Förbannade Familjeliv
Nu har jag suttit och skrivit ett långt inlägg två gånger och det bara försvinner. !!!! Nu får det bannemig vara !!!! Jag blir vansinnig!!!
Nu har jag suttit och skrivit ett långt inlägg två gånger och det bara försvinner. !!!! Nu får det bannemig vara !!!! Jag blir vansinnig!!!
Det är hårt sällan jag skriver här men nu såg jag en tråd om gamlingar och deras hus, som jag ville svara på. Jag håller fullständigt med och hade massor att skriva om det men det bara försvann. Skitforum !!!!!
För att servern time-outar. Ska man skiva långt så gör man det bäst i ett word/google-dokument och klistrar in. Formateringen riskerar att bli åt skogen, men..... Pest eller kolera, I guess.
Jag brukar kopiera det jag skriver om jag skriver länge, just eftersom det där händer. För min del är det oftast så att när jag klickar ?skicka svar? loggas jag ut.
Kopiera innan ni trycker "skicka", för lägre blodtryck.
Håller med om att det är dåligt.
Jag har flera gånger råkat ut för att när jag skriver långa inlägg så får det inte plats i rutan utan på något vis skrivs texten under/bakom sidfoten m.m. under själva rutan.
Har försökt skriva i word och klistra in, men kanske vill ändra något och då är det kört igen och dessa välja anonym m.m blockerar texten.
Och då är det ändå inga superlånga inlägg/trådstarter det handlar om
Gjorde ett till nu som bara försvann. Ett svar här. Nej! Nu skiter jag i detta forum. Fy fan så dåligt gjort. Inte normalt med all reklam heller. Hur står ni ut !!!!!!?
Det är hårt sällan jag skriver här men nu såg jag en tråd om gamlingar och deras hus, som jag ville svara på. Jag håller fullständigt med och hade massor att skriva om det men det bara försvann. Skitforum !!!!!
Gjorde ett till nu som bara försvann. Ett svar här. Nej! Nu skiter jag i detta forum. Fy fan så dåligt gjort. Inte normalt med all reklam heller. Hur står ni ut !!!!!!?
Skriv inte så långt. Ingen orkar ändå läsa allt. Skriv hellre flera inlägg.
Skriv inte så långt. Ingen orkar ändå läsa allt. Skriv hellre flera inlägg.
Det är enkelt, då våra inlägg inte försvinner, eller texten vi skriver i inlägget.
De ggr det försvinner för mig, det är om jag lyckas backa från där jag skriver.
För då finns det inte kvar.
Eller att man skriver något som inte går väl med reglerna.
Vad du gör är dock en gåta, så inget vi kan göra för dig innan du förklarar vad som sker mer.
Så blir det för mig ibland när jag skriver från mobilen! Sidan uppdateras helt plötsligt och då försvinner allt man skrivit. Trist. Det är inte i samband med att jag postar inlägget. Nu har jag börjat kopiera texten ofta medan jag skriver.