• Anonym (19cmkille)

Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?

Ärligt. Hur ofta har du som tjej träffat killar som har mindre? känns som medel ligger på ca 18cm idag?

• Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?
  • Anonym (Sugen kvinna)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-26 18:35:58 följande:
    Varför säger du sånt som du tror gör andra ledsna? 

Jag trodde tråden handlade om hur ofta man som tjej har träffat nån som har en kuk kortare än 16 cm. Du svarade inte på det utan skrev att din älskares kuk är stor och hård. 
    Så du menar på allvar att för att kunna skriva i tråden så måste man ha varit där och mätt och konstaterat att den var kortare än 16 cm Drömmer? Inget annat är relevant att skriva om då nej....Tyst.
  • Anonym (Man 9)

De är ju va den är ingen ide å mätta, 

• Anonym (iiii)

TS vill flagga för att han har 19cm och tar gärna emot uppskattning för det. Jävla fjanttråd.

• Ezmeraldah
    Anonym (Mogen Q) skrev 2025-02-27 08:59:10 följande:
    Varför citerar du mig och säger det där?
    Jag har diskuterat trådämnet, berättat om vad jag tycker, utifrån mina och andras erfarenheter.

Men det där som du tar upp har jag inte skrivit något om och jag kan inte se att det hör till ämnet. Du kanske ska starta en egen tråd om det där?

Du är givetvis välkommen citera mitt inlägg och diskutera med mig om det jag har skrivit, och om trådämnet.
    Du skrev att det viktigaste utan tvekan är mannen och hur han använder den. Jag håller inte med. Jag anser att det är minst lika viktigt hur kvinnan använder den. Jag har definitivt svarat på det du skrev. 
    Anonym (Mogen Q) skrev 2025-02-26 16:23:45 följande:
    Det viktigaste är utan tvekan mannen och hur han använder den.

• Ezmeraldah
    Anonym (iiii) skrev 2025-03-01 07:56:33 följande:

TS vill flagga för att han har 19cm och tar gärna emot uppskattning för det. Jävla fjanttråd.

Blir du så provocerad av det? Om han är osäker på sig själv och vill ha bekräftelse - vad är problemet med det? Ditt inlägg bidrar till att han känner sig sedd åtminstone. Kan man inte bli älskad vill man bli beundrad och går inte det så vill man bli hatad, ja, ni vet, det gamla talesättet... Jättefin kuk TS!
  • Noname00
    Ezmeraldah skrev 2025-02-23 22:48:52 följande:
    Jo men jag tänkte inte bara på antal cm. Det finns ju en del trådar på temat "han har så liten kuk". Det kanske är vaginan som är stor? Man kan ju göra knipövningar. Eller så ställs frågan "gillar ni stora kukar?" eller "är det skönare med en stor kuk?" och då tänker jag att det beror väl på hur mycket plats man har? Och till exempel på "sexsajter" (eller vad det nu kallas), typ Bodycontact eller vad som nu är på tapeten, så brukar det finnas en ruta för män att fylla i längd på kuken men för kvinnor har jag aldrig sett nån motsvarande ruta för att fylla i längd på vaginan (nu har jag begränsad erfarenhet den typen av sajter/appar så jag kan vara dåligt uppdaterad). Jag har heller ALDRIG fått frågan om hur lång vagina jag har och ingen verkar nämnvärt intresserad när jag erbjuder mig att delge den informationen. 

Det här var ett ganska bra svar.

Eftersom vaginan anpassar sig så borde en man på 15 cm känna i stort sett samma som en man på 18cm, det är nog snarare kvinnan som känner längden än att mannen känner djupet.

Personligen har jag hört utryck att lång och smal är oskönast.

Det där med extremt lång kuk å utryck "slå i botten" är nog myter som uppstår från porrfilmer.

Jag personligen vill inte känna att det tar emot, runtom får det gärna omsluta hur mycket som helt.

De flesta män har nog under 18cm då en standardkondom är 18-18,5 cm lång och bör vara lite längre än skaften.

Hur många har verkligen  stött på att en man har över 20-22cm ?

• Anonym (f)
    Noname00 skrev 2025-03-02 11:09:44 följande:

Det här var ett ganska bra svar.

Eftersom vaginan anpassar sig så borde en man på 15 cm känna i stort sett samma som en man på 18cm, det är nog snarare kvinnan som känner längden än att mannen känner djupet.

Personligen har jag hört utryck att lång och smal är oskönast.

Det där med extremt lång kuk å utryck "slå i botten" är nog myter som uppstår från porrfilmer.

Jag personligen vill inte känna att det tar emot, runtom får det gärna omsluta hur mycket som helt.

De flesta män har nog under 18cm då en standardkondom är 18-18,5 cm lång och bör vara lite längre än skaften.

Hur många har verkligen  stött på att en man har över 20-22cm ?

Han som tog min oskuld hade nog över 20, jag var livrädd.

Den näst längsta hade 16 cm. Sedan har de varit variationer nedåt, men det har aldrig varit ett problem. Med stora män är det lätt att göra sig illa och man måste vara mer försiktig.
  • Noname00
    Anonym (f) skrev 2025-03-02 14:24:55 följande:
    Han som tog min oskuld hade nog över 20, jag var livrädd.

Den näst längsta hade 16 cm. Sedan har de varit variationer nedåt, men det har aldrig varit ett problem. Med stora män är det lätt att göra sig illa och man måste vara mer försiktig.

Han som hade över 20 cm, hur var det att rulla på en kondom, antar att det inte täckte hela?

Över 20 cm är nog ovanligt, men hoppas det vart en bra debut.

• Anonym (f)
    Noname00 skrev 2025-03-02 14:46:42 följande:

Han som hade över 20 cm, hur var det att rulla på en kondom, antar att det inte täckte hela?

Det var inte direkt fantastiskt eftersom jag blev som bedövad, lite som tusen nålar och inte kände mer än ett ovant tryck. Inte traumatiskt heller, men jag föredrar nog under 20 cm helt klart för min storlek.

Jag var ung och dum och vi använde ingen kondom. 
  • Anonym (2016)
    Noname00 skrev 2025-03-02 14:46:42 följande:

Längden på kondomen är aldrig något problem. Däremot är det väldigt obehagligt om den sitter för tight.
  • Noname00
    Anonym (2016) skrev 2025-03-02 17:56:56 följande:
    Längden på kondomen är aldrig något problem. Däremot är det väldigt obehagligt om den sitter för tight.

Vill man inte inte att kondomen ska vara längre än "längden på kvinnan"?

Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?