Vad hände med skilsmässa.se?
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
Godmorgon ✨
Om det är någon från gamla forumet skilsmässa.se, eller kanske någon ny, som tittar in, så vill jag önska dig en riktigt god jul. Om du går igenom lite tuffare tider vill jag hälsa dig att du inte är ensam, det kommer bli bättre igen och du kommer starkare ur det så småningom.
Hoppas du får fira jul som du önskar.
En varm kram önskar masai.
Ett nytt år med nya möjligheter. God fortsättning ! Det gamla skickade jag ut med ett sprakande norrsken
Det gamla forumet uppdaterades och flytrades ju. Är det någon som vet om man kommer igenom på något sätt?
Jag skulle verkligen behöva oss nu. ❤️❤️
Ett nytt år med nya möjligheter. God fortsättning ! Det gamla skickade jag ut med ett sprakande norrsken
Det gamla forumet uppdaterades och flytrades ju. Är det någon som vet om man kommer igenom på något sätt?
Jag skulle verkligen behöva oss nu. ❤️❤️
Jag vet tyvärr inte, men skulle också gärna vilja ha tillbaka forumet.
mvh masai
Som jag saknar att forumet?. har inte hittat något annat. Tycker inte om tonen i detta forum i känsliga frågor och inte ?formatet? heller?.
Som jag saknar att forumet?. har inte hittat något annat. Tycker inte om tonen i detta forum i känsliga frågor och inte ?formatet? heller?.
Saknar också forumet. Det här stället fungerar inte alls. Skulle aldrig öppna mej som man kunde där.
Saknar att läsa om honungspajs berättelser om sitt otrygga undvikande ex. Många aha upplevelser för mig som har en undvikande partner. Lärde mig mycket hur de funkar.
Om det finns intresse skulle man kunna sätta upp ett sub forum på Reddit. Där kan man starta olika trådar och tagga dem i enlighet med de olika forumdelar som fanns på skilsmässa.se.
Jag har ingen aning om hur man gör, men tror att det skulle vara toppen för många!
Hej,
Det var flera namn man saknat! Ingen nämd, ingen glömd men @masaisun dig blev jag extra glad att se, har verkligen undrat hur allt har blivit?
Blev så förvånad när jag en dag inte kom in på sidan.
Jag hoppas att livet går framåt för er alla och att vi kan mötas på en plattform igen.
kram från Anine på skilsmässa.se
Vad jag saknar er alla och att läsa om era liv.
Åhh! Ni är här! Några av er i alla fall. @Rulle, @Masai, @November, @Noomi, @MammaMu och säkert flera jag just nu inte kommer på. Jag har saknat er och jag var inne här tidigt när forumet försvann, hittade den här tråden när jag trålade internettet efter några nyheter om forumet. Jag hade tänkt mötas upp med @mirah bara nån vecka efter forumet försvann men vi hade inte hunnit byta kontaktuppgifter. Det kändes väldigt hårt när jag passerade där vi tänkt träffas. .
Jag önskar verkligen att forumet kommer tillbaka och om det inte gör det att vi får ett annat liknande gamla forumet.
Jag önskar er allt gott kära forumvänner!
/mordillo
Tiden går. Jag var så hoppfull när utgångstiden förlängdes. Jag har verkligen försökt med kontakt åt höger och vänster. Jag är så sjukt dålig på detta. Och från domän, internetstyrelse, mfl får man inga svar. Hackad och virus suger!
En lång tid har jag varit i kaos, då min mor varit sjuk, och har inte haft ork att ta tag på fler sätt. Jag hade behövt er alla❤️ Men här går det inte att skriva på djupet,
Finns det någon som kan detta med att starta upp forum? Finns någon ?riktigt gammal ? på gamla forumet tex @absolutingenidiot (AII) som var admin en gång i tiden som vill/kan hjälpa till att öppna upp ett nytt forum?
Mordillo, fint att se dig här!
Snart är sommaren här. Då har jag tid att starta upp (Fast jag inte kan) eller i alla fall göra ett seriöst försök.
Det är så synd att ni alla försvann, hade behövt era kloka inputs💕
Ja, det var ärketrist att forumet försvann så abrupt. Det fyllde en viktig funktion för många.