Motverkar "orgasmglappet"?
Jag har läst och hört om det sk "orgasmglappet" i att män nästan alltid får orgasm och kvinnor mycket mer sällan, och att det är orättvist. Jag har också läst otaliga artiklar i tidningar (och foruminlägg) om hur dåliga män är i sängen. Alla fel vi gör. Jag läser inte i närheten lika många artiklar om vad kvinnor borde bli bättre på.
Det här har påverkat mig i mitt sexliv med min fru. Trots det ovannämnda så läser jag här på forumet ibland män som skriver att deras sex går ut på att få dera kvinnliga partner att njuta så mycket som möjligt. Att kvinnans njutning är viktigare än dera egen. Samma gäller mig. Men för mig har det resulterat i att allt handlar om hennes njutning. Jag vill inte komma själv. Jag gör alllt för att hon skall komma så många gånger som möjligt. Och kraftigare, längre och mer intensivt över tiden. Jag vill att hon skall vara helt urlakad av orgasmer. Sen ligger jag och håller om henne så att hon ibland somnar.
Ofta klingar kåtheten av mig direkt efter att hon har fått sin sista orgasm. Det kan hända ibland att jag runkar av mig på toaletten efter att jag har smygit ur sängen när hon sover.
Jag vet att många kvinnor här inte gillar mitt upplägg då dom också vill att mannen kommer som en bekräftelse på att dom är sköna och att han njuter av dom. Men jag kan inte förmå mig att själv njuta. Allt handlar om att hon skall få mer och mer och mer och jag inget. Det är den allmänna bilden av egoistiska män som har påverkat mig.
Finns det någon annan man här som gör likadant?