BÄSTA staden/Byn i Västra götaland?
Vilken är det bästa staden eller byn för en barnfamilj att köpa billigt hus i Västra Götaland? Inte Göteborg.
Vilken är det bästa staden eller byn för en barnfamilj att köpa billigt hus i Västra Götaland? Inte Göteborg.
Varför just västra Götaland (västergötland??)? Troligen så långt som möjligt från Gbg och så långt ifrån en annan större stad eller samhälle som möjligt utan mitt ute på landet för att slippa all kriminalitet, narkotika, våldtäkter, rån, mord och bombattacker.
Tycker Skara är väldigt fint. Sen hur det är att bo där är en annan sak..
Göteborg, men det är för att jag bor här.
Ett tips är att kolla sammansättningen i kommunfullmäktige på de ställen du funderar på att flytta. Är du vänsterpartist och det är SD-styre kommer du förmodligen inte att trivas, och vice versa.
Ett tips är att kolla sammansättningen i kommunfullmäktige på de ställen du funderar på att flytta. Är du vänsterpartist och det är SD-styre kommer du förmodligen inte att trivas, och vice versa.