Gaskarl skrev 2024-11-16 18:15:15 följande:
Men det kan, eller rättare sagt, är stor skillnad på sex med olika människor. Vissa vill ha det tyst, mörkt, stilla och sensuellt, andra vill ha hård, kladdig sex, med snuskprat och smisk på bröst och rumpa. Jag har varit med båda sorter och det är stor skillnad, rent fysiskt.
Då kan man också se till att hålla sig till en partner som uppfyller alla de önskemål man har. Polygami eller partnerbyte är inte naturligt. Det är resultatet av ett sexmissbruk eller en vilja att missbruka sex.
Venenum skrev 2024-11-16 11:44:22 följande:
Med den logisken ligger jag alltså hemma förkyld nu som straff för att jag valt ett socialt arbete där jag möter många människor med förkyllningar under hösten.
Ja, självklart. Det finns mycket som är onaturligt i den knasiga livsstil som människor pressas till att leva idag. Att ens jobba med eller för folk som sprider smittor låter som ett högst osunt arbete.
Anonym (Nya vyer) skrev 2024-11-16 18:35:20 följande:
Det är tydligt att du inte vet vad du talar om här.
Alla behöver närhet och kärlek men det finns parbildningar och förmågor som det slår gnistor om och det är något helt annat än vardagssex.
Lycka till med att hitta din egen bästa partner.
Nej, det är inte alls tydligt då du ljuger om min person. Du pratar inte heller om trådens ämne (promiskuitet) utan om känslor av förälskelse som uppstår naturligt hos vanliga par och sedan försvinner efter ett tag.
Anonym (Nya vyer) skrev 2024-11-15 20:28:31 följande:
Det är du som påstår att alla ligg är likadana och då utgår jag från att du har gjort mängdstudien för att kunna hävda det påståendet?
Min total är 1,2 män per decennium och jag inser bara utifrån det att du har väldigt väldigt fel.
Men om du behöver trösta dig själv med att gräset nog inte är grönare på andra sidan så förstår jag ditt argument till fullo och lider med dig.
Rent fysiskt så är det ingen större skillnad på det hela, akt som akt och det säger sig självt. Har man sexuella känslor för en annan när man redan befinner sig i en relation så är det ingen särskilt sund eller lycklig relation. Alternativt så rör det sig om en obalanserad hjärna som är benägen för sexmissbruk.
Jag har aldrig påstått att gräset skulle vara grönare. Dumheter. Är ju precis tvärtom.