• Anonym (19cmkille)

Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?

Ärligt. Hur ofta har du som tjej träffat killar som har mindre? känns som medel ligger på ca 18cm idag?

• Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?
  • Ezmeraldah
    Anonym (småkukad) skrev 2025-02-23 22:31:32 följande:

Jag är kille med 12cm penis och när vi var i 13-14 års-åldern så mätte vi varandras penisar och då hade jag minst. De flesta låg på 16-18cm. Vita svenska pojkar. En hade 13cm. Den största 23cm.

När jag varit i omklädningsrum och sånt vid badhus har jag alltid minst, då slak förstås.

Herregud, stackars människa. Med tanke på att en vagina vanligtvis är ca 10 cm. 

En förklaring kan vara att killarna som mätte kuken var de som hade stora och ville skryta. De som inte hade lika enorma kanske valde att undvika den typen av tävlingar. Dessutom mäter många fel. Angående personer du mött i omklädningsrum så tror jag dels att det kan vara en slump. Och sen är det nog så att alla inte duschar och byter om lika "öppet" utan skyler sig (eller duschar hemma eller till och med undviker gym och simhallar). Och så tror jag att det till viss del kan vara så att man "ser det man vill se" - alltså om man har komplex för en kroppsdel så kanske man bara ser "hur perfekta alla andra är". Till exempel om jag har komplex för mina bröst så kanske jag bara ser en massa "perfekta" bröst i omklädningsrummet och missar att där även finns bröst som liknar mina. 
  • Anonym (GLENN PILLESNOPP)
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-23 22:48:01 följande:
    Det är du inte tvungen till
    Jag har kanske 12 och ytterst sällan som jag ser någon med mindre. Nej, inte så att jag aktivt spanar.
  • Anonym (Statistik)
    Anonym (19cmkille) skrev 2025-02-23 19:29:04 följande:
    Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?

Ärligt. Hur ofta har du som tjej träffat killar som har mindre? känns som medel ligger på ca 18cm idag?

Vilken statistik refererar du till?

Läser man officiell statistik istället för att göra sin egen i fotbollslagets omklädningsrum, så borde mått under 16 cm vara ganska vanlig.

Min uppfattning om folk som refererar till egna erfarenheter är att de aldrig har mätt en kuk, vare sig sin egen eller andras, eller så vet de inte riktigt hur de ska mäta...

I slutändan är måtten ointressanta. Det som är intressant är hur den fungerar och hur tjejen du är med känner. Statistiskt är slidan i uttänjt tillstånd ca 17 cm djup. Längre kukar riskerar slå i livmodertappen vilket många tjejer upplever som mycket smärtsamt.
  • Anonym (man)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-23 23:03:08 följande:
    Herregud, stackars människa. Med tanke på att en vagina vanligtvis är ca 10 cm. 

En förklaring kan vara att killarna som mätte kuken var de som hade stora och ville skryta. De som inte hade lika enorma kanske valde att undvika den typen av tävlingar. Dessutom mäter många fel. Angående personer du mött i omklädningsrum så tror jag dels att det kan vara en slump. Och sen är det nog så att alla inte duschar och byter om lika "öppet" utan skyler sig (eller duschar hemma eller till och med undviker gym och simhallar). Och så tror jag att det till viss del kan vara så att man "ser det man vill se" - alltså om man har komplex för en kroppsdel så kanske man bara ser "hur perfekta alla andra är". Till exempel om jag har komplex för mina bröst så kanske jag bara ser en massa "perfekta" bröst i omklädningsrummet och missar att där även finns bröst som liknar mina. 
    Vagina sträcks väl ut vid sex? Jag har 18 cm (korrekt mätt) och jag aldrig varit med om att inte känna att jag kommer ända in så att säga. Har haft sex med ett 20-tal ungefär.
  • Anonym (Normal?)

Har verkligen ingen jättekuk men har bottnat i flera kvinnor i allt från missionären till bakifrån. 
    Har dock klarat mig väldigt långt med både tunga och fingrar.......

• Ezmeraldah
    Anonym (2016) skrev 2025-02-23 22:55:53 följande:
    Du har helt klart en poäng i vad du skriver. Väldigt mycket fokus på kukens storlek.
    Vet du hur djup du är? Jag hade tyckt det var intressant att veta haha. 
    Ja, självklart vet jag det. Men det berättar jag inte för vemsomhelst. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (man) skrev 2025-02-23 23:47:04 följande:
    Vagina sträcks väl ut vid sex? Jag har 18 cm (korrekt mätt) och jag aldrig varit med om att inte känna att jag kommer ända in så att säga. Har haft sex med ett 20-tal ungefär.
    Vaginan kan utvidgas max ett par cm. Jag tror på vad du säger och det är ju jättebra att det har fungerat så bra för dig. För egen del har jag haft problem med att det har gjort väldigt ont att ha sex med män som har stora kukar. Jag tror att det är individuellt. Jag tycker bara att det är tråkigt att det verkar ses som nån slags allmän sanning att störst kuk är bäst i alla lägen och att många killar verkar tro att de har "liten" fast den är helt normal osv. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (GLENN PILLESNOPP) skrev 2025-02-23 23:15:31 följande:
    Jag har kanske 12 och ytterst sällan som jag ser någon med mindre. Nej, inte så att jag aktivt spanar.
    Min nuvarande har 8 ca vid erektion , han är dock ganska grov.
    Han har blivit dumpad pga det några gånger i sitt liv.
    Jag har inga problem med det, den passar väldigt bra i min mun och vi behöver aldrig tänka på att den kan skada mig.
    Jag är nöjd , han hade nog velat ha längre.
    PS, han skulle aldrig klä av sig så hans vänner såg honom. Ds
  • Ezmeraldah
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-24 06:45:54 följande:
    Min nuvarande har 8 ca vid erektion , han är dock ganska grov.
    Han har blivit dumpad pga det några gånger i sitt liv.
    Jag har inga problem med det, den passar väldigt bra i min mun och vi behöver aldrig tänka på att den kan skada mig.
    Jag är nöjd , han hade nog velat ha längre.
    PS, han skulle aldrig klä av sig så hans vänner såg honom. Ds
    Det låter ju perfekt! Man slipper skavsår och fittvärk och kan ha penetrationssex flera gånger på raken och till och med njuta av det. De som dumpade honom kanske hade stora vaginor. 
  • Anonym (Va)

Skulle tro att de flesta ligger under 16 cm. Jag har läst någonstans att medel är runt 13-14 cm och det stämmer bra med min erfarenhet. Jag har visserligen bara haft sex med 6 män, men av dem var det bara en som hade tydligt över 15 cm.

Svar på tråden Hur vanligt är de med kukar som är under 16cm?