Alla symtom men har varken det ena eller det andra
Känner mig så vilsen och trött?Fick veta att jag ligger ?på gränsen? till PCO och att det därför inte är en diagnos som kommer sättas och att jag då får nöja mig med beskedet att jag bara har för mycket testosteron som kvinna. Jag har alltid haft problem med min vikt, oregelbunden mens, akne, extremt upp och ner emotionellt, mycket hår runt haka och käke, hår på konstiga ställen där kvinnor normalt inte ?ska? ha det, och nu när vi försöker skaffa barn - bra med ägg men otillräcklig/obefintlig ägglossning då äggen inte mognar. Hade hellre velat ha någon diagnos av något slag för att kunna söka information och hitta sätt att hantera mina besvär på, men får istället till svar att jag inte kan göra något åt mina högre testosteronnivåer förutom att ta p-piller vilket jag såklart inte kan göra nu när jag försöker bli med barn. Någon annan som också ligger i ett mellanting och fått hjälp med det eller kunnat minska besvären utan p-piller? Eller kanske någon som är lika vilsen som jag i detta? Så här har det varit sedan tonåren och jag är så jävla trött på att inte ha något konkret att gå på?