Går sönder
Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(
Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(
Jag som trodde han visade vissa grejer för han är kär.
TS väljer att vara tillsammans med en man som behandlar henne som skit framför det självklara att lämna idioten. Men det alternativet verkar inte finnas i TS sinnevärld. Mycket som är konstigt med denna tråd.
Han är ju helt galen! Gör dig av med honom NU.
TS väljer att vara tillsammans med en man som behandlar henne som skit framför det självklara att lämna idioten. Men det alternativet verkar inte finnas i TS sinnevärld. Mycket som är konstigt med denna tråd.
TS, hur har det gått?
Ta hand om dig och var försiktig! Vi vet bara vad du sade att han skrev någon sorts provokationer och att du ska vara redo och det är svårt att säga något mer när man inte vet vad han skrev. Men på basen av det du berättat så är det helt klart att detta inte är en bra kille och det enda riktiga är att du bryter dig loss från honom även om det är svårt och ger dig sort.
Om du inte träffat killen än så kan det vara en bra idé att antingen träffas på neutral mark tex ett fik eller att du har en kompis eller familjemedlem hos dig när han kommer. Om det inte är ett alternativ att du aldrig mer träffar honom, alltså. Oberoende kan det vara bra om du har sällskap. Förhoppningsvis är detta försiktighetsåtgärder som inte hade behövts, men det är mycket bättre än riskera att du råkar illa ut.
Lycka till!
Hur har det gått, TS? Är du okej?
Vi träffades och pratade. Han var lugn och pratade lugnt. Vet inte hur jag ska definiera denna kille.
Vad skönt. Vi här ser ju bara en liten del, tex bara förklarat lite om sms:et han skickade där han skrev att du ska vara redo. Men helt klart är att det inte är en sund relation och att han inte behandlar dig väl.
Vi träffades och pratade. Han var lugn och pratade lugnt. Vet inte hur jag ska definiera denna kille.
Vad sas om allt han utsätter dig för?
Tror han börjat igen. Vi skulle testa på ett isbad och då nämnde han att om han vinner så får han bestämma något och om jag vinner så bestämmer jag något. Jag nämnde att jag inte vill slå vad om något för jag vet inte vad han menar och då säger han att han inte har lust längre... med vinna menade han vem som överlever och han vet att jag alltid fryser och sannerligen inte kommer klara det.
Tror han börjat igen. Vi skulle testa på ett isbad och då nämnde han att om han vinner så får han bestämma något och om jag vinner så bestämmer jag något. Jag nämnde att jag inte vill slå vad om något för jag vet inte vad han menar och då säger han att han inte har lust längre... med vinna menade han vem som överlever och han vet att jag alltid fryser och sannerligen inte kommer klara det.