Känner mig som en bluff på jobbet
Jag började för ett tag sedan på ett nytt jobb inom ett tekniskt område jag inte jobbat med tidigare vilket jag gjorde väldigt klart under intervjun. Trodde inte att jag skulle få jobbet, men fick det ändå.
Eftersom området är nytt för mig räknade jag med nån form av introperiod för att jag skulle lära mig diverse men han som ska lära mig är proffs på området och har visserligen haft ett par genomgångar, men sen var det "bara" att sätta sig och köra vilket så klart går rätt trögt och det finns många delar jag inte berört än. Dessutom har jag glidit in på administrativa arbetsuppgifter jag jobbat med tidigare där jag är kunnig vilket onekligen varit bekvämt för mig och alla är supernöjda så mycket av min tid har gått till det istället, men jag känner mig som en sån bluff.
Jag vill ju egentligen bli bättre inom området jag anställdes för MEN jag är så pass okunnig inom det så jag vet inte ens vad jag borde rikta in mig på som skulle underlätta.
Jag trivs bra på jobbet, men gillar absolut inte att känna mig korkad. Och skulle jag fråga proffset om tips skulle han nog inte ens förstå frågan för han är superteknisk och kan typ allt. Så vad gör man? Min chef som är så nöjd med mig har sagt att dom kan fixa nån kurs om jag vill men jag vet ju inte ens vad det skulle vara för kurs som skulle hjälpa.