• Anonym (???)

Det här med fingrar i analen

Efter drygt 20 år långt äktenskap har jag ny partner
    Han är väldigt intresserad av analt
    Analsex har jag sagt nej till
    Men fingrar?
    Han vill både in i mig och att jag ska in i honom
    Jag kan tänka mig att prova men tänker då på det här med bajs..
    Är det meningen att man ska spola tarmen först?
    Eller räknar man med att kunna få lite på fingret
    Eller får man ens det?
    Heeelt oerfaren i detta

• Svar på tråden Det här med fingrar i analen
  • Freddie K
    Anonym (???) skrev 2024-12-29 09:19:29 följande:
    Precis det Han vill
    Frågan är om du vill det?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (???) skrev 2024-12-29 09:19:29 följande:
    Precis det Han vill
    Om inte du vill så finns det inga måsten. 
  • Anders1970
    Anonym (???) skrev 2024-12-28 18:17:12 följande:
    Det här med fingrar i analen

Efter drygt 20 år långt äktenskap har jag ny partner
    Han är väldigt intresserad av analt

Är det meningen att man ska spola tarmen först?
    Eller räknar man med att kunna få lite på fingret
    Eller får man ens det?
    Heeelt oerfaren i detta

Ny relation där ni båda skall ge o ta för att båda skall trivas, kul med utveckling.

Ändtarnen är i regel ren då den arbetar ut sista biten när vi går på toa.

Alltid klokt att innan och efter tvätta fingrarna.

Använd gärna FemCare Natural Moist (naturligt bra glidmedel)

Glidmedel är även bra då det ena kan leda till det andra. Lycka till.
  • Anders1970
    Anonym (Nej!) skrev 2024-12-29 04:00:05 följande:

Jag skulle inte gilla om min man ville ha analsex. Är det för att det är mera trångt än det normala stället? Duger inte det? 

En annan känsla som "Kille" bra beskriver.

Ger tre grund möjlighet, istället för två (oral o vaginal)

Du är som ditt nick antyder "Nej" negativ och du är ju även inne på andra trådar med samma tankegods... Suck (vilket inte hjälper trådskaparen) 
  • Anonym (???)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-29 10:56:11 följande:
    Om inte du vill så finns det inga måsten. 
    Jag vill prova
    Sen kanske jag ogillar det och då blir det inte mer
    Men öppen för att prova 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (???) skrev 2024-12-30 00:22:21 följande:
    Jag vill prova
    Sen kanske jag ogillar det och då blir det inte mer
    Men öppen för att prova 
    Då tycker jag absolut du ska testa. Både att ge o få. Testa även att slicka han där innan så han slappnar av o njuta ännu mer ;)
  • Anonym (Justinianus)

Fem (samma) personer har klickat på ogillaknappen i vartenda inlägg, trots att inläggen tipsar om sätt att göra den här sexleken mer hygienisk. De fem ogillar troligen analsexidén över huvud taget och bör inte delta i den här tråden, tycker jag.

• Anonym (XX)
    Anonym (Justinianus) skrev 2024-12-30 09:33:21 följande:

Fem (samma) personer har klickat på ogillaknappen i vartenda inlägg, trots att inläggen tipsar om sätt att göra den här sexleken mer hygienisk. De fem ogillar troligen analsexidén över huvud taget och bör inte delta i den här tråden, tycker jag.

De bara projicerar sin skam för att de inte vågar och därmed aldrig kommer att få uppleva hela potentialen i en p-punktsorgasm. Den jag lär upp nu säger att han inte kommit så mycket och hårt på tio år. 

Män kan inte hjälpa att deras främsta stimulanspunkt sitter där, och det borde inte vara skamligt att lära sig njuta mer.
  • Anonym (Justinianus)
    Anonym (XX) skrev 2024-12-30 09:54:47 följande:
    De bara projicerar sin skam för att de inte vågar och därmed aldrig kommer att få uppleva hela potentialen i en p-punktsorgasm. Den jag lär upp nu säger att han inte kommit så mycket och hårt på tio år. 

Män kan inte hjälpa att deras främsta stimulanspunkt sitter där, och det borde inte vara skamligt att lära sig njuta mer.
    Gillar!
  • Anonym (Killen)

Tänder på att fingra tjejens rumpa med ena tummen med glidmedel på när vi har sex vilket hon också tycker är skönt. Vi kör alltid doggy då det är bådas favorit. Att fingra henne är även ett måste som uppvärmning inför lyckat analsex. För egen del är jag inte så förtjust i att få ett finger där. Däremot älskar jag verkligen att bli slickad där när jag runkar. Kring att det skulle vara smutsigt och så är min erfarenhet att det är lugnt så länge den andra personen inte gått på toaletten nyligen - som tidigare person skrivit så är det då i regel "rent" längst ner mot anus. Är typ var 100:e gång jag råkat känna något där inne.

• MysMys

Jag älskar att bli stimulerad i och runt analen. Det är ofattbart skönt, det är en känsla som är svår att beskriva men det känns i hela kroppen. Otroligt skönt och jag blir väldigt kåt. Min tjej brukar låta sitt ens finger glida in i min stjärt när vi myser och det höjer verkligen stämningen. 

Jag tycker också om att låta mina fingrar glida in i någons stjärt och anus. Det är så upphetsande att upphetsa någon annan på det sättet. 

Många tycker att det är lite äckligt att vara där och pilla och det kan jag förstå. Men jag (vi) använder alltid engångshandskar i latex när vi gör det. Jag skulle faktiskt aldrig göra det utan handskar. Jag förstår in riktigt varför det inte är flera som tänker på att använda just handskar vid analstimulering och prostatamassage.
    Dessutom är det galet skönt att låta ett gummiklätt finger med mycket glidmedel glida in i stjärten.
    Sen tycker iallafall jag att ett par tighta latexhandskar alltid gör det hela mera spännande. 

• Anonym (Smekningar och kittlingar)

Jag älskar när min fru rör mig i analen. Eller rättaresagt runt analen. Jag vill inte ha något uppkört i röven men att hon smeker cch kittlar omrodet runt och även över analen är magiskt. Gärna i samband med att hon suger min kuk.

Jag vill också gärna göra det på henne men hon är tyvärr inte lika begeistrad.

• Anonym (Man)

Fyfan, låter väldigt porrskadat. Hade min tjej försökt något sådant hade jag gjort slut på studs.

• Anonym (Mannen)

Jag personligen tycker det är väldigt skönt med ett finger i rumpan när frun suger eller runkar mig. jag kommer extra skönt då. 

Jag gillar även att med ett finger massera och även penetrera fruns rumpa när jag slicka eller tar henne bakifrån. Det blir lite extra upphetsning för mig. Hon gillar det med och det får henne ofta över gränsen och tar henne till orgasm. 

Vi har även haft analsex och för mig är det lite tajtare men den bästa känslan är att det känns lite extra snuskigt. Att vi gör något lite mer än vi brukar göra. Frun beskriver samma sak. Hon känner sig ?styggare? och det känns lite förbjudet och det gör henne än mer upphetsad vilket i sin tur får henne att komma. Hon använder sin vibrator under tiden. 

Angående hygienen så är det så enkelt som att ?leker man i sandlådan för man sand i skorna?. jag själv brukar duscha innan och tvätta mig noga både runt och inuti och även frun men ibland säger hon att det kanske inte är läge för rumplek och då får man respektera det. 

Jag tycker att TS ska prova men Det är ju såklart helt upp till TS. Provar man inte så vet man inte ifall man gillar det eller inte. Prova en gång, utvärdera och sen ta ett beslut om det var hiss eller diss. 

Lycka till i fortsättningen med det nya förhållandet TS

Svar på tråden Det här med fingrar i analen