• Misosoppa

Bästa fleshlighten

Hej

Jag har tänkt köpa en fleshlight till min pojkvän till alla hjärtansdag. Vet att han gärna skulle vilja prova en men han skulle aldrig gå och köpa en själv.  Men det är en jungel! Vilken ska jag välja? Han har en normalstor k*k och jag vill köpa en fleshlight som ser ut som en riktig vagina men vill inte köpa en som är  "avgjuten" från någon inom porrindustrin. 
    Den ska helst inte låta för mycket heller.

Kan någon vara snäll och ge mig tips på en bra och skön fleshlight?

• Svar på tråden Bästa fleshlighten
  • Anonym (Man)
    Anonym (Urk...) skrev 2025-02-11 20:19:15 följande:

Jag fattar inte hur ni vågar. Skulle jag använda en sådan på min man och han kom snabbare i den än jag kan få honom att göra med min egen eller med munnen skulle jag må skitdåligt. 

Du har själv inga leksaker och är det i så fall ok för honom?
  • Anonym (J)
    Anonym (Tjululu) skrev 2025-02-11 20:42:23 följande:
    Finns nog ingen man i världen som skulle välja en lösfitta över känslan av en riktig som kramar om hans kuk. Och även tappa den intima närheten man får ihop med en partner. Du kan vara lugnare än Snopp dogg efter x antar rökare
    Precis som att dildon inte är ett substitut för en man utan ett komplement så gäller samma sak med fleshlights. De kan vara ett bra komplement. Svårt?
  • Anonym (Urk...)
    Anonym (Man) skrev 2025-02-11 22:28:11 följande:
    Jag hade. men slängt dem. Jag har kvar en liten buttplug, men det är inte som leksak egentligen mer att den är gullig (det är ett rosa hjärta på "handtaget") och att jag svår jag får en sådan reaktion av honom om jag sätter i den och visar det att han går igång rejält så det är mer som en slags uppvisning/show/accessoar än sexleksak.
  • Misosoppa
    Anonym (Tjululu) skrev 2025-02-11 19:01:40 följande:

Köpte mig en Pyro Advanced Thrusting. Och den tar ronken till annan dimension haha. Lite dyr men helt klart värt det

Tack för tipset!😊
  • Misosoppa
    Tremere skrev 2025-02-11 20:03:14 följande:
    Eftersom den ändå är fake så spelar inte det visuella så stor roll. 
    Just nu har jag en sån här från Temu. 
     share.temu.com/RTAGbIJXpzA
    Supermjuk insida och ett hårt fodral. 
    Enkelt att sätta några hårsnoddar eller breda gummiband runt om man vill ha den tightare. 
    Också enkel att rengöra då den är så töjbar att man kan vända den ut och in. 
    Å så är det lite läckert att se kuken genom den. 
    Tack, jag kollar upp den!👌 Gillar det där med genomskinlig 😊
  • Adolfobic

All hands down!!  Stoya Destroy och Tori Black.
    Min första var inte en avgjutning utan, Stamina! Också den från Fleshlight. Helt otrolig känsla. Hade sett dessa FL länge men så dyra. Fick en av några gamla kompisar som en liten sarkastisk retsticka / mörkhumor hur mitt liv nu skulle se ut som Singel. En loser, en man med en masturbator istället för en kvinna.
    Tji fick dom. Det är fantastisk. Och kommer absolut vara en del av mitt sexliv och aktivt med en kvinna, som en krydda i sexlivet, basta! 
    Första gången jag testade den exploderade jag efter bara en minut. Och jag är inte en pre-ejaculation. Långt ifrån. Men det var en fantastisk känsla. 
    Känner att vi män har känt nåt skamligt i att använda hjälpmedel. Precis som kvinnor känt skam över sin sexualitet (inte alla såklart)

• Anonym (Kuno)

TS, berätta hur det gått! Sååå nyfiken...

• Misosoppa

Jag fattar inte hur ni vågar. Skulle jag använda en sådan på min man och han kom snabbare i den än jag kan få honom att göra med min egen eller med munnen skulle jag må skitdåligt. 

För mig spelar det ingen roll om han kommer snabbare med en fleshlight eller andra sexleksaker än med mig. När vi har sex så vill vi medvetet inte att han kommer för fort eftersom vi vill njuta av varandra så länge det bara går. Och ju längre tid vi har sex, desto fler orgasmer för mig, vilket han också uppskattar.
    Jag kan förstå din oro, men precis som någon annan skrev så kan man ju jämföra det med ex en dildo. Dildo är ju svinskönt men den kan ju aldrig ersätta riktigt sex med någon man tycker om - att få känna den andres kropp, kyssar, kramar, stön och en varm hård xxx som rör sig i dig. Bästa som finns!
  • Anonym (Rjdk)

Är väl samma med tjejer och sexleksaker / dildos. Är nog inte så kul för killar heller men känns inte som så många andra tjejer tänker så 
  • Anonym (Rjdk)
    Anonym (Man) skrev 2025-02-11 22:28:11 följande:
    Precis 

/är tjej själv 
  • Anonym (Rjdk)

Rätt synd om killar egentligen , de får inte komma för fort och ska hålla på länge men inte för
    länge. Och tjejen ska helst komma många ggr men han bara en. 

• Anonym (?)
    Anonym (Rjdk) skrev 2025-02-12 10:42:01 följande:

Jäkla krav 

Krav på vad?
  • Misosoppa
    Anonym (Rjdk) skrev 2025-02-12 10:41:49 följande:

Rätt synd om killar egentligen , de får inte komma för fort och ska hålla på länge men inte för
    länge. Och tjejen ska helst komma många ggr men han bara en. 

Han får mer än gärna komma flera ggr han också! Vi har samspelt och kravlöst sex där vi tillsammans hittar det vi vill. Jobbigt för dig att du känner sådana krav, hoppas det kan ändra sig för dig.
  • Misosoppa
    Anonym (Kuno) skrev 2025-02-12 09:54:27 följande:

Anonym (Kuno) skrev 2025-02-12 09:54:27 följande:

Blev helt snurrig av alla alternativ som finns och lite stressad över att hinna få den levererad innan fredag! Så jag beställde en Fleshlight flight power till slut. Vill han prova fler så tänker jag att det får bli en Tenga Flip Zero med vibrator nästa gång.
  • Anonym (Rjdk)
    Anonym (?) skrev 2025-02-12 10:56:40 följande:
    Krav på vad?
    Skrev det som tillägg till mina inlägg ovan 
  • Anonym (Rjdk)
    Misosoppa skrev 2025-02-12 11:23:52 följande:
    Han får mer än gärna komma flera ggr han också! Vi har samspelt och kravlöst sex där vi tillsammans hittar det vi vill. Jobbigt för dig att du känner sådana krav, hoppas det kan ändra sig för dig.
    Va? Jag känner inga krav? Är tjej och tycker synd om killar när man läser här på forumet bara
  • Misosoppa
    Anonym (Rjdk) skrev 2025-02-12 14:21:58 följande:
    Va? Jag känner inga krav? Är tjej och tycker synd om killar när man läser här på forumet bara
    Ja, okej! Trodde du talade för dig själv. Missuppfattning bara
Svar på tråden Bästa fleshlighten