• Anonym (Anonym)

Vad berättar du inte för din partner?

Finns det någon fantasi du behåller för dig själv och inte berättar för din partner med risk för att du aldrig får uppleva den?

Svara anonymt om det känns bättre.  

• Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?
  • Anonym (Paul)

Eftersom x vägrar kommentera om vi är ett par eller inte och jag mer än en gång påpekat att bollen för det hela är på x planhalva, så känner jag ingen skyldighet att informera om att jag träffar flera och att även sex med andra förekommer.

Så länge vi inte är ett par så får jag ligga med vem jag vill. Och eftersom x heller inte vill svara så letar väl troligen x annat också. Eller det vet jag att vederbörande inte gör, men ändå!
    Kan man inte bestämma sig får man stå sitt kast!

• Anonym (Man52)

Dra på mitt ex utav bara helvete på ett hotellrum. Hon var grym på att suga och kroppen från drömmarnas land. Min nuvarande är äldre och större. 

• Anonym (Big dick)

Att jag fortfarande åtrår mitt ex, vill sätta på henne något djuriskt hårt, slita av kläderna, älska, dra ner hennes byxor och ta henne hårt bakifrån. 

Kan inte låta bli att titta på henne med kåthet i blicken när vi ses, sen övergår det till depression då hon lämnar och jag inser att det inte är möjligt längre. 

• Mayjel
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-23 08:08:06 följande:
    Går han igång på det så låt han. Du har säkert några kinks ingen annan i världen kommer förstå sig på. 
    Nej, det har jag faktiskt inte utan är snarare väldigt normal? sund och oförstörd ur det hänseendet. Och likt de flesta sunda människor så tycker jag det låter väldigt ohälsosamt att ha som önskemål att bli illa och respektlöst behandlad av en partner.

Detta tyder på en låg självbild som sagt och kvinnor vill i de flesta fall ha en partner med ett gott självförtroende som inger trygghet och stabilitet.
  • Anonym (Att det gör ont)

En annan grej jag inte sagt (men jag tror min man förstått) är att jag går igång på att han är pryd. Är ju inte aktuellt så här års men han är tex. avig till sex utomhus och säger att det är dekadent beteende. Så jag går igång på att få honom att ändra sig. Men jag tror han fattat det för han spelar liksom över med att det är dekadent när jag försöker? Eller jag har fått intrycket av det.

Jag gillar när han säger just det ordet "Dekadent"...vet inte varför men säger han det ordet så kopplar jag det starkt till sex.

• Anonym (Lo)

Att jag har många många miljoner på banken. Vi har separat ekonomi och han har aldrig frågat så har inte behövt svara svävande kring det ens. Han anar nog att jag har mycket pengar, men tror inte han förstår hur mycket. 

• Anonym (Baffled)
    Anonym (.) skrev 2025-01-21 23:09:39 följande:

Jag reser mycket med jobbet.
    Det säger jag sen inte till mina runtomkring.
    För den heter det bara "Jag jobbar, jag kommer hem när jag gör liksom" utan vidare förklaring. Undviker att koppla upp mig någonstans dit jag kommer osv.

Och detta gör jag väl bara mer för att sen inte vi kan tyvärr, aa där finns inte ekonomi eller tid att resa och min sambo vill annars att vi någon gång ska göra det men då vill jag istället bara vara med hen, hemma o ta det lugnt osv.

Så det här är väl något jag håller tätt inpå hos.. och för mig själv!"

Jag tror jag förlorade IQ av att läsa den där posten. 
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (Lo) skrev 2025-01-23 18:41:44 följande:

Att jag har många många miljoner på banken. Vi har separat ekonomi och han har aldrig frågat så har inte behövt svara svävande kring det ens. Han anar nog att jag har mycket pengar, men tror inte han förstår hur mycket. 

Nyfiken på hur du har sparat ihop så mycket pengar? 
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-24 21:37:26 följande:
    Nyfiken på hur du har sparat ihop så mycket pengar? 
    Bolagsbygge, utdelningar och placeringar. 
  • Anonym (Jo samma)
    Anonym (Man52) skrev 2025-01-23 14:54:09 följande:

Dra på mitt ex utav bara helvete på ett hotellrum. Hon var grym på att suga och kroppen från drömmarnas land. Min nuvarande är äldre och större. 

Samma fantasi. Saknar inte exet alls egentligen, vi kan kalla henne A, och vi var egentligen NOLL kompatibla. Men av nån märklig anledning hade vi superbra sex -på slutet bara när förhållandet krackelerade. Jag vet inte vad det var. Har haft andra partners efter det som jag funkat betydligt bättre med men då har sexet varit snäppet sämre. 

Tyvärr har det ju blivit så att jag medvetet eller omedvetet hela livet gått och jämfört alla kvinnor jag träffat mot hur A var i sovrummet..

Men det är en fantasi som kommer då och då. Att bara ta in på ett hotellrum med henne, eller spendera en dag med henne och ha en massa sex..

• Anonym (..)
    Anonym (J) skrev 2025-01-22 23:05:03 följande:
    Wow! Att det kan vara så stor skillnad!?
    Antar att du inte är en av de som säger att storleken inte har något betydelse.
    Det var inte bara storleken som gjorde sex med aset så bra, han var väldigt skicklig med händer och tunga också, men han var så stor att det hade kunnat göra riktigt ont om han inte varit bra på det han gjorde.

iom att exet inte var mycket större än nuvarande så hänger det inte bara på storleken.
Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?