• Anonym (Kvinnors sexuella makt.)

En fitta är mer värd än en penis

Det snackas en hel del om att kvinnor köper inte sex och de skulle ha "frivilligt" valt bort att köpa sex. Man glömmer dock att kvinnor har den sexuella makten.
    En utsatt man är inte lika värdefull som en utsatt kvinna.

• Svar på tråden En fitta är mer värd än en penis
  • Anonym (Ny Fikad)
    Anonym (man) skrev 2025-03-07 16:55:49 följande:
    Vet inte om du är seriös eller inte, men det är ju en ganska konstig attityd att heja på en kvinna som beter sig på ett sätt som alla hade tyckt var FÖRKASTLIGT om det var en man som gjorde det. Visst finns det män på 30+ som är sugna på flickor som är 16 år, men de flesta tycker det är vidrigt.

StudierKemi är ju en oerhört speciell person så jag klandrar inte henne så mycket för dett trots allt. Har för mig att hon sagt att hon har autism, och det tycker jag är väldigt tydligt i alla hennes inlägg här på forumet. Hon har ett helt eget sätt att resonera men det finns enligt min uppfattning inget ont eller hänsynslöst hos henne, utan hon fungerar bara på ett annat sätt än andra. Men vi bör ju inte applådera det som en feministisk framgång.

StudierKemi: jag hopppas att du kan hitta någon mer jämnårig man som kan älska dig och också ge dig ett bra sexliv. Jag vill tro att de flesta av oss män idag är intresserade av kvinnans njutning och att vi faktiskt lär oss att bli bättre både som älskare och som partners med åldern. Precis som det är för kvinnor.
    Jag håller med man på 30+ hade blivit messad, hotad och förtalad om denne pratat om en 16 årig tjej.

Studierkemi kanske kan svara.
    Du pratar om att ha sex med en minderårig.
    Suga , fingra han i prostatan och ha sex med honom och ta hans sperma vaginalt helt oskyddat.

Hur hade du själv reagerat om en 30+ man fingrat å slickat din 15-17 åriga dotter haft sex med henne sprutat sin säd i henne 2 ggr i veckan som du ville att en pojke skulle få göra i dig 2 ggr i veckan?
  • Anonym (Karl karaktär)
    Anonym (Feminist) skrev 2025-03-07 15:56:59 följande:
    Jag är rätt så imponerad.
    Har aldrig stött på en kvinna med ett liknande resonemang.
    Beundrar ditt mod, och ditt sätt att våga ta för dig. På det sätt män alltid gör och tar för givet att dom ska få göra.

Victory for women!

Vi är många som är helt klara med att StudieriKemi har tydliga pedofila drag.

Så typiskt att du som feminist beundrar henne för denna regelvidriga frispråkighet avseende att ha sex med tonårspojkar. Genom historien har såklart äldre män antastat tonårstjejer (barn).  Jag och många andra tycker det var och är vidrigt.

När nu Studieri Kemi uttrycker sig liknande kring tonårspojkar då beundrar du henne alltså? Det är ju inte mer än rättvist att tonårspojkar drabbas av tantsjuka när nu män historiskt har utsatt tonårstjejer, eller hur?
    Du kan inte föreställa dig att detta resonemang legitimerar fortsatt antastande av tonårstjejer också.

Tacka fan för alla män och majoriteten av alla kvinnor avskyr feminismen.

• Anonym (man)
    Anonym (Karl karaktär) skrev 2025-03-07 18:05:07 följande:

Vi är många som är helt klara med att StudieriKemi har tydliga pedofila drag.

Så typiskt att du som feminist beundrar henne för denna regelvidriga frispråkighet avseende att ha sex med tonårspojkar. Genom historien har såklart äldre män antastat tonårstjejer (barn).  Jag och många andra tycker det var och är vidrigt.

När nu Studieri Kemi uttrycker sig liknande kring tonårspojkar då beundrar du henne alltså? Det är ju inte mer än rättvist att tonårspojkar drabbas av tantsjuka när nu män historiskt har utsatt tonårstjejer, eller hur?
    Du kan inte föreställa dig att detta resonemang legitimerar fortsatt antastande av tonårstjejer också.

Tacka fan för alla män och majoriteten av alla kvinnor avskyr feminismen.

Nja, det är väl inte helt säkert att det där är en kvinna eller ens feminist. Jag tycker det luktar trollande för att få kvinnor och feminister att framstå på ett negativt sätt.
  • Anonym (m)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 10:45:56 följande:
    Nej, haha! Jag redogjorde inte för mina åsikter, utan för erfarenheter av att diskutera med TS och dylika personer. Att jag var först med stt dra paralellen i just den här tråden. Det betyder givetvis inte att det är min åsikt.Det förutsätter jag att du förstår egentligen.
    Nej Ts hade inte alls diskuterat det, utan det var helt din egen ide att dra upp abort som exempel på dåligt sexliv.
  • Anonym (Natta)
    Anonym (m) skrev 2025-03-07 20:21:16 följande:
    Nej Ts hade inte alls diskuterat det, utan det var helt din egen ide att dra upp abort som exempel på dåligt sexliv.
    Nej, exakt, precis som jag skrev nedan
     jag var först med stt dra paralellen i just den här tråden. 
  • Anonym (m)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 21:49:28 följande:
    Nej, exakt, precis som jag skrev nedan
     jag var först med stt dra paralellen i just den här tråden. 
    Vadå för parallell, det var du som började med att tycka att aborter är ett bra exempel på dåligt sexliv, det var du som drog upp abort i diskussionen och du hade inte alls diskuterat det med TS som du påstod
  • Anonym (Natta)
    Anonym (m) skrev 2025-03-07 22:00:43 följande:
    Vadå för parallell, det var du som började med att tycka att aborter är ett bra exempel på dåligt sexliv, det var du som drog upp abort i diskussionen och du hade inte alls diskuterat det med TS som du påstod
    Jag påstod inte att jag diskuterat med TS i den här tråden. Jag skrev:
     erfarenheter av att diskutera med TS och dylika personer. 

• Anonym (Natta)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:30:02 följande:
    Blev väldigt konstig citering där. Lite tydligare här:

• Anonym (m)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:30:02 följande:

Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:32:42 följande:
    Du kan ju påstå vad du vill, jag skulle kunna göra detsamma och påstå att du är min gamla mormor som är emot aborter och vi diskuterade det igår, inte så givande eller hur. Så sluta försöka skyll ifrån dig nu det var du som först drog upp aborter så uppenbarligen tycker du att det var ett bra exempel 
  • Anonym (Natta)
    Anonym (m) skrev 2025-03-07 22:40:02 följande:

Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:32:42 följande:
    Du kan ju påstå vad du vill, jag skulle kunna göra detsamma och påstå att du är min gamla mormor som är emot aborter och vi diskuterade det igår, inte så givande eller hur. Så sluta försöka skyll ifrån dig nu det var du som först drog upp aborter så uppenbarligen tycker du att det var ett bra exempel 
    Föregå då med gott exempel och påstå inte att jag har åsikter jag inte har. Vill du diskutera utifrån perspektiv är det upp till dig.
    Jag skrev att TS anser detta ,ingenting annat. TS bekräftade detta, dessutom.
  • Anonym (Natta)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:46:39 följande:
    Föregå då med gott exempel och påstå inte att jag har åsikter jag inte har. Vill du diskutera utifrån perspektiv är det upp till dig.
    Diskutera utifrån perspektiv du inte anser givande, ska det vara. Råkade radera.
  • Anonym (m)
    Anonym (Natta) skrev 2025-03-07 22:46:39 följande:
    Jag påstår bara vad du själv skrev, vi diskuterade klaga på dåligt sexliv och du drog upp aborter som exempel, du var först med att nämna abort så det var helt din egen idé och om TS sen höll med förändrar inte det så sluta försöka skyll ifrån dig. Du kan ju skaka hand med TS då för uppenbarligen delar ni åsikten att abort är ett exempel på dåligt sexliv.
  • Anonym (Natta)
    Anonym (m) skrev 2025-03-07 22:52:54 följande:
    Jag påstår bara vad du själv skrev, vi diskuterade klaga på dåligt sexliv och du drog upp aborter som exempel, du var först med att nämna abort så det var helt din egen idé och om TS sen höll med förändrar inte det så sluta försöka skyll ifrån dig. Du kan ju skaka hand med TS då för uppenbarligen delar ni åsikten att abort är ett exempel på dåligt sexliv.
    Nej, det gör inte du inte. Du gör faktiskt en halmgubbe. Jag skrev abort ( ja, först i den här tråden) som exempel på vad TS och dylika personer innefattat i  kontexten klaga på sexliv..Alltså inte min egen åsikt.

Har du hittat någonstans i den här tråden där JAG skrivit att jag tycker abort är ett bra exempel på klaga på dåligt sexliv är du välkommen att citera.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden En fitta är mer värd än en penis