Anonym (Rob) skrev 2025-01-16 21:57:01 följande:
Anonym (-) skrev 2025-01-16 20:47:59 följande:
Ännu mer misogyn dynga från dig.
Nej, det är inte sunt att vara underviktig vid graviditet. Särskilt inte gravt underviktig med uppenbar näringsbrist vilket dessa anorektiska, underutvecklade ballerinakroppar ofta har. Och sluta jämföra med tjocka kvinnor. De har inte i diskussionen att göra.
Om det är någon som förstör forumet så är det dina inlägg. Jag var tvungen att kommentera när man skriver så nedsättande ord om smala kvinnor och ballerinor.
Jag hade aldrig kommenterat i tråden annars.
Det är sjukt hur du talar ner om smala kvinnor. När det i själva verket är övervikten som är det stora problemet i samhället. När till och med försvaret säger till är det allvarligt...
Nej, den enda som förstör precis alla trådar han medverkar i är du med ditt kvinnoförakt.
Jag har inte skrivit nedsättande om kvinnor utan bara påpekat sanningen - att många prima ballerinors kroppar är förstörda pga all onaturlig träning de ägnat sig åt sen barnsben. Om man tränar så hårt att man bara har skinn och några små fjuttiga muskelbulor på kroppen men i övrigt grav undervikt så är det inte en hälsosam kropp. Underutvecklade danskroppar är inte hälsosamma eller fertila. Att tappa mensen är inte naturligt. Bara sluta, sluta upp med dina svar för de är värdelösa och ingen vill lyssna på dit hat.
Och igen - jag talar inte ner smalhet som är sund utan GRAV undervikt, vilket dessa ballerinor oftast har. Lär dig at fatta skillnaden nån gång och knip igen.