Anonym (Semantiska) skrev 2025-02-18 17:28:29 följande:
Varför tror du att "alla andra" enligt ts hittar en partner men inte ts? Det handlar om ts.
Det jag kan utläsa av ts personlighetsdrag utav den korta texten ts skriver är inte smickrande eller tilltalande. ts känner sig bitter över att autister hittar partner. Ts ljuger i trådstart om att ts vill ha folk att ringa till på helgerna när det egentligen handlar om att skaffa partner. ts värdesätter inga andra relationer. Jämställer ensamhet med avsaknad av partner. Kan inte föreställa mig annat än att anledningen till att ljuga i trådstart handlar om annat än att försöka sminka situationen. Vilket jag tolkar som att ts egentligen inte vill anstränga sig "har gjort allt" vill inte ta ansvar.
Ts skulle kunnat starta en tråd och frågat efter tips och råd hur man skaffar en partner. Vara ärlig och ansvarstagande över sig själv.
TS har inga skyldigheter att göra som du vill. Du har ingen rätt att skriva art hans personlighetsdrag gör att han förblir ensam.
Jag skiter fullständigt i allt det där du babblar om ovan för jag har inget intresse av att diskutera mer med dig. Det spelar ingen roll vad du tycker eller om du har rätt i dina slutsatser för det ger dig ingen rätt att uttrycka dig så om en annan människa.
Jag tycker att DU borde ändra på din personlighet och bli mer ödmjuk och ha förståelse för en människa som mår dåligt och till och med överväger att avsluta sitt liv.
Inte lätt att göra er nöjda här. Så fort vi inte gör exakt som ni vill eller är tillräckligt tacksamma och lydiga så blir ni arga. Lämna tråden om ni inte kan uppföra er.