• Anonym (Onani)

Jag onanerar hellre än att ha sex

Jag är man, 40 plus. Har inte haft sex på ett par år, vilket tekniskt sätt gör mig till en incel, även om jag inte identifierar mig med dem. Jag onanerar hellre än att ha sex, för då kan jag göra som jag vill, men det kan bli lite tråkigt ibland och skulle gärna ha någon att onanera med.

• Svar på tråden Jag onanerar hellre än att ha sex
  • Anonym (Onanerande par)

Samma för oss vi har varit gifta i 12 år och vi knullar sällan nu. 
    Vi båda onanerar istället både tillsammans och själva. enklare och snabbare än att knulla men det har gjort oss lite beroende för vi båda gör det flera gånger om dagen nu. 

• Anonym (K)

Du låter som mitt ex, han onanerade hellre än att ha sex och han gjorde det helst ensam. Lite trist för mig faktiskt, nu har jag en man som inte onanerar och vi har mycket sex istället. Perfekt. 

Dock är det helt okej att faktiskt hellre onanera än att ha sex. Men tycker inte du låter som en incel om det är självvalt. Själva grejen med incel är att man vid ha sex med någon men man hittar ingen att ha sex med. Så att man ofrivilligt är utan sexpartner. 

Vet inte hur enkelt det är att hitta en kk eller partner som man inte har penetrerande sex med men att man bara onanerar. Men du kan säkert leta efter någon genom någon sida på nätet. 

• New  Dawn
    Anonym (Onani) skrev 2024-09-20 08:34:29 följande:

Jag är man, 40 plus. Har inte haft sex på ett par år, vilket tekniskt sätt gör mig till en incel, även om jag inte identifierar mig med dem. Jag onanerar hellre än att ha sex, för då kan jag göra som jag vill, men det kan bli lite tråkigt ibland och skulle gärna ha någon att onanera med.

Håller med signaturen k. Du kan ju inte kalla dig incel, när du väljer onani före sex. 
    Jag tror det är bäst som det är, för du kan inte göra som du vill om du har en partner. Dessutom är det nog få som gillar ha sex med någon som egentligen tycker det är lite besvärligt med sex, och föredrar att dra i struten själv. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Fr)
    Anonym (Onani) skrev 2024-09-20 08:34:29 följande:

Du är inte definitionen på en incel. Ditt celibat är självvalt. Dessutom så finns det fler ingredienser för att göra någon till en incel då det definieras som en subkultur. Nuförtiden så kan även de som har aktivt sex tillhöra incels subkultur.

undvik det
Svar på tråden Jag onanerar hellre än att ha sex