• Anonym (slak)

Potensläkemedel

Jag har under de senaste 2 åren haft en del problem att få upp den och hålla den hård. Trots att jag är väldigt attraherad av min fru. Är inte överviktig och slutade snusa för ett år sedan men har inte blivit nå bättre. Är runt 50 så gissar att detta är hyfsat naturligt. Ja tycker det är pinsamt att gå till en läkare om detta för att få ett recept. Finns massor av sidor på nätet men vet inte vilken/vilka man kan lita på. Någon som beställt potenhöjande läkemedel och har en sida/produkt de kan rekommendera.

• Svar på tråden Potensläkemedel
  • Anonym (Erektion)

Gå in på Erektify.se. Du får fylla i en hälsodeklaration och får sedan recept av svensk läkare att hämta på närmsta apotek. Funkar klockrent. Kräver dock bank-id för identifiering 

• KimLinnefeldt

Försök våga träffa en läkare. Medicinen har en del biverkningar och bör inte användas vid vissa sjukdomstillstånd. "Din läkare" håller koll så du inte skadar dig.

• användarnamn08

Som ovan skriver, gå till vårdcentralen / husläkaren ,
    det känns jobbigt kanske men läkaren är van och höjer inte på ögonbrynen alls utan ger dig det du vill ha utan tjafs, jag bad om 100mg så jag kan dela tabletten i 3 delar och va inget problem alls och inga dumma frågor alls. Köper på Apo.ea online då de har bäst pris och snabb leveran.

• beb3380

Köp inget skit på nätet, gå in på 1177 och skriv att du vill bli kontaktad av en läkare, han fixar det säkert över telefon om du varit hos en läkare det senaste året. Högt blodtryck är inget problem, det är bara bra att ta t.ex silenafil, har du hjärtproblem så får du nog göra ett besök.Ta inga giftiga naturmedel, hade de funkat hade de varit läkemedel.

Svar på tråden Potensläkemedel