Vad kan jag göra?
Jag träffade min sambo för tre år sedan och allt har gått i framåt fart mellan oss. Vi är i 40 års åldern, jag har idag två myndiga barn, han har 3 myndiga och en tonåring.
Sedan start har jag fått kämpa för att imponera, jag har ställlt upp på det mesta. Fixat firanden i barnens ära såsom student, födelsedagar etc. Men jag får aldrig ett tack, mer att dom kommer när dom ska få något men visar noll intresse i övrigt. Nu märker vi mer o mer att de tar avstånd från pappan. De kommer bara om dom ska få middag eller låna något. Jag har ledsnat! mina barn bor hos oss på heltid och dyrkar marken min sambo går på.. De har en jättefin relation. Barnen tar sin mamma i försvar konstant fast dom inte har något att försvara. Vår relation är bra!
Jag har strykt medhårs hela tiden men innan jul kom jag i trubbel med hans yngsta och hon balla ur totalt och har sedan dess bott hos sin mamma. Hon kom på julafton och tog emot julklapparna och sedan gick. Planen var att fira nyår med oss men hon väljer att vara med sina syskon för att slippa mig!
Från ingenstans så avskyr hon mina barn och anser att sedan vi flyttade in så är den här familjen förstörd!
Min sambo säger bara att vill dom inte vara med mig så tvingar jag ingen, hon kan bo hos sin mamma!
Jag känner sådan skuld i att han förlorar sina barn en efter en pga mig o mina barn fast jag inte gjort annat än att ge o ge o ge dem? Vad hade ni gjort?