Anonym (man) skrev 2025-03-07 16:55:49 följande:
Vet inte om du är seriös eller inte, men det är ju en ganska konstig attityd att heja på en kvinna som beter sig på ett sätt som alla hade tyckt var FÖRKASTLIGT om det var en man som gjorde det. Visst finns det män på 30+ som är sugna på flickor som är 16 år, men de flesta tycker det är vidrigt.
StudierKemi är ju en oerhört speciell person så jag klandrar inte henne så mycket för dett trots allt. Har för mig att hon sagt att hon har autism, och det tycker jag är väldigt tydligt i alla hennes inlägg här på forumet. Hon har ett helt eget sätt att resonera men det finns enligt min uppfattning inget ont eller hänsynslöst hos henne, utan hon fungerar bara på ett annat sätt än andra. Men vi bör ju inte applådera det som en feministisk framgång.
StudierKemi: jag hopppas att du kan hitta någon mer jämnårig man som kan älska dig och också ge dig ett bra sexliv. Jag vill tro att de flesta av oss män idag är intresserade av kvinnans njutning och att vi faktiskt lär oss att bli bättre både som älskare och som partners med åldern. Precis som det är för kvinnor.
Jag håller med man på 30+ hade blivit messad, hotad och förtalad om denne pratat om en 16 årig tjej.
Studierkemi kanske kan svara.
Du pratar om att ha sex med en minderårig.
Suga , fingra han i prostatan och ha sex med honom och ta hans sperma vaginalt helt oskyddat.
Hur hade du själv reagerat om en 30+ man fingrat å slickat din 15-17 åriga dotter haft sex med henne sprutat sin säd i henne 2 ggr i veckan som du ville att en pojke skulle få göra i dig 2 ggr i veckan?