• Anonym (För)

För tidigt eller inte?

Jag och min pojkvän har nu varit ihop i 3 månader. Kan vi börja gå hem till varandra eller är det för tidigt?

• Svar på tråden För tidigt eller inte?
  • En glad tjej
    Anonym (För) skrev 2024-12-31 01:49:57 följande:
    För tidigt eller inte?

Jag och min pojkvän har nu varit ihop i 3 månader. Kan vi börja gå hem till varandra eller är det för tidigt?

Hmm, ni är ihop men inte hos varandra? Var träffas ni? Ja, varför skulle ni inte kunna gå hem till varandra?
  • Anonym (För)
    En glad tjej skrev 2024-12-31 04:14:52 följande:
    Hmm, ni är ihop men inte hos varandra? Var träffas ni? Ja, varför skulle ni inte kunna gå hem till varandra?
    Pga kultur. Vi träffas ute.
  • En glad tjej
    Anonym (För) skrev 2024-12-31 05:24:40 följande:
    Pga kultur. Vi träffas ute.
    Fast då borde du skrivit det innan. Svenskar är ju generellt sett öppna och har ingen kultur i att inte ses hemma. Jag bjöd hem min kille bara några dagar efter vår första träff.
  • Anonym (Undrar)

Hur gamla är ni? Tycker någonderas föräldrar att det är olämpligt att ha pojk-/flickvän? Skulle de ogilla om ni hade sex?

• Anonym (men)
    Anonym (För) skrev 2024-12-31 01:49:57 följande:
    För tidigt eller inte?

Lev livet vetja!
    Vad är det ni väntar på? Blir det häftigare att gå hem till den andra om man väntat i flera månader eller år innan? Är det inte roligare att göra saker med någon som vill NU?
  • Aliona

Känner DU dig redo att träffas hemma? 

I den svenska mainstream-kulturen så finns det inget som helst problem med att träffas hemma även i tidigt stadium, så länge det känns bra för båda.

Svar på tråden För tidigt eller inte?