• Anonym (nyfikennn)

Kan män svara?

Jag har en konversation med en man ca 45 som jag ska ligga med. Vi är i öppna förhållanden, han har dock barn och är ganska upptagen, vi skriver inte mycket men jag vill typ göra honom lite.... kåt? De gångerna vi skriver, däremot inte med bilder. Hur kan jag sätta igång honom kanske bara med ord och eventuellt helt diskret? 

• Svar på tråden Kan män svara?
  • Anonym (M)

Prova dig fram. Alla män är inte lika. Jag kan inte svara för vad han skulle gå igång på.

• RenLuft
    Anonym (nyfikennn) skrev 2024-10-19 19:52:34 följande:
    Kan män svara?

Jag har en konversation med en man ca 45 som jag ska ligga med. Vi är i öppna förhållanden, han har dock barn och är ganska upptagen, vi skriver inte mycket men jag vill typ göra honom lite.... kåt? De gångerna vi skriver, däremot inte med bilder. Hur kan jag sätta igång honom kanske bara med ord och eventuellt helt diskret? 

Hej,

hm...

Detta rör sig alltså om öppet förhållande och partnerna är medvetna att den ene träffar en annan för lite sensuell umgänge?

Hur man gör någon annan kåt.

Det kan vara lite klurigt, eftersom alla är unik och har olika intressen.

Har du någon uppfattning om han har någon fetisch? Vad och hur har ni skrivit innan? Hur har hans respons och reaktioner varit?

Gå utifrån vad du själv tycker är sexigt och dela med dig. Vi människor tycker trots allt om att höra andras intressen, inom det området vi är intresserade av. Alltså i det här fallet är det om samlag.

Om du själv tycker att du är sexig i röda underkläder, så kan du ta på dig det. Finns det någon kroppsdel som du är extra stolt över? Så som din rumpa, så kanske du kan visa upp det. Eller ta en bild uppifrån och ner och titta mot kameran. Många kan tycka om det. Många kvinnor kan känna sig kanske busiga, snygga och sexiga med sådan foto, medan män kan tycka sådan foto på kvinnor är förtjusande!

Så oavsett vad du väljer, så kan han tycka det. MEN, försök låta bli att göra dig till extra mycket, utan gör det endast om du själv känner dig bekväm med det. Om du känner dig obekväm, så kan det lätt se ut som om du finner honom obekväm, vilket kan få honom att baka och därefter ger han fel signaler, och du därefter ger honom ''kall'' signal och så blir det bara en ond cirkel.

Samma sak när någon är förälskad i någon. T.ex en kvinna är förälskad i en man, men mannen är osäker. Han ger bara en kylig vinkning och uppvisar en kall kroppsspråk, som visar att han är ointresserad, vilket får kvinnan att tro att han är ointresserad och ''följer'' hans led, genom att ge kalla vinkningar och så tror mannen att han förlorat kvinnans intresse, men i själva verket är båda intresserade, men fortsätter den där tråkiga cirkeln och så rinner allt ut i sanden och så blir inget av. Är du med?

Så gör bara saker du är bekväm med, med text. Skriv något som får dig att känna dig varm själv i kroppen. Vad vill du att han skall göra, vad längtar du efter?

Skriv allt, dessutom kommer kanske han göra allt som du skriver.

Ha det så trevligt!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (allätare)

Jag är man och går fanimej gång på det mesta..Skulle bli överlycklig om den kvinna jag har skulle skriva om sånt..
    Beskriv vad du vill att han ska göra med dig och din kropp från början till slut..och vad du vill göra med honom..Behöver inte vara svårare än så

• Anonym (Livet)

Skall du kåta upp honomm via text eller när ni ses IRL? Om det är det senare så skulle jag föreslå att du helt neutralt, och i en neutral miljö och sammanhang (fika på ett cafe exempelvis) berättar att du är kåt på honom. Saker som du fantiserat om. Att du fantiserar om er två när du onanerat. Berätta det med en röst och en min som om du berätttade vad du gjort på jobbet tidigare under dagen. Det skulle få mig igång. Mer än att du skulle sitta tätt intill och viska det i mitt öra med en hes stämma. Det senare skulle kännas för kliche-aktigt. Det tidigare exemplet skulle få mig att verkligen se dig som en kvinna som äger sin sexualitet på riktigt. Då blir jag kåt. 

• Openmindedfast

Ja du :) Är det en intelligent man så brukar inlevelse, humor och fantasi följa med på köpet. jag skulle få råda dig till en subtil konversation som om det känns rätt, kan övergå i en mer direkt och utmanade textning. Om det är en enkel man så skulle jag undvika det och istället säga något irl och se vilket gensvar jag fick

• Anonym (Trött)

Du är medveten om att en man på 45 som har barn och allt redan är ganska "trött". Kanske inte heller så sugen på sex som du tycks vara.

Har han inte verkat mer intresserad än du skriver så borde du nog söka vidare.

• Janne63

Gå efter eget tycke och smak. Skriv till honom vad du vill göra med honom och vad du vill att han gör med dig. Äkta och sann kåthet är mycket tändande. 
    Och när ni ligger... Tänk på att fejkad njutning och "hittepåstön" är avtändande och något som får oss gubbar att fly. 

• KimLinnefeldt

Om ni chattar i text: Testa att inleda ett rollspel där du beskriver en scen som du har fantiserat om. Vad ni gör tillsammans, hur du ser ut, hur våt du är. Se om han hänger med. 

• Tuttälskare

Män blir lätt kåta i alla åldrar .
    Säg du är sugen och att du tänkt på honom och att din lust vaknade då..Det kan räcka långt !

Svar på tråden Kan män svara?