Anonym (Smilla36) skrev 2024-10-25 09:20:30 följande:
Förstår inte varför män tror att kvinnor vill ha en stor snopp. Varken jag eller mina tjejkompisar tycker det är viktigt. Kvinnor får orgasm av smeksex eller oralsex, därför spelar storleken ingen som helst roll. Det viktiga är att killen är bra på det!
Jag håller med dig i stort,
men jag tycker att du generaliserar lite för mycket och man kan uppfatta det som att du gör dig till tals för alla kvinnor.
Ja, du har rätt i att det viktigaste är att killen är bra på det.
Och detta kan inte nog understrykas.
Och du har rätt i att vi, i vart fall de flesta, får orgasm av smeksex eller oralsex.
Men många av oss kan också få orgasm av penetrerande sex, jag kallar det för vaginal orgasm. För mig är det en annan typ av orgasm än klitorisorgasm som jag ofta får vid smek- eller oralsex.
Och vaginal orgasm är något som jag under senare år har kommit att uppskatta väldigt mycket.
Men när jag var yngre fick jag aldrig uppleva denna typ av orgasm.
För mig har det blivit tydligt, förutom att han är bra på det, att det krävs en viss anatomi hos mannen för att jag ska kunna få uppleva vaginal orgasm.
Min egen man är en bra älskare som passar mig bra. Men jag upplever sällan, nästan aldrig, den typen av vaginal orgasm med min egen man.
Men med min välutrustad älskare får jag det nästan alltid. Främst för att han är en utmärkt älskare för mig, men också att han alltså har den anatomi som krävs.
Jag har kommit att uppskatta detta mycket och för mig gäller alltså att stor snopp i detta fall är mycket viktigt.
Men bara under förutsättning att han är bra på det.
Återigen, du har helt rätt, det allra viktigaste är att killen är bra på det!
Det skulle aldrig någonsin kunna hända att jag skulle lämna min egen man till förmån för min älskare på grund av storleken. Aldrig, inte en chans.
För mig är det fullkomligt otänkbart att någon kvinna skulle lämna sin man på grund av den orsaken.