Utnyttjad? Eller är de mig de är fel på?
Min man sen 10 år har nyligt begärt skillsmässa vilket kom som en chock för mej även om han varit konstig dom senaste månaderna. Han berättade för mej att han inte haft känslor för mej ungefär 2 års tid å planerat på att säga men att de inte blivit. Under denna tid har vi levt på som vanligt och haft sex som vanligt. Vi har alltid haft en bra relation å kunnat prata med varandra om saker även under tiden som han velat skiljas. Jag har ofta frågat han om de är nå som tynger han men han har alltid bara sagt nej. Jag har frågat han om det är nå med mig å han har sagt till mig att jag lovar att det har inge med dig å göra. Det är bara mkt på jobbet. Han har alltså suttit i 2 års tid å lovat mig saker och ljugit när han i själva verket har vetat precis vad han velat. Jag känner mej väldigt utnyttjad sexuellt då sex för mej är väldigt kärleksaktigt å jag har alltid haft svårt att vara bekväm med min kropp vilket han vet. Jag har svårt att släppa att han ändå fortsatte "använda" min kropp sexuellt i 2 års tid trots att hans plan hela tiden var att skilja sig. Hade varit en helt annan sak om han hade avstått sexet iaf. Har inte heller märkt saker vid sexet att han varit annorlunda. Är de fel eller konstigt jag känner mig utnyttjad? Har tagit upp de här med han men han blev bara arg.