Dålig stil eller jag som förväntar mig to much?
Jag och en man har dejtat ett bra tag nu och idag är det 2,5 vecka sen vi sågs pga praktiska skäl.
På nyårsafton ringde han och önskade gott nytt år och vi bestämde att ses idag som fredag. Vi planerade då att åka till hans landställe 1-2 nätter och bara ha kvalitetstid. Men igår när jag jag skulle checka av vilken tid vi skulle åka så sa han att det troligtvis ska bli sämre väglag ut dit och att det även kommer vara ruskigt kallt i huset som han inte förens då tänkte på.
Men han var snabb med att skriva att vi hittar på något annat istället, fredag då också antar jag med tanke på att det var fredag vi hade bestämt att åka från första början.
Han skrev i samband med det att han skulle höra av sig efter lunch på fredag men nu såhär runt 15 tiden har jag inte hört ett ljud?
Jag skrev för en timma sen och försökte förekomma om att bestämma tid och plats för tyckte att det hade passerat lunchtid då men fortfarande inget svar.
Är det dålig stil av honom
eller jag som övertänker och är så rädd för att han ska ställa in?
Det är liksom fredag, vi har inte setts på veckor och han kom med förslaget att hitta på något annat nu när inte landstället blev av. Tycker det är dåligt om han nu såhär sent inpå eftermiddagen skriver att det ej blir något Pga något. Då blir jag less.
Hur hade ni tolkat det?