• Anonym0987274

Min sambo passivt hintar om vårat sex

Hej på er. Jag (23) och min sambo (22) har varit ihop i ungefär 2 år. Något som jag har märkt är att hon ganska ofta pratar illa om vårat sex men anser att det inte är ?någons? fel. 

hon har svårt att komma genom endast penetration. hon vill inte att jag ska använda mig utav fingrar eller liknande och endast min snopp. Hon kan säga saker som ?den gången var inte så bra? när det endast är Jag som gör något i sängen men märker att det blir mer och mer sällan vi har sex medans hon mer och mer vill smyga och använda sin satesfyer. Hon säger att jag gör det bra och hon gillar det  väldigt mycket men verkar inte alls sugen längre som tidigare i våran Relation. 

har även erbjudit mig att använda mig utan fingrar för att hon ska få det bättre men hon vill inte, hon vill själv inte heller göra det själv under själva sexet. 

har ni något tips om hur jag ska hantera situationen? tacksam för svar :p

• Svar på tråden Min sambo passivt hintar om vårat sex
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (On point)
    Anonym (hmm) skrev 2025-01-28 17:16:00 följande:
    Som det låter på TS så verkar han ganska öppen för det? Men det krävs att tjejen också vill det, om hon inte ens vill testa en så enkel sak som att bli fingrad så spelar det nog ingen roll hur mycket TS anstränger sig för att försöka göra henne nöjd
    I relationer är det alltid två som måste samarbeta. Uppoffringar hör inte hemma i en hälsosam relation, att ställa upp för relationen eller husfridens skull är inte att rekommendera.
  • Anonym (Hm)
    Dobermannd skrev 2025-01-29 16:04:04 följande:

Du har gjort misstaget av vara lite för "kärleksfull" och låtit henne styra väldigt mycket mera än dig själv. Och att göra det i ett förhållande, ger dig som du ser här typ nu nada.. 

Kvinnor tycker det är osexigt om dom får styra allt. 

Exempel:
    I helgen så var jag med en tjej och mitt i allt så sa jag till henne att "du är min lilla bitch..." hennes svar på det var att surt titta på mig och säga "jag är din baby, inte bitch..." och då kollade jag på henne gravallvarligt och sa att "du är min bitch.... Och lilla baby.." hennes svar blev då "Ja, daddy :) ".. 

Här hade du trott att det är något hon inte gillar och att det är något du måste sluta med för att vara hon till lags. Men det är tvärtom, när du står på dig emot alla såna här tester där hon vill att du ska sluta med nått så blir de glada... De tyckeratt  det är sexigt när dom får se en del av dig och när du säger nej och kan bevisa att du ej är rädd att "bråka" med hon litegran. 

Hade jag sagt det minsta "oj, förlåt" eller "oj, det var dumt." då hade hon tyckt att det var as tråkigt och förmodligen packat väskan.

Hade någon sagt bitch till mig då hade det varit ajöss.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nupe)

Du har gjort misstaget av vara lite för "kärleksfull" och låtit henne styra väldigt mycket mera än dig själv. Och att göra det i ett förhållande, ger dig som du ser här typ nu nada.. 

Exempel:
    I helgen så var jag med en tjej och mitt i allt så sa jag till henne att "du är min lilla bitch..." hennes svar på det var att surt titta på mig och säga "jag är din baby, inte bitch..." och då kollade jag på henne gravallvarligt och sa att "du är min bitch.... Och lilla baby.." hennes svar blev då "Ja, daddy :) ".. 

Här hade du trott att det är något hon inte gillar och att det är något du måste sluta med för att vara hon till lags. Men det är tvärtom, när du står på dig emot alla såna här tester där hon vill att du ska sluta med nått så blir de glada... De tyckeratt  det är sexigt när dom får se en del av dig och när du säger nej och kan bevisa att du ej är rädd att "bråka" med hon litegran. 

Hade jag sagt det minsta "oj, förlåt" eller "oj, det var dumt." då hade hon tyckt att det var as tråkigt och förmodligen packat väskan.

Tror det är fel timing i detta läget att vara dominant. Vill hon inte, så vill hon inte. Det måste accepteras. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nupe)

Tror det ända sättet ni kan komma vidare i detta, är att prata med varandra. Fråga henne hur hon upplever erat sexliv och hur hon tänker kring det och er relation. Berätta också för henne hur du känner det och hur du skulle vilja att ert sexliv såg ut. Det kan ju vara något som skaver i själva relationen, som ni kan komma till rätta med.  Eller så är det så att ni helt enkelt inte matchar varandra när det kommer till sex. Det får ni ju ta reda på. 

• Anonym0987274
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-01-29 09:17:40 följande:
    Du ger henne inte oralsex, bara petting med fingrar?
    Hon vill inte något av det, ibland fingrar
  • Anonym (Selma)

Jag tillhör dom som tycker att enbart penetration är skönast och kommer av enbart det. 

Det finns många aspekter att jobba med för er del...

Den där satisfyern bör hon undvika, liksom alla andra sexleksaker som skapar en artificiell stimuli såsom vibrationer och dylikt. Anledningen är att hon då blir mindre känslig för naturlig stimuli och får därför svårare att komma av enbart dig. Man kan med andra ord "bedöva" känseln där nere av för mycket stimuli.

Sen behöver du försöka att inte fokusera så mycket på hennes klitta. Det är ingen magisk knapp till orgasm. Fokusera istället på hennes kropp som helhet. Kyss hennes hals, bröst, insida armar, insida lår, håll om henne ordentligt med båda armarna så hon får känna din närhet ordentligt osv. Få henne att känna att du uppskattar HELA hennes kropp istället för att bara fokusera på en pytteliten del (klitoris) av henne. 

För att en kvinna ska kunna slappna av med en man måste hon kunna känna sig trygg med honom. Så ni måste jobba på er relation på bred front för att uppnå det. Trygghet måste finnas både på ett fysiskt och psykiskt plan i relationen. 

• Anonym (Nupe)
    Anonym (Selma) skrev 2025-01-30 03:29:47 följande:

Jag tillhör dom som tycker att enbart penetration är skönast och kommer av enbart det. 

Det finns många aspekter att jobba med för er del...

Den där satisfyern bör hon undvika, liksom alla andra sexleksaker som skapar en artificiell stimuli såsom vibrationer och dylikt. Anledningen är att hon då blir mindre känslig för naturlig stimuli och får därför svårare att komma av enbart dig. Man kan med andra ord "bedöva" känseln där nere av för mycket stimuli.

Sen behöver du försöka att inte fokusera så mycket på hennes klitta. Det är ingen magisk knapp till orgasm. Fokusera istället på hennes kropp som helhet. Kyss hennes hals, bröst, insida armar, insida lår, håll om henne ordentligt med båda armarna så hon får känna din närhet ordentligt osv. Få henne att känna att du uppskattar HELA hennes kropp istället för att bara fokusera på en pytteliten del (klitoris) av henne. 

För att en kvinna ska kunna slappna av med en man måste hon kunna känna sig trygg med honom. Så ni måste jobba på er relation på bred front för att uppnå det. Trygghet måste finnas både på ett fysiskt och psykiskt plan i relationen. 

Tror det är bra om han fokuserar på båda. Beröring och närhet är viktigt, och stimulering av klitoris eftersom det är vår mest känsliga erogena zon på kvinnokroppen.
    Man skulle kunna tro att den är som en knapp?Men egentligen är den 10-12 cm, placerad inuti kroppen uppdelad i två grenar. Den är oftast den säkraste vägen till orgasm, med stimulering.
  • Börje P

Exempel:

Broder, du har helt rätt! Kvinnor vill gärna visa sig präktiga och PK, t.ex. när de skriver i detta fruntimmersforum. Men när mannen gör rätt (=dominerar) blir även den mest feministiska familjeflicka så kåt att hon att hon gör vad som helst för dig.
    Jaja, flickor! Ni vet att jag har rätt, även om ni inte törs erkänna det! Ha-ha, jag har smiskat mången PK-tös till orgasm!
  • användarnamn08

Be henne använda sin satisfyer när du tar henne bakifrån  i lugnt tempo eller annan bekväm ställning, kanske hålla tummen mot analen samtidigt och se vad hon säger. Kanske lite glidmedel oxå..

Svar på tråden Min sambo passivt hintar om vårat sex