Min man leker kärnfamilj i smyg med sitt ex.
Kände bara för att skriva av mig för är så fruktansvärt arg och besviken. Min man tycker att jag överreagerar och beter mig som en svartsjuk häxa. All skuld läggs på mig.
Vi har iallafall två barn ihop i förskoleålder, han har ett vuxet barn sen tidigare. Hans ex har varit väldigt otrevlig mot mig genom alla år så det var skönt när deras barn blev vuxen så man slapp skådespela och träffa henne.
Igår berättade vår yngsta till mig att när jag jobbade nu under helgen som var så hade dom varit på kalas hemma hos hans ex men pappa hade sagt till våra barn att inte säga nåt till mig. Jag höll ihop det och konfronterade min man med det här igår kväll. Han blev förbannad och sa att givetvis höll han det hemligt för mig för jag skulle aldrig acceptera det för jag är sjuk i huvudet. Allt är mitt fel. Han försvarade sig med att dom åkte dit bara för att ett par dom umgicks med när dom var ihop var på besök. Hade bara varit en trevlig middag och bastukväll.
Det här är inte första gången som han håller på och smyger med saker men det är första gången han blandar in barnen.
Jag har nu sagt att jag vill separera och känner mig så fruktansvärt ledsen och sårad.
Vet inte vad jag vill med det här inlägget men kom med era egna åsikter om detta.
Vill poängtera att deras vuxna barn inte var där och det gör saken mycket värre. Nu känns det mest som att jag lever med en man som har två fruar.