Vad betyder det när man är blockad på vissa ställen men inte andra?
Hade besök över natten av en kille som bor i en annan stad, vi hade det hur bra som helst, han verkade lika nöjd som mig, satt och gosade hela fm innan han åkte. Upptäcker på em att han har blockat mig på sidan där vi träffades men har kvar mig på Snap. Varför håller man på så?? Om han inte vill ha kontakt så borde han väl ta bort mig på båda ställena? Men för mig är det så att om man blockar någon så vill man inte ha kontakt, oavsett om det bara är på ett ställe. Och jag köper inte att han bara skulle ha pausat eller tagit bort kontot heller, det känns inte som en sak man gör bara från en dag till en annan, även om man träffat någon som är bra och även om han inte verkade jätteimponerad av sidan. Vi ska inte ha en relation, det handlar bara om sex men han pratade hur mycket som helst om att vi ska fortsätta ses osv.
Och nu vet jag inte hur jag ska hantera detta heller. Om jag ska konfrontera honom och bara fråga, om jag ens ska kontakta honom först eller vänta på att han kanske hör av sig.