• Anonym (Killen)

Män som inga kvinnor vill ha

Män som inga kvinnor vill ha. Hur gör ni andra för att tillfredsställa er sexuella drift och behov av närhet?

Det jag brukar jag göra är att jag kan gå ut på krogen, ha kul, prata med folk, ta en drink eller två. Eftersom jag vet att jag kommer gå hem ensam så kan jag gå när jag själv blir uttråkad. Sen hemma så brukar jag använde porr, eller någon cam-tjänst om jag känner mig riktigt ensam eller bara fantasin. Beror på. Så låtsas jag att jag har en tjej med mig i fantasin och försöker skapa intimitet och närhet i tanken samtidigt som jag onanerar. 

På så vis så blir jag mer tillfredsställd än om jag bara skulle onanerat. Det blir så nära en fantasi av en kvinna som möjligt. 

Men jag börjar fundera över hur man kan förbättra det eller andra tips och råd tas emot. Hur gör andra?

• Svar på tråden Män som inga kvinnor vill ha
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Va?) skrev 2025-05-23 23:40:42 följande:

Har en ide. Om de på familjeliv vill ha seriösa, vettiga o mänskliga diskussioner så kan vi tillsammans börja ignorera de här kvinnorna som bara vill bråka. Man svarar helt enkelt inte på deras inlägg. Då är det inte så kul längre när ingen bryr sig om vad de skriver, vilket de troligen vill. 

Då får vi lite ordning och medmänsklighet på forumet. Vi höjer standarden och det blir ett ordentligt forum igen. 

Men inlägget handlar väl om kvinnor? 
  • Anonym (H)
    Anonym (Vad menas?) skrev 2025-05-23 23:44:01 följande:
    Nu tycker jag faktiskt att människors rätt till skydd mot exploatering och övergrepp alltid måste gå före rätten att beställa specifika sexuella handlingar online ? även om det innebär att vissa kan förlora inkomster.
    Tycker också att det är något som går först.
  • Anonym (Forskning)

Har en ide. Om de på familjeliv vill ha seriösa, vettiga o mänskliga diskussioner så kan vi tillsammans börja ignorera de här kvinnorna som bara vill bråka. Man svarar helt enkelt inte på deras inlägg. Då är det inte så kul längre när ingen bryr sig om vad de skriver, vilket de troligen vill. 

Då får vi lite ordning och medmänsklighet på forumet. Vi höjer standarden och det blir ett ordentligt forum igen. 

Yup bra ide. Har en hypotes om att kvinnorna inte klarar känslomässigt att ett man får fara illa för något. Så fort en man mår dåligt är offer för något så klarar inte kvinnorna av det. Istället för attt hjälpa så blir det stjälpa. Sorgligt. 
  • Anonym (H)

Kanske att Flashback är ett alternativ.
  • Anonym (H)
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-24 00:16:18 följande:
    Yup bra ide. Har en hypotes om att kvinnorna inte klarar känslomässigt att ett man får fara illa för något. Så fort en man mår dåligt är offer för något så klarar inte kvinnorna av det. Istället för attt hjälpa så blir det stjälpa. Sorgligt. 
    Det handlar inte om det men man tolkar som man vill verkar det som.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-24 00:16:18 följande:
    Hur tror du kommentarerna hade sett ut om en kvinna skrivit ts men lagt till att hon är tjock? 
  • Anonym (Forskning)

Nu har det börjat starta sidor där arga tjejer som vill fortsätta sälja sina tjänster kan göra det med hjälp av VPN tjänster och kryptovaluta för att garantera anonymitet åt köparen. Man behöver bli inbjuden. 

Nu ser vi hur verksamheten går under jorden istället. Tidigare kunde man se och fånga in de som mådde dåligt av den och hjälpa. Nu kommer man inte kunna se något alls. :/

• Anonym (Vad menas?)
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-24 11:29:55 följande:

Nu har det börjat starta sidor där arga tjejer som vill fortsätta sälja sina tjänster kan göra det med hjälp av VPN tjänster och kryptovaluta för att garantera anonymitet åt köparen. Man behöver bli inbjuden. 

Nu ser vi hur verksamheten går under jorden istället. Tidigare kunde man se och fånga in de som mådde dåligt av den och hjälpa. Nu kommer man inte kunna se något alls. :/

Alla mådde ju så bra? Hur har de fångats in och vilken hjälp har de fått?
  • Anonym (Forskning)
    Anonym (Vad menas?) skrev 2025-05-24 12:22:41 följande:
    Alla mådde ju så bra? Hur har de fångats in och vilken hjälp har de fått?
    På det ställe jag varit så fanns det föreningar som jobbade med att ge hjälp till de som ville sluta och aktivt gav tips och råd om det var någon som mådde dåligt. Föreningarna var aktiva som medlemmar och visade sig så att tjejerna och killarna som sålde kunde kontakta dem. 

Vem som helst kunde också skriva kommentarer om någon så att man kunde varna om det var något som inte var bra. Nu kommer det bli svårt att göra samma sak tyvärr. 

Man för ju hoppas att det bara blir de tjejer och killar som vill fortsätta med samtycke mellan två vuxna som kommer till de nya mer hemliga sidorna. 
  • Anonym (Vad menas?)
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-24 13:16:19 följande:
    På det ställe jag varit så fanns det föreningar som jobbade med att ge hjälp till de som ville sluta och aktivt gav tips och råd om det var någon som mådde dåligt. Föreningarna var aktiva som medlemmar och visade sig så att tjejerna och killarna som sålde kunde kontakta dem. 

Vem som helst kunde också skriva kommentarer om någon så att man kunde varna om det var något som inte var bra. Nu kommer det bli svårt att göra samma sak tyvärr. 

Man för ju hoppas att det bara blir de tjejer och killar som vill fortsätta med samtycke mellan två vuxna som kommer till de nya mer hemliga sidorna. 
    Vilket ställe var det du köpte sexuella tjänster på då? Vad heter föreningarna? Väldigt nyfiken på att läsa om detta. Blir ju lite konstigt när du dels hänvisar till hur bra alla tycker att det är men även att folk mår dåligt som jobbar där.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-23 23:15:42 följande:
    Det finns de som blir sexuellt utnyttjade i samhället, kan du förstå att den här lagändringen nu kommit till?

? Jag tror inte att de vet hur Onlyfans fungerar. Jag skulle inte säga att kriminalisera det här skulle hjälpa. Självklart ska de som blir utnyttjade få stöd men man ska också ha respekt för att de som jobbar med det här frivilligt. För oss är det en väldigt trygg plattform, säger Sanna Zentio.

Hon vill inte säga hur mycket hon får i månaden. I stället vill Sanna Zentio fokusera på annat.

? Jag vill inte prata om summor då jag tycker det ger fel bild då jag inte vill att unga tjejer ska se vad jag tjäna och tänka att det kan fördriva dem in i den här branschen, säger Sanna Zentio.

Kan du inte ta ett annat jobb?

? Jag tror inte det kommer att vara så lätt med tanke på att vi inte har samma arbetsmeriter på arbetsmarknaden. Vissa kanske har en utbildning. Sedan tror jag att det blir en extrem omställning om man är van vid en viss inkomst i månaden.

Poliser har beskrivit Onlyfans som en form av prostitution, delar du den bilden?

? Nej, absolut inte. Det sker ingen fysiskt kontakt och det är på mina egna villkor, säger Sanna Zentio.
    Jag tänker att meningen " Jag vill inte prata om summor då jag tycker det ger det fel då jag inte vill att unga tjejer ska se vad jag tjänar och tänka att det kan fördriva dem in i den här branchen" säger allt. 

Varför vill hon inte att unga tjejer ska lockas in i branchen om den nu är så bra? Vilken annan branch har vi sett det från? VD som säger samma sak, kassörska som säger samma sak? Nej. 

Det finns INGEN tjej som drömmer om att sälja sig när de växer upp. De kan ha omöjliga drömmar om att bli astronaut, brandman eller prinsessa, men jag har aldrig någonsin hört om någon som drömmer om att sälja sin kropp när hon blir vuxen. 

Sen att vissa kanske inte tycker det är så illa, att de kanske tycker det är lätta pengar mot liten insats är en sak. Vill de att deras döttrar ska följa i deras fotspår? Troligen inte. 
  • ClumsySmurf
    Anonym (Forskning) skrev 2025-05-23 23:15:42 följande:
    Det finns de som blir sexuellt utnyttjade i samhället, kan du förstå att den här lagändringen nu kommit till?

? Jag tror inte att de vet hur Onlyfans fungerar. Jag skulle inte säga att kriminalisera det här skulle hjälpa. Självklart ska de som blir utnyttjade få stöd men man ska också ha respekt för att de som jobbar med det här frivilligt. För oss är det en väldigt trygg plattform, säger Sanna Zentio.

Hon vill inte säga hur mycket hon får i månaden. I stället vill Sanna Zentio fokusera på annat.

? Jag vill inte prata om summor då jag tycker det ger fel bild då jag inte vill att unga tjejer ska se vad jag tjäna och tänka att det kan fördriva dem in i den här branschen, säger Sanna Zentio.

Kan du inte ta ett annat jobb?

? Jag tror inte det kommer att vara så lätt med tanke på att vi inte har samma arbetsmeriter på arbetsmarknaden. Vissa kanske har en utbildning. Sedan tror jag att det blir en extrem omställning om man är van vid en viss inkomst i månaden.

Poliser har beskrivit Onlyfans som en form av prostitution, delar du den bilden?

? Nej, absolut inte. Det sker ingen fysiskt kontakt och det är på mina egna villkor, säger Sanna Zentio.
    Det finns anledningar att inte locka in kvinnor branschen med löften om pengar.
    Who will date an OnlyFans worker? The woke.

-----

Litam et al. (2022) found that OnlyFans users were predominately white, married, and male heterosexuals. Additionally, users of OnlyFans scored similar to nonusers on the Brief Sexual Attitudes Scale assessing sexual permissiveness, attitudes toward birth control, communion (the emotional importance of sex), and instrumentality (the purpose of sex). Litam et al. also found few differences between men and women in attitudes related to OnlyFans use.

-----
    Although a major motivation to create content on OnlyFans is financial gain, as a form of gig work OnlyFans is precarious employment (Easterbrook-Smith, 2023). Exact figures on OnlyFans income are difficult to come by, but average earnings have been estimated to be as as low as $150 to $1000 per month. Vallina et al. (2023) calculated the average income of OnlyFans creators at $2,900. However, this was not a symmetrical distribution: 94% of OnlyFans creators generated below the average income and in Western nations 98% of OnlyFans creators earned an income that was below the national average. Most OnlyFans creators are unable to support themselves solely through the platform (McCluskey, 2023). OnlyFans content creators may also perform a great deal of uncompensated labor and many are left in economically vulnerable positions (Safaee, 2021; Smith, 2021). OnlyFans may appear at first as a potentially lucrative venue, given the media prominence of high earners and the celebritization of OnlyFans (McCluskey, 2023). However, the average OnlyFans content creator is simply not making that much money from it and usually cannot support themselves financially from it.

----
    Human beings are highly social animals and the way we are perceived by peers is important for our self-esteem, our romantic relationships, and future outcomes in our lives (Suls et al., 2002). It may be the case that women are being sold a bill of goods if they believe that OnlyFans will be a lucrative, empowering career, when financial returns are low and the stigma is high. Further, individuals may self-isolate within ideological communities and come to perceive that consensus is high on the acceptability of sex work when it really is not. The phrase "sex work is work" is common in far-left spaces, individuals who are labeled or who self-identify as "woke," but to what extent are positive and supportive perceptions of sex work really held?

datepsychology.com/who-will-date-an-onlyfans-worker-the-woke/
Svar på tråden Män som inga kvinnor vill ha