• Harnok

Jag vill uppleva ett sexliv

Hej. Jag är ledsen över att jag aldrig har haft ett sexliv. Jag har haft sex ett fåtal gånger men det var över tio år sedan nu. Har försökt ragga på tjejer på nätet och tjejer jag träffar och på utlandsresor men det vill sig inte för mig.

Skulle så gärna vilja få uppleva sex igen, vad ska jag göra? :(

• Svar på tråden Jag vill uppleva ett sexliv
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Uttråkad kvinna) skrev 2025-03-07 12:51:07 följande:
    Du verkar ha svårt att läsa. I inlägget du just citerade skrev skribenten i klartext att det är korrekt att män inte har rätt till kvinnors kroppar.
    Så vitt jag vet så är det inte alls "mycket prat om att män har rätt till kvinnors kroppar"

Det är något inläggsskrivaren känner sig manad att infoga.
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Uttråkad kvinna) skrev 2025-03-07 12:51:07 följande:
    Du verkar ha svårt att läsa. I inlägget du just citerade skrev skribenten i klartext att det är korrekt att män inte har rätt till kvinnors kroppar.
    ...Och sättet denne uttrycker sig på är att män har inte rätt till kvinnors kroppar MEN...

Det är det här "MEN"- et som stör mig.  
  • Anonym (Och...)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2025-03-07 08:59:21 följande:

Mycket prat om att män inte har rätt till kvinnors kroppar. Visserligen korrekt, men man får ändå ha en viss förståelse för att denna man längtar efter närhet, det är en mänsklig drift. Jag hade personligen mått fruktansvärt dåligt av att vara utan fysisk (och psykisk) närhet från en annan människa under en längre tid. 

TS, har du testat Darkside? 

Det verkar som du har förståelse för TS situation. 
    Din empatiska inställning bidrar till minska polariseringen mellan män och kvinnor.
    Tack.
    Synd att inte fler kvinnor kan vara som dig.
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2025-03-06 21:02:54 följande:
    Alltså störst chans till 6 har han helt klart och alla dagar i veckan efter en kalldusch. Det du kallar doppa (i en köpt kvinnokropp) är nämligen inte 6 utan våldtäkt. 
    Snarare en affärstransaktion.
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Och...) skrev 2025-03-07 15:10:47 följande:
    Din empatiska inställning bidrar till minska polariseringen mellan män och kvinnor.
    Tack.
    Du snappade tydligen upp det kvinnofientliga i inlägget och kände dig manad att sympatisera. Jag var bara tvungen att förklara det först tydligen. Sen så lägger du till ditt egna kvinnofientliga "synd att inte fler kvinnor kan vara som dig"

*applåder
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Och...) skrev 2025-03-07 15:10:47 följande:
    Tack.
    Tack. 

Förbaskat synd bara att man ska göra det till en debatt om kvinnor och män när det egentligen handlar om ett allmänmänskligt behov. Sedan har man naturligtvis aldrig rättigheter till en annan persons kropp, men det är inte vad det handlar om här som jag ser det. TS längtar efter fysisk närhet, det är allt. Jag tycker bara att det är förbaskat tragiskt att han blir bemött med denna oförståelse. Hoppas att han kan blockera ut vad alla dessa personer skriver, det visar bara på bristande empati hos dem och inget annat. 
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2025-03-07 16:08:09 följande:
    Tack. 

Förbaskat synd bara att man ska göra det till en debatt om kvinnor och män när det egentligen handlar om ett allmänmänskligt behov. Sedan har man naturligtvis aldrig rättigheter till en annan persons kropp, men det är inte vad det handlar om här som jag ser det. TS längtar efter fysisk närhet, det är allt. Jag tycker bara att det är förbaskat tragiskt att han blir bemött med denna oförståelse. Hoppas att han kan blockera ut vad alla dessa personer skriver, det visar bara på bristande empati hos dem och inget annat. 
    Tycker du att köpa prostituerade är ett utslag på empati? Eller är det motsatsen till empati? Alltså, såsom "och" föreslår.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fridens) skrev 2025-03-07 16:12:27 följande:
    Tycker du att köpa prostituerade är ett utslag på empati? Eller är det motsatsen till empati? Alltså, såsom "och" föreslår.
    Det har jag aldrig påstått. Jag kan dock förstå att man kan bli så desperat efter fysisk närhet man fattar irrationella beslut som inte är helt bra. Vi är inte mer än människor. 
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2025-03-07 17:57:41 följande:
    Det har jag aldrig påstått. Jag kan dock förstå att man kan bli så desperat efter fysisk närhet man fattar irrationella beslut som inte är helt bra. Vi är inte mer än människor. 

Hur har ts blivit bemött? 

Tycker ts har fått ett bra bemötande om man bortser från de elementen i tråden som anser att han ska köpa sex från andra människor. Såsom "och" som du verkar sympatisera lite tillsammans med.

Så då återstår frågan: Är det ett utslag på empati när man köper sex från en annan människa?

• Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fridens) skrev 2025-03-07 18:37:50 följande:

Hur har ts blivit bemött? 

Tycker ts har fått ett bra bemötande om man bortser från de elementen i tråden som anser att han ska köpa sex från andra människor. Såsom "och" som du verkar sympatisera lite tillsammans med.

Så då återstår frågan: Är det ett utslag på empati när man köper sex från en annan människa?

Jag sympatiserar inte med någon och har redan svarat på din fråga. 
  • Anonym (Fridens)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2025-03-07 19:47:11 följande:
    Jag sympatiserar inte med någon och har redan svarat på din fråga. 
    Du inbillar dig att ts har blivit dåligt bemött. 

Tycker det var en bra tråd med bra råd tills torskarna gjorde sitt intåg och att du kläckte ur dig kvinnofientligheter och placerade ts i offer-facket.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fridens) skrev 2025-03-07 20:06:37 följande:
    Du inbillar dig att ts har blivit dåligt bemött. 

Tycker det var en bra tråd med bra råd tills torskarna gjorde sitt intåg och att du kläckte ur dig kvinnofientligheter och placerade ts i offer-facket.
    Jag kläckte ur mig kvinnofientligheter? Nej, nu får du ge dig. 
Svar på tråden Jag vill uppleva ett sexliv