• Anonym (How are your garden?)

Bättre ord för ”slicka fi**a”?

Jag söker ett annat ord för att slicka fitta, eftersom ordet -n inte är attraktivt. Oralsex låter för kliniskt. Jag letar efter ett motsvarande ord som avsugning, även det låter lite som en teknisk term. Gillar liknelsen med blommor för kvinnornas sköten. Sås som tulpan, ros, trädgård eller liknande. Vad säger ni Kvinnor för att få era män/ kvinnor att gå ner på er? Vad säger ni män för att få gå ner på er kvinna?

• Svar på tråden Bättre ord för ”slicka fi**a”?
  • Anonym (How are your garden?)
    New Dawn skrev 2024-08-31 13:58:50 följande:

Är verkligen ordet avsugning något som används i sexuella situationer?
    För mig känns det väldigt krystat att säga. "vill du ha en avsugning" eller "jag vill ge dig en avsugning", eller "jag vill ha en avsugning"

Jag tycker att orden slicka och suga fungerar bra utan själva könsorden. Jag har inget emot fitta eller kuk och använder båda i sexuella situationer då och då. Heller säger jag " jag vill suga din kuk" än att använda ordet avsugning. Trots det använder vi orden slicka, suga, eller smaka, utan könsorden... om vi nu ens säger något. 

Instämmer, bra med ett ord. Tänk om vi kunde komma på ett ord för både killar och tjejer!
    I Pulp Fiction säger Butch och hans tjej: Can you give me oral plesure? Will you kiss mine after?
    Eller något sånt, minns inte helt.
    Men vi borde kunna korta ner det till, får jag göra det skönt för dig oralt? Eller som Butch säger: Får jag kyssa den?
  • Anonym (Gonerik)

Käka skäggbiff väl?

• ClumsySmurf
    Anonym (How are your garden?) skrev 2024-08-29 23:38:02 följande:
    Jag söker ett annat ord för att slicka fitta, eftersom ordet -n inte är attraktivt. Oralsex låter för kliniskt. Jag letar efter ett motsvarande ord som avsugning, även det låter lite som en teknisk term. Gillar liknelsen med blommor för kvinnornas sköten. Sås som tulpan, ros, trädgård eller liknande. Vad säger ni Kvinnor för att få era män/ kvinnor att gå ner på er? Vad säger ni män för att få gå ner på er kvinna?
    men...
    slicka neger fitta
    suga neger kuk
    👍
    ...eftersom -n ordet inte är attraktivt...
    😁
    Tukt skrev 2024-08-31 12:03:03 följande:

Tänker att man kanske ska vara försiktig med ord om en själv inte kan känna av läget. Vad som är rätt för medlemmarna på Familjeliv, behöver ju inte vara rätt i den enskilda situationen.

jepp, det händer ju att orden landar lite snett.

• Anonym (Hallongrottan)

Lapa hallongrotta 

• Anonym ("Mysa lite")

Man säger vill du mysa lite? Och försöker signalera det med kroppsspråk och agerande. Mysa lite kan betyda allt från att hålla handen i soffan till att jag vill bli slickad i stj*****

Inte prata massa snusk tack, utan mysa lite och sedan försöka få honom att förstå med rörelse/kroppsspråk.

• Anonym (Facepalm)

Eller så skrider man till verket istället för att prata om det och hitta på en massa fjantiga benämningar som mer tillhör fjortislingo.

• Anonym (Man 69+)

Varför är det så svårt? Slappna av och njut av varandra. Om du är kåt, (snälla) slicka mig. Om jag är kåt, får jag slicka dig.

• Anonym (FdPÅJakt)
    Anonym (How are your garden?) skrev 2024-08-29 23:38:02 följande:
    Bättre ord för ?slicka fi**a??

Jag brukar säga något i stil med "jag vill känna smaken av dig" eller något liknande när jag planerar att gå ned på en tjej, och signalera att jag är på väg nedåt. Det har aldrig blivit något missförstånd.
  • PunkPyret
    krille62 skrev 2024-08-31 08:43:04 följande:

Jag tycker slicka fitta är vackert 

Håller helt med dig. Varför krångla? I sexuella sammanhang heter det fitta tycker jag.
  • Anonym (Fina Lina)
    Anonym (Finstämd) skrev 2024-08-30 14:57:52 följande:

Slaska i geggvecket!

Eeeew värsta jag nånsin hört! 
  • Anonym (Fina Lina)

Avsugning är mao 
    Snaska kotte

Svar på tråden Bättre ord för ”slicka fi**a”?