Anonym (Buff) skrev 2025-08-13 13:27:53 följande:
Maga är inget annat än Scientology för Hillbillies. Korkade hela bunten.
Det är rätt komiskt, det finns en satans massa likheter mellan dessa två sekter.
Då bägge har, vi har aldrig fel och aldrig be om ursäkt för sina fel.
Samma sätt att samla in pengar på, även om Scientologerna är värre.
Vad än sektledaren säger, så är det alltid rätt.
Sen går Scientologerna lite längre och sätter sina i fängelser som hamnat i onåd, och kan spendera sin tid där i decennier.
Bägge begår brott, donalds våldtar, sexuella ofredanden, pedofili/sex med minderåriga, och David gör en del av dom också, PLUS misshandlar sina medlemmar och närmaste.
Och de som siktar in sig på någon av dessa sekter blir direkt attackerade, men värst är det i Scientologerna.
Som har en arme av folk som trakasserar såna som lämnat sekten, R är inte långt efter och speciellt inte nu när man hör det ska bli en special federal polis som ska skickas fort till ställen och agera.
När jag tänker på när jag skriver detta, så har jag haft den funderingen ett par ggr innan och att det finns en hel del likheter mellan de två.
Själv varnade jag för de kristna fundamentalistiska som MAGA är för redan 35 år sedan, givetvis har de blivit helt galna sedan dess.
Och till och med pedofili/sex med minderåriga kan passare och om det är trumpen.