Någon med erfarenhet av att bo på mcdonald son skilda?
Två föräldrar som definitivt inte är vänner. Hur fungerar det? Kan man tvingas dela rum eller hur går det till? Det är tack och lov inte dags än, men det närmar sig.
Två föräldrar som definitivt inte är vänner. Hur fungerar det? Kan man tvingas dela rum eller hur går det till? Det är tack och lov inte dags än, men det närmar sig.
Även om jag har en bra relation med mina barns pappa skulle jag inte vilja bo ihop med honom i ett litet utrymme. Det skulle bli spänt och knappast bra för barnet. Är man orolig för ett sjukt barn blir ju situationen ännu mer pressad. Bättre att turas om och sen bo på hotell om så behövs.
Ni måste väl ha rätt att nyttja vanligt patienthotell också?
Hade det varit mitt ex som misshandlat mig skulle jag inte vara okej ens med rummet intill...
Och TS, du får bättre svar om du skriver exakt vad saken gäller i trådstarten. I ditt första inlägg framstår det som att ni bara inte gillar varandra/inte vill dela rum. Först senare kom det fram att det finns misshandel i bilden. Det sätter givetvis saken i en helt annan dager.
Och TS, du får bättre svar om du skriver exakt vad saken gäller i trådstarten. I ditt första inlägg framstår det som att ni bara inte gillar varandra/inte vill dela rum. Först senare kom det fram att det finns misshandel i bilden. Det sätter givetvis saken i en helt annan dager.
Det kanske vore bra om en av er bor på hotell.
När min son genomgick flera stora operationer så sov jag i hans rum på sjukhuset. Finns inte den möjligheten?
Första gången var jag inställd på att sova i en fåtölj för jag tänkte inte gå därifrån men personalen förklarade att vårdnadshavaren alltid ska vara med i rummet. Det fanns en utfällbar säng för det ändamålet.
Jag är ensamstående på heltid (våldsam pappa även här men som är ute ur bilden). Är det för att det är två föräldrar som ni inte ska sova i barnets rum? Annars kan ni ju turas om.
Är du rädd för din säkerhet eller är det tidigare trauman som triggar dig? I det första fallet har han inget där att göra öht.