• Anonym (Paninaro)

Frågor till kvinnor om deras partner

1. Spelar storleken någon roll?

2. Har din man lagom storlek?

3. Om du fick välja, skulle den vara större eller mindre?

4. Vad är viktigast, tjockleken eller längden?

5. Hur lång är en "bra" penis?

5. Hur stor omkrets har en "bra" penis?

• Svar på tråden Frågor till kvinnor om deras partner
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Paninaro) skrev 2025-02-09 19:09:54 följande:

1) Ja
    2) Ja, nuvarandes är alldeles perfekt 
    3) varken eller, den är perfekt 
    4) efter att ha haft sex för många år sedan med en som hade en väldigt smal snopp så säger jag 100% tjockleken. 
    5) normallång eller strax över 
    6) min bästa dildo har en diameter på ca 4 cm så jag säger där omkring. 
  • Anonym (Shelley)

1. Spelar storleken någon roll? Ja

2. Har din man lagom storlek? Ja

3. Om du fick välja, skulle den vara större eller mindre? Lite tjockare skaft

Tjockleken definitivt. Den får inte vara lång och smal. Men kort och tjock är okej.

5. Hur lång är en "bra" penis? 12-18

Så att man inte riktigt når runt med tumme-pekfinger

• Anonym (Hals)

Får jag sticka mellan med en fråga till er som svarat i tråden här? Lite OT men ändå....

Varför svarar ni? Jag har ju så många gånger lät att alla har för länge sedan tröttnat på dessa kukstorlekstrådar. Och det mest effektiva sättet att få dom att minska är ju att ignorera dom. Så varför är det ändå så pass många kvinnor som börjar skriva i dom? Även om inte alla svarar och redovisar sina preferenser så blir det ofta många inlägg från kvinnor.

Varför gör ni så?

• Anonym (Klippan)

Nej
    ja
    större
    tjockleken
    vet ej
    vet ej

• Anonym (Malin)
    Anonym (Hals) skrev 2025-02-14 15:37:41 följande:

Får jag sticka mellan med en fråga till er som svarat i tråden här? Lite OT men ändå....

Varför svarar ni? Jag har ju så många gånger lät att alla har för länge sedan tröttnat på dessa kukstorlekstrådar. Och det mest effektiva sättet att få dom att minska är ju att ignorera dom. Så varför är det ändå så pass många kvinnor som börjar skriva i dom? Även om inte alla svarar och redovisar sina preferenser så blir det ofta många inlägg från kvinnor.

Varför gör ni så?

För att kvinnor numera vågar erkänna att storleken har betydelse, svårare är det inte. I flera decennier har det närmast varit tabu att säga det, Inte så mycket av omtanke om mäns egon utan mer för att kvinnor inte vill framstå som sexgalna. Trots all öppenhet i ämnet sex är gamla normer seglivade. Faktiskt tror jag att FL spelat en roll här då kvinnor vågat öppna sig om detta, i skydd av anonymitet, och man har påverkat varandra.

Tyvärr har det skett övertramp då vissa size-queens påstår sig tala för alla kvinnor och att alla vill ha stora, ju större desto bättre. Därför är seriösa svar en viktig motvikt som visar att det inte stämmer någonstans.

Varför stör det dig?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Hals) skrev 2025-02-14 15:37:41 följande:

Varför gör ni så?

Jag har inget emot frågan. Däremot tycker jag att man kan försöka hålla sig till en tråd för varje diskussionsämne istället för att skapa nya trådar med exakt samma fråga som ställdes typ förra veckan. Varför inte kolla runt lite innan man startar en tråd och se om det redan finns en pågående diskussion?

Det gäller förstås alla ämnen på FL, inte specifikt detta. Men vissa frågor ställs mycket oftare än andra och då blir dessa trådar extra irriterande. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-14 19:31:40 följande:
    Jag har inget emot frågan. Däremot tycker jag att man kan försöka hålla sig till en tråd för varje diskussionsämne istället för att skapa nya trådar med exakt samma fråga som ställdes typ förra veckan. Varför inte kolla runt lite innan man startar en tråd och se om det redan finns en pågående diskussion?

Det gäller förstås alla ämnen på FL, inte specifikt detta. Men vissa frågor ställs mycket oftare än andra och då blir dessa trådar extra irriterande. 
    Tillägger att detta är första gången jag personligen svarar i en tråd om just detta ämne. Att jag valde att svara just i denna var nog för att jag tyckte frågorna var tydligt uppspaltade och enkla att svara på, och att det inte var en massa incel-dravel i trådstarten om kvinnors krav och liknande. 
  • Anonym (Paninaro)

Kunde det inte bli fler svar i den här tråden så det skulle bli lite av ett underlag..

• Anonym (Hm)
    Anonym (Paninaro) skrev 2025-03-22 18:31:32 följande:

Kunde det inte bli fler svar i den här tråden så det skulle bli lite av ett underlag..

Underlag till vadå? 
  • Anonym (Paninaro)

Menade inte som underlag till någon avhandling utan snarare så man kan få en bredare helhetsbild, i princip som en undersökning

• Anonym (Q)

1. Storleken spelar roll för maxad sexuell njutning men den spelar ingen roll vid val av man såvida den inte är mini.

2. Den är lagom för mig, han vet hur han ska använda den. 

3. Snäppet större vore inte fel men den är verkligen bra som den är. 

4.Tjockleken. Föredrar en 12 cm som är grov före en 18 cm som är smal.

5. Har aldrig mätt omkrets. Vet ej.

• Anonym (Prusiluskan)
    Anonym (Paninaro) skrev 2025-02-09 19:09:54 följande:

1 Ja
    2 Kunde varit lite mindre
    3 Mindre
    4 Tjockleken
    5 Helst inte för lång
    6 Vet inte har aldrig mätt
  • Stefano82
    Anonym (Prusiluskan) skrev 2025-03-23 06:46:57 följande:
    1 Ja
    2 Kunde varit lite mindre