Alltså vad vill han?
Har pratat med en man på nätet av och till i drygt ett år. Han är... tystlåten, minst sagt. Några få gånger har jag verkligen fått se honom babbla, men oftast blir det väldigt kort och sen kan han försvinna i flera veckor och sen dyka upp igen som ingenting. Det finns något hos honom som gör att jag trots det inte blockat, men nu börjar jag verkligen lessna.
Historian upprepade sig och jag skrev då att jag inte upplever att han är speciellt intresserad av mig (han har frågat om att ses sen vi först började prata, men jag träffar inte någon jag inte fått en tydlig uppfattning om vem hen är innan, och dit har han inte kommit trots så lång tid).
När jag sa att jag inte är intresserad av vidare kontakt började han plötsligt skriva konstant... och till slut svarade jag lite kort, var tydlig med att han får motbevisa mig om vi ska fortsätta kontakten. Han sa att han legat sjuk sen i somras (sjuk och sjuk, en armskada) och att det är därför han inte skrivit mer... dum bortförklaring känner jag, men sa inte det... vi pratade lite, men nu har mitt sista, som innehöll en fråga, stått obesvarat i flera dagar och jag orkar verkligen inte bry mig mer.
Vad vill han egentligen tror ni? Jag begriper ingenting. Det är ju inte som att han kan ha mig som "backup", han har aldrig haft mig till att börja med.