• Anonym (M)

Är det fel av mig?

Är det fel av mig att börja skriva med killar på dating appar efter att det tagit slut med mitt ex ? 
    Jag mår dåligt men vill få bort mina tankar. 

• Svar på tråden Är det fel av mig?
  • Anonym (S)
    Anonym (M) skrev 2025-01-25 10:34:45 följande:
    Få bort mina tankar.
    Så du utnyttjar bara dessa män, utan en tanke på att faktiskt ta det vidare? Verkligen fult av dig! Umgås med dina vänner istället, storstäda hemmet eller vad som helst, men man gör inte så mot andra!
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2025-01-25 12:56:45 följande:
    Så du utnyttjar bara dessa män, utan en tanke på att faktiskt ta det vidare? Verkligen fult av dig! Umgås med dina vänner istället, storstäda hemmet eller vad som helst, men man gör inte så mot andra!
    Nej. Blir jag intresserad så kan jag ta det vidare.
  • Anonym (S)
    Anonym (M) skrev 2025-01-25 13:06:57 följande:
    Nej. Blir jag intresserad så kan jag ta det vidare.
    Till vad? Möjligen sex i så fall, för en relation kommer du inte vara redo för på ett bra tag till.
  • Anonym (S)

Så tänk bara på att vara ärlig mot de du pratar med om vad det är du isf söker! Vi skulle inte vilja att killar lät oss tro att det finns något djupare intresse heller, eller hur?

• Anonym (JB)

Självklart inte fem, varför skulle det vara det?

• Anonym (Katten)
    Anonym (S) skrev 2025-01-25 12:56:45 följande:
    Hur kan lite chattande  ses som utnyttjande?
  • Anonym (Katten)

Inget fel alls utan mest ett underhållande tidsfördriv. 

• Anonym (M)
    Anonym (Katten) skrev 2025-01-25 15:28:44 följande:
    Hur kan lite chattande  ses som utnyttjande?
    Män kan ligga direkt efter det tar slut men kvinnor kan inte ens chatta.
  • Anonym (Var inte en bekräftelseh**a)

Om du bara skriver med dem för att få bekräftelse men inte har någon avsikt eller önskan att träffa dem tycker jag det är fel. Då utnyttjar du dem bara om du inte är tydlig med varför du skriver till dem.
    Jag uppskattar iallafall inte att någon skriver med mig om de inte faktiskt är redo för att träffa någon och barar ute efter bekräftelse.

• Anonym (S)
    Anonym (M) skrev 2025-01-25 17:10:18 följande:
    Män kan ligga direkt efter det tar slut men kvinnor kan inte ens chatta.
    Inte med falska förespeglingar, oavsett kön!
  • Anonym (R)
    Anonym (S) skrev 2025-01-26 14:34:44 följande:
    Inte med falska förespeglingar, oavsett kön!
    Vilka falska förespeglingar? TS har inte lovat dem nåt och hon är öppen för att träffa någon om det känns rätt. Precis som det brukar vara på dejtsiter.
Svar på tråden Är det fel av mig?