• Anonym (Chrille T)

”Kalla mig Daddy och ta mig med våld”

Tja,

blev nyligen sambo med 7 år yngre kvinna (jag är 30) och igår prata vi djupare om fantasier/drömmar om upphetsande i sängen. Blev chockad för hon vill bli dominerad, bli kallad ?h*ra?, kalla mig Daddy och bli våldtagen ish. 
    Är denna typ av fantasi hos kvinnor vanligt? Låter hemskt först men det är väll spänningen och dominansen i de. Hon gillar hårda tag. 

Så behöver tips om någon gillar sånt. Hur bör jag göra för att testa denna typ av  rollspel? Kan påpeka att jag har hennes första partner och hon är från Iran (jag helsvensk).
    Så hon tänder på att kalla mig Daddy och bli tagen med våld? Vart går gränsen Enligt er? 

• Svar på tråden ”Kalla mig Daddy och ta mig med våld”
  • Anonym (T)

Ja det är väldigt vanligt och faktiskt ganska enkelt. Flörta eller lek med henne och sedan kalla henne för duktig. 

Ställ frågor som du redan vet om henne, typ som "Gillar du att suga kuk?" så hon kan besvara dig med Ja daddy... 

Säg åt henne vad du vill att hon ska göra. Alltså ge henne en order.. Alltså typ "ta av dig trosorna och visa dig för daddy..." Sen varje gång hon gör som du vill belönar du henne genom att kalla henne duktig. 

Duktig Flicka. Är din goto när det gäller this.

Det där med våld och så ska man vara rätt försiktig med. Men gör du det på rätt sätt är det inget obehagligt. 

• KimLinnefeldt

Grattis, det där kan lösgöra njutning i ditt liv. Viktigt att du inte bara gör det för hennes skull utan även din egen skull.

Så börja i lagom steg. Det där med att ge små order, be henne svara Ja, Daddy, och sen berömma henne, låter som en bra början.

• Anonym (teasesub)

Vet inte om jag skulle kalla det vanligt, men förekommande! Med de senaste 15 årens bok och filmutbud som glorifierar dom/sub kulturen så tror jag att många fått upp ögonen för just denna typ av rollspel och/eller 24/7 förhållande.

Lever själv i en 24/7 relation med en man som jag kallar Daddy eller Sir, beroende på situation. I vårt vardagsliv och när han är omhändertagande så är han min Daddy. I sessioner eller när han straffar mig är han min Sir. Han kallar mig för princessan, babygirl eller missy, lika här beroende på situation. Bör nämnas att han är amerikan så vårt språk är engelska. Är själv inte bekant med de vanliga svenska uttrycken. 

Då vi lever ett distansförhållande och bara ses en vecka per månad så ser relationen lite annorlunda ut. Vi använder oss av appen Obedience där han lagt in dagliga tasks för mig att följa. Jag belönas med poäng vid genomförande och poäng försvinner om jag bommar. Om jag missar/glömmer/genomför dåligt lägger han till bestraffningar. Han har en klicker där han räknar mina företeelser och dessa straffas jag för när vi ses. 

Mina tasks består av ordentliga måltider (då jag har en förmåga att inte äta eller äta för lite), dricka ordentligt, träna mm. Han även en task att varje dag berätta för honom om "Self affirmation" där jag ska hylla mig själv och berätta något om dagen som jag gjort bra. 

Mina belöningspoäng kan jag byta in mot manikyr, pedikyr, nya kläder, en resa osv. Just nu försöker jag samla poäng till en resa. 

När vi är tillsammans är han väldigt omhändertagande och behandlar mig som en prinsessa, men vi har fortfarande regler. Det är han som bestämmer och jag ska fråga om lov. Detta gäller tex vilka kläder jag ska bära och hur jag ska ha håret. Jag ska svara respektfullt på tilltal "Yes Daddy, you know what's best for me".

Han har stor kunskap om vad jag själv tycker om och inte, och vill mig bara väl. Tex har han en lista med mat och dryck jag tycker om så han beställer alltid åt mig när vi äter ute och lagar bara mat som jag tycker om. Ibland utmanar han mig och då blir det "en task" för mig att genomföra. 

När han straffar mig för att ha varit olydig, uppnosig eller retat honom (vilket jag älskar att göra då jag är en riktig tease brat!) så innebär varje klick en smisk. Han kan också straffa mig genom att inte låta mig komma eller genom forced orgasms. Våra sessions däremot ska gå ut på njutning, han är en primal pleasure dom så det leker vi mycket kring. 

Läs på vettja, eller ställ frågor så svarar jag gärna. 

• Anonym (teasesub)

Ni kan ju börja smalt genom att inte ta in det i vardagssexet utan ha riktiga sessions. Ha en signal er emellan som betyder session, tex att ni har en scarf som tas fram, sätts upp på dörrhandtaget eller liknande så att ni går in i era roller. 

OCH!

Hela grunden i ett dominansförhållande är att det är den undergivna som VÄLJER att GE den dominanta kontroll. Den dominanta äger inte rätten att dominera sin undergivna utan ges förtroendet att göra så. Öppen kommunikation och regler är bra. Säkerhetsord är nödvändigt, stoppljuset är bra (grönt, gult och rött). Dominanten bör flera gånger be den undergivna att gradera sig på skalan genom att säga en färg. Säkerhetsordet (rött) betyder alltid stopp!

I början av vårt förhållande så utvärderade vi våra sessioner. Vad tyckte du mer/mindre om? Som dominant är det viktigt att ta reda på vart gränsen för den undergivna går. Som skicklig dominant kan man glida lite nära gränsen och så småningom tänja den lite. Men då måste det finnas en tydlighet kring "soft and hard bounderies". 

Tex: Mina hårda gränser är eld och redskap som kan ge fysiska ärr, det får han under inga omständigheter använda på mig. Mina mjuka gränser innefattar regler kring analredskap och att bindas. Analredskap ska ha rundade former och binder han mig så ska han kunna få loss mig så snart han hör säkerhetsordet. 

• Anonym (Man)

Daddy? Jag hade blivit mjuk med en gång. Hade nog gjort slut med henne om hon fortsatte insistera på sånt trams.

• Anonym (Daddy)

trodde ändå att det var alla mäns dröm med en undergiven kvinna som ändå har lite mer avancerade fantasier. Bejaka och utforska med dominanta rollspel. 

Svar på tråden ”Kalla mig Daddy och ta mig med våld”