• Tremere

Fulaste stilen på kvinnor?

Såg den andra tråden i samma ämne, men om män.
    Tänkte att skapa denna tråd som motvikt.
    Nu tänker jag att man INTE diskuterar kvinnors fysiska attribut i denna tråd.
    Tråden handlar endast om tjejer/kvinnors stil (kläder och accessoarer)

En riktigt hemsk stil enligt mig är foppa, urtvättade och urtvättade mjukisbyxor och en för stor t-shirt eller hoodtröja som antagligen också är urtvättad.
    Detta i kombination med färgat hår och en alldeles för skrikig och konfliktartad attityd.

Fyll på, men var civiliserade.

• Svar på tråden Fulaste stilen på kvinnor?
  • Anonym (K)
    Core skrev 2025-02-14 12:55:13 följande:
    Jag har också ADHD, men föredrar att umgås men håller allmänbildning och proper klädsel högt, så diagnos är ju knappast en faktor för att vara likasinnade.

Varför skulle begreppet bimbokvinnor vara sämre än white trash, det är väl bara olika sidor på samma mynt?
    Hahaha samma här , har vare sig tatueringar piercings eller ghettostil med kamphund. 
  • Anonym (Armhålebyxor!)
    Olsdotter skrev 2025-02-14 06:13:54 följande:
    Ha ha ha

Fruktansvärt!!!
    :) Tycker att de är gräsliga, men vill ha ändå.:D
  • Xeedy
    Core skrev 2025-02-14 12:55:13 följande:
    Jag har också ADHD, men föredrar att umgås men håller allmänbildning och proper klädsel högt, så diagnos är ju knappast en faktor för att vara likasinnade.

Varför skulle begreppet bimbokvinnor vara sämre än white trash, det är väl bara olika sidor på samma mynt?
    Jag förstår vad du säger. Jag skrev kanske bara mer  över hur jag tänker och hur det ser ut i min omgivning självklart är det olika.
    Ibland gör jag misstag med flit. Annars helt perfekt
  • BeBey

Ibland ser jag att folk går runt omkring sådär... Och nej, de är  inte ännu teenagers, men kvinnor runt 30... Kan någon förklara, varför?! Obestämd Jag kan inte förstå hur kan det vara nydelig för sig själv att ta på sig sådana byxorna?! För långa, smutsiga med flådda och slitna kanter!?

• Mayjel

Alla sorts plagg med hemska neonfärger. Gäller iofs för båda kön. 

• Mayjel
    BeBey skrev 2025-02-17 19:08:51 följande:

Ibland ser jag att folk går runt omkring sådär... Och nej, de är  inte ännu teenagers, men kvinnor runt 30... Kan någon förklara, varför?! Obestämd Jag kan inte förstå hur kan det vara nydelig för sig själv att ta på sig sådana byxorna?! För långa, smutsiga med flådda och slitna kanter!?

Omogna kvinnor som fortfarande beter sig som tonåringar kanske. Såna som inte vuxit upp i hjärnan riktigt än.
  • Anonym (Frida)

Jag köpte mig ett par vida jeans i somras men med högstadiet i färskt minne och hur folk kom stinkandes in i klassrummet med våta och skitiga utsvängda jeans så hade jag vett nog att lägga upp dem. De var hemskt opraktiska egentligen, släpade i marken och fastnade i cykelkedjan. Många trampade sönder baksidan av sina jeans och det var verkligen inte snyggt.

Vid typ 2005 rensade jag ut alla jeans jag hade av den sorten och hoppades att skinny jeans och leggings skulle vara mode föralltid och att de vida långa byxorna aldrig skulle komma tillbaka. Men så köpte jag själv ett par vida jeans (dock ej för långa) nitton år senare 😂
  • Anonym (General)

De där är ju för långa.

Det har ingenting att göra med det som kallas "flare" som är tighta över låren och sedan mer eller mindre bredare nedåt.

• Anonym (Salt)
    Anonym (Frida) skrev 2025-02-17 22:46:20 följande:
    Jag köpte mig ett par vida jeans i somras men med högstadiet i färskt minne och hur folk kom stinkandes in i klassrummet med våta och skitiga utsvängda jeans så hade jag vett nog att lägga upp dem. De var hemskt opraktiska egentligen, släpade i marken och fastnade i cykelkedjan. Många trampade sönder baksidan av sina jeans och det var verkligen inte snyggt.

Vid typ 2005 rensade jag ut alla jeans jag hade av den sorten och hoppades att skinny jeans och leggings skulle vara mode föralltid och att de vida långa byxorna aldrig skulle komma tillbaka. Men så köpte jag själv ett par vida jeans (dock ej för långa) nitton år senare 😂
    Jag måste säga att jag gillar verkligen dina inlägg! Du är duktig på att skriva och bjuder verkligen på dig själv. Fortsätt såSolig
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Salt) skrev 2025-02-19 11:15:24 följande:
    Jag måste säga att jag gillar verkligen dina inlägg! Du är duktig på att skriva och bjuder verkligen på dig själv. Fortsätt såSolig
    Men åh tack så jättemycket 😍❤️
  • Anonym (Gubbar!)
    Mayjel skrev 2025-02-17 22:34:35 följande:
    Omogna kvinnor som fortfarande beter sig som tonåringar kanske. Såna som inte vuxit upp i hjärnan riktigt än.
    Det är nog vanligare bland gubbsjuka gubbar.
  • burleskburkläsk

Äsch jag vet inte, bryr mig inte om sånt vad jag vet.

Skulle t.ex en kvinna komma fram till mig och fråga efter vägen så bryr jag mig inget om hennes val av kläder alls, hon har samma värde som jag här i världen skulle hon vara otrevlig dock så hade jag iggat henne.

En frisyr som inte klär alla däremot är "melon hjälmen".

Google bildsök: melon helmet cat

Svar på tråden Fulaste stilen på kvinnor?