Hot om att göra slut
Jag är en 45 årig man som är inne på mitt andra långa förhållande i mitt liv. Rent generellt hade jag ett helt OK förhållande med min exfru. Med min nuvarande partner har vi ett bra förhållande. Vi är jämlika med tråkiga uppgifter i hemmet och vi gör även en hel del roliga saker tillsammans. I min nuvarande relation får jag ofta höra om hur mycet hon älskar mig osv. MEN
Både i min förra relation och denna har min partner i många fall blivit helt förbytt under vissa dagar under menscykeln. Under min förra relation var det väldigt ofta just under dessa perioder som det kom upp hot om att avsluta relationen. Det var väl just detta som till sist gjorde att jag valde att avsluta relationen. Min exfru tog separationen otroligt hårt. Så jag antar att det inte fanns så mycket allvar i hennes hat och hot. Jag och min nuvarande har varit tillsammans i ca två och ett halvt år. Nu under det senaste halvåret har det under dessa perioder även blivit detta hat och hot från henne. Som tex det senaste häromdagen. Trots att jag varit småkrasslig i flera veckor så har jag överraskat henne med en resa. Jag har som vanligt gjort allt för henne. Jag gick till och med flera timmar med henne i en shopping galleria trots att jag hade feber och egentligen bara ville sova.Hon tyckte jag var stressig på affären och lite off när hon pratade om planer inför höstlovet räckte till att hon skulle börja om att så mycket skulle vara bättre om hon var själv osv. Dagen efter hade jag bestämt mig att föreslå att vi skulle ta ett break. Men då var allt som bortblåst. Jag var världens bästa man och massor av fjäsk. Är alla kvinnor så här eller är det bara jag som mött 2 speciella kvinnor?