• Anonym (19cmkille)

Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?

Ärligt. Hur ofta har du som tjej träffat killar som har mindre? känns som medel ligger på ca 18cm idag?

• Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?
  • Noname00
    Anonym (2016) skrev 2025-03-02 17:56:56 följande:
    Längden på kondomen är aldrig något problem. Däremot är det väldigt obehagligt om den sitter för tight.

Vill man inte inte att kondomen ska vara längre än "längden på kvinnan"?

• Anonym (Brain)

Alla dessa kuktrådar.. IQ-fiskmås ämne

• Anonym (Äcklad av fjollor)
    Anonym (Brain) skrev 2026-02-25 01:01:13 följande:

Alla dessa kuktrådar.. IQ-fiskmås ämne

Exakt. Ingen bryr sig om deras patetiska larver, annat än bögar och hens till tvestjärtar, som inte har på forumet att göra ändå. 
  • XDX
    Noname00 skrev 2025-03-02 11:09:44 följande:

Det här var ett ganska bra svar.

Eftersom vaginan anpassar sig så borde en man på 15 cm känna i stort sett samma som en man på 18cm, det är nog snarare kvinnan som känner längden än att mannen känner djupet.

Personligen har jag hört utryck att lång och smal är oskönast.

Det där med extremt lång kuk å utryck "slå i botten" är nog myter som uppstår från porrfilmer.

Jag personligen vill inte känna att det tar emot, runtom får det gärna omsluta hur mycket som helt.

De flesta män har nog under 18cm då en standardkondom är 18-18,5 cm lång och bör vara lite längre än skaften.

Hur många har verkligen  stött på att en man har över 20-22cm ?

Här är tillförlitligaste statistiken samlad och svar på TS fråga: calcsd.info/

Personligen tycker jag det känns gött att känna tappen och botten, under forutsättning att man provar sig fram försiktigt och att kvinnan gillar det, vilket kan hända. Känns liksom manligt. Det är min upplevelse. 
  • Anonym (Mark)
    XDX skrev 2026-02-25 06:36:06 följande:
    Här är tillförlitligaste statistiken samlad och svar på TS fråga: calcsd.info/

Personligen tycker jag det känns gött att känna tappen och botten, under forutsättning att man provar sig fram försiktigt och att kvinnan gillar det, vilket kan hända. Känns liksom manligt. Det är min upplevelse. 
    Enligt den sidan så skulle bara en handfull män av tusen ha större än min, vilket är helt extremt!

Dessvärre - tack och lov? - stämmer det inte alls överens med min upplevelse. Den är nog snarare något större än medel. Kul men förmodligen vilseledande sida.
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Mark) skrev 2026-02-25 08:05:09 följande:
    Enligt den sidan så skulle bara en handfull män av tusen ha större än min, vilket är helt extremt!

Dessvärre - tack och lov? - stämmer det inte alls överens med min upplevelse. Den är nog snarare något större än medel. Kul men förmodligen vilseledande sida.

Den är tillförlitlig och vetenskapligt baserad. Men de vetenskapliga undersökningar som gjorts har haft så små underlag att statistiken i ytterkanterna är lite bristfällig och kan slå fel i procentilerna. 

Sen tenderar måttet att bli annorlunda när ett proffs mäter för statistikens skull, än när en självgod kille glädjemäter sin egen för att kunna skryta eller boosta självförtroendet med hur otroligt välhängd han är. 

• Anonym (AB)

En svensk medel-kuk är ca 14,5 cm. En internationell kuk är ca 13,5 cm.
    En del är kortare och en del är längre. Den som påstår något annat är ett troll (som TS t ex). Det finns hur mycket statistik som helst på detta.

När man kommer till de större storlekarna så är det ca 1 på 1000 som är 20+, så väldigt ovanligt.

• Anonym (Mil  FH Unter)
    Freddan79 skrev 2026-02-24 22:49:38 följande:

Kan säga att min kuk är 19

Hur har du verifierat länden?
  • jontebula
    Anonym (Mil FH Unter) skrev 2026-02-25 08:47:58 följande:
    Hur har du verifierat länden?
    Med en linjal duh ?
  • Anonym (K)
    Anonym (Äcklad av fjollor) skrev 2026-02-25 04:18:49 följande:
    Exakt. Ingen bryr sig om deras patetiska larver, annat än bögar och hens till tvestjärtar, som inte har på forumet att göra ändå. 
    Du har väl inte på forumet att göra om du är så känslig för kukprat. Låt de som vill diskutera göra det!
    För övrigt är det äckligt med homofobi! Så antingen lämnar du eller så njuter du av självplågeriFlört ditt val.
  • Anonym (Tyvärr)

Tyvärr alldeles för vanligt. Har flera gånger följt med män hem, eller tagit hem dem till mig, efter en krogrunda, som har verkat manliga och robusta, men som visat sig ha småpittar, och som har svårt att få erektion. Jag tror det är ovanligt att svenska män har stora kukar, varför jag helst sexar med afrikanska män.

• Anonym (Äcklad av fjollor)
    Anonym (K) skrev 2026-02-25 21:07:16 följande:
    Du har väl inte på forumet att göra om du är så känslig för kukprat. Låt de som vill diskutera göra det!
    För övrigt är det äckligt med homofobi! Så antingen lämnar du eller så njuter du av självplågeriFlört ditt val.
    Eh, jo, eftersom jag inser att detta inte är en plats som är ämnad för snoppfixerade fjollcels. Gå in på qx istället. Där hittar ni era likar. 
  • Anonym (Apskaft)

Det är dessutom vedertagen fakta att män inte kan mäta sin kuk själva- de flesta gör helt fel.

Läkares undersökningar vid massmätning är det enda tillförlitliga. 

• Anonym (Bing Knotte)

Medel i Sverige är drygt 13 

• Anonym (AB)
    Anonym (Bing Knotte) skrev 2026-04-26 16:22:11 följande:

Medel i Sverige är drygt 13 

Nä, det är medel för "världen". I Sverige ligger det på ca 14,5 cm.
  • Anonym (L)

Mer än hälften är kortare än 16 cm.

Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?