Vet inte om jag skulle kalla det vanligt, men förekommande! Med de senaste 15 årens bok och filmutbud som glorifierar dom/sub kulturen så tror jag att många fått upp ögonen för just denna typ av rollspel och/eller 24/7 förhållande.
Lever själv i en 24/7 relation med en man som jag kallar Daddy eller Sir, beroende på situation. I vårt vardagsliv och när han är omhändertagande så är han min Daddy. I sessioner eller när han straffar mig är han min Sir. Han kallar mig för princessan, babygirl eller missy, lika här beroende på situation. Bör nämnas att han är amerikan så vårt språk är engelska. Är själv inte bekant med de vanliga svenska uttrycken.
Då vi lever ett distansförhållande och bara ses en vecka per månad så ser relationen lite annorlunda ut. Vi använder oss av appen Obedience där han lagt in dagliga tasks för mig att följa. Jag belönas med poäng vid genomförande och poäng försvinner om jag bommar. Om jag missar/glömmer/genomför dåligt lägger han till bestraffningar. Han har en klicker där han räknar mina företeelser och dessa straffas jag för när vi ses.
Mina tasks består av ordentliga måltider (då jag har en förmåga att inte äta eller äta för lite), dricka ordentligt, träna mm. Han även en task att varje dag berätta för honom om "Self affirmation" där jag ska hylla mig själv och berätta något om dagen som jag gjort bra.
Mina belöningspoäng kan jag byta in mot manikyr, pedikyr, nya kläder, en resa osv. Just nu försöker jag samla poäng till en resa.
När vi är tillsammans är han väldigt omhändertagande och behandlar mig som en prinsessa, men vi har fortfarande regler. Det är han som bestämmer och jag ska fråga om lov. Detta gäller tex vilka kläder jag ska bära och hur jag ska ha håret. Jag ska svara respektfullt på tilltal "Yes Daddy, you know what's best for me".
Han har stor kunskap om vad jag själv tycker om och inte, och vill mig bara väl. Tex har han en lista med mat och dryck jag tycker om så han beställer alltid åt mig när vi äter ute och lagar bara mat som jag tycker om. Ibland utmanar han mig och då blir det "en task" för mig att genomföra.
När han straffar mig för att ha varit olydig, uppnosig eller retat honom (vilket jag älskar att göra då jag är en riktig tease brat!) så innebär varje klick en smisk. Han kan också straffa mig genom att inte låta mig komma eller genom forced orgasms. Våra sessions däremot ska gå ut på njutning, han är en primal pleasure dom så det leker vi mycket kring.
Läs på vettja, eller ställ frågor så svarar jag gärna.