Jag personligen tycker det är väldigt skönt med ett finger i rumpan när frun suger eller runkar mig. jag kommer extra skönt då.
Jag gillar även att med ett finger massera och även penetrera fruns rumpa när jag slicka eller tar henne bakifrån. Det blir lite extra upphetsning för mig. Hon gillar det med och det får henne ofta över gränsen och tar henne till orgasm.
Vi har även haft analsex och för mig är det lite tajtare men den bästa känslan är att det känns lite extra snuskigt. Att vi gör något lite mer än vi brukar göra. Frun beskriver samma sak. Hon känner sig ?styggare? och det känns lite förbjudet och det gör henne än mer upphetsad vilket i sin tur får henne att komma. Hon använder sin vibrator under tiden.
Angående hygienen så är det så enkelt som att ?leker man i sandlådan för man sand i skorna?. jag själv brukar duscha innan och tvätta mig noga både runt och inuti och även frun men ibland säger hon att det kanske inte är läge för rumplek och då får man respektera det.
Jag tycker att TS ska prova men Det är ju såklart helt upp till TS. Provar man inte så vet man inte ifall man gillar det eller inte. Prova en gång, utvärdera och sen ta ett beslut om det var hiss eller diss.
Lycka till i fortsättningen med det nya förhållandet TS