Anonym (Finland) skrev 2024-12-16 17:41:05 följande:
"Alltså, jag vill inte ha en man som inte är otrogen för att jag kontrollerar honom. Börjar jag fundera på om jag kan ?släppa iväg honom? på saker han vill göra så är det kanske dags att gå vidare."Nejdå jag tog det inte på det sättet och det är bra med olika infallsvinklar!
Ja det känns ju som att jag blir den kontrollerande och svartsjuka i det här när hon (jag är man och min sambo är kvinna) resonerar som hon gör och det var mycket därför jag startade tråden för att det blir jag som är den svartsjuke och kontrollfreaket enligt henne.
Vilket jag inte tycker i en sån här sak utan jag tycker att det är en märklig eller rentav olämplig sak att göra med dessa 2 så därav tråden.
Trodde faktiskt att någon skulle skriva att jag överreagerar och är löjlig men det verkar som att alla håller med mig (med lite olika infallsvinklar)Om du skrivit från början att det var en tjej som skulle åka med två killar hade du fått just den kommentaren av många. Men nu tog alla för givet att du var kvinnan och att det var din karlslok till sambo som skulle iväg med två kvinnor. Och sen kan de inte gärna ändra sig.
Undrar varför alla tog det för givet...