ditt inlägg är att du inte vill att det ska existera i din världsbild.
    Intressant, hur går det till när de köpslår? Kommer de med ett konkret erbjudande om sex mot olika tjänster eller är det bara något du inbillar dig? Tänk på att en kvinnas lust kan vakna till av en man som anstränger sig och bryr sig, det är en helt annan sak än att köpslå.
  • Anonym (Singel)
    Nu bor ju inte ta ens ihop med sin tjej, så all städning är för hans egen skull och för att ge ett bra intryck av att han bryr sig om sin miljö. Varför skulle en särbo städa hemma hos sin partner, hon har ju ett eget hem att städa.

För er som faktiskt är sambos mm: Steppa upp och gör era del av hushållet utan att förvänta er en massa tillbaka, det är det minsta man kan begära i en relation. En man som inte gör det är sjukt oattraktiv. Det hjälper inte att göra det någon gång ibland och hoppas på sex, det ska vara en rutin för att inte attraktionen ska försvinna.

btw, dejtade rätt mkt för ett par år sen och det är skrämmande och se hur många som inte verkar ha rutiner kring att ta hand om sitt hem. de flesta dejterna har de alltid välstädat, men sen efter ett par dejter så är kaos i kök och på alla bord, tvätt som hänger i vardagsrummet mm. det är omöjligt att slappna av i sån miljö. Det hade tagit max 20 min och röja undan det, men den orken verkade inte finnas.
    Trams som sagt. Kvinnor har en sexualitet precis som män och de använder inte denna för att köpslå med som sagt. Sluta tro att vanliga kvinnor fungerar som horor.
  • Anonym (Per)
    Anonym (Verkligen inte.) skrev 2024-08-26 18:01:04 följande:
    Trams som sagt. Kvinnor har en sexualitet precis som män och de använder inte denna för att köpslå med som sagt. Sluta tro att vanliga kvinnor fungerar som horor.
    Du låter som en barsk hemkunskapslärare på 90-talet som redan bestämt sig för hur allt är. Det finns inga undantag eller varierande perspektiv.
  • Anonym (Dr Punk)

Är hon en duktig fru vet hon att om det är fint städat när jag kommer hem från jobbet så blir det en härligt hård kuk att suga på som belöning. 

Anonym (Per) skrev 2024-08-26 18:26:44 följande:
    Du låter som en barsk hemkunskapslärare på 90-talet som redan bestämt sig för hur allt är. Det finns inga undantag eller varierande perspektiv.
    Och du som en tramsig  lögnare.
  • Anonym (Per)
    Anonym (Verkligen inte.) skrev 2024-08-26 18:32:20 följande:
    Och du som en tramsig  lögnare.
    I din värld är det säkert så.
    Anonym (Per) skrev 2024-08-26 19:37:49 följande:
    I din värld är det säkert så.
    Jag lever i den verkliga världen, inte i nån patetisk mispgyn porrdröm där alla kvinnor är horor. Till skillnad från misogyna incels.
  • Anonym (Per)
    Anonym (Verkligen inte.) skrev 2024-08-26 20:13:06 följande:
    Jag lever i den verkliga världen, inte i nån patetisk mispgyn porrdröm där alla kvinnor är horor. Till skillnad från misogyna incels.
    Du tar i från tårna. Jag lever inte heller i den värld du försöker dig på att beskriva.
    Anonym (Per) skrev 2024-08-26 20:46:51 följande:
    Du tar i från tårna. Jag lever inte heller i den värld du försöker dig på att beskriva.
    Jo, om du tror att normala moderna kvinnor använder sex som en bytesvara i relationer och inte av lust. Det är både misogynt och verklighetsfrånvänt. 
Svar på tråden Jag har städat nu ska vi sexa