XDX skrev 2025-05-10 22:05:26 följande:
Inte i början av samlaget men när hon väl är maximalt upphetsad och uppvärmd efter en stunds samlag kommer jag in hela vägen in i fickan innanför livmoderhalsen. På vägen ut "ploppar" ollonet förbi livmoderhalsen, som en champagnekork. Och hon kommer hårt av det.
Givetvis provar jag mycket försiktigt och gradvis. Funkar inte på alla kvinnor, något man självklart ska respektera.
Jo känner igen det där du beskriver. Exemplet med dildon var inte någon super stor skillnad heller direkt. Säg att du har två stycken båda på 20 cm som du för in långsamt och försiktigt. Skillnaden är att ena är normalgrov på 12 cm medan andra fyller ut henne ordentligt hela vägen med generösa 16 cm omkrets. Då kom den grövre 'bara' in 18 cm. Medan den smalare gick in hela vägen. Detta pga att vaginan är lite som en elastisk säck med ett fixerat djup och ett elastiskt sådant. Är du påtagligt grov kommer vaginan strama åt och därigenom också dra in djupet en aning (inom det elastiska djupet ska tilläggas) så sammantaget kommer du lika långt in i hennes ömma fickor även om det totala djupet blir kortare. Blir lite som att en grov kuk 'drar in' vaginadjupet till sig när den spänner ut slidväggarna.
Andra fördelar med längd och vinkel som jag kommit att erfara är att, penis är som känsligast strax under ollonet på ovansidan. Slidan är som tightast i början. Har man en kort penis som kommer den känsliga ytan under ollonet exponeras för mer friktion gentemot slidöppningen Dessutom ifall vinkeln är stigande så 'skyddar' ollonet den delen känsliga delen av skaftet från att exponeras mot för mycket friktion vilket hjälper till att dröja för tidig utlösning - eller behovet av att utföra start- och stopp-tekniken. Jag tex har kass uthållighet ifall hon rider mig, (särskilt ifall hon gnider mig mot G-punkt och A-punkt) men kan ta henne bakifrån hur länge som helst.
Angående A- och P-punkterna måste man också ha i åtanke att beroende av ställning så kommer gravitationen dra livmoderhalstappen nedåt. Detta är inte bra ifall man har en svagt nedåtgående vinkel som en själv när man tar henne bakifrån tex (eller missionären för den delen) Risken att stöta i där ökar markant och det är oftast inte särskilt upphetsande för kvinnor. Det bidrar till att de inte kan slappna av ordentligt,vilket också gör att de spänner sig, vilket gör att 'fickorna' inte öppnar upp sig. Vilket således också underminerar njutningen.