Kille från jobbet hör av sig varje dag
Jag har en kollega som jag haft sex med en gång, dock ej under inverkan av alkohol. Sedan dess har han hört av sig VARJE dag oavsett vad det är för dag. Det är flera veckor sedan det hände. Vid tillfället vi hade sex sa han att han kommer att tänka på mig konstant efter det här.
Samma visa varje gång, han börjar med att skriva godmorgon och önska mig en trevlig dag. Sen under dagen skickar han kanske ett meddelande till och frågar hur jag har det och hur det går för mig. (Inte alltid detta meddelande kommer dock, det beror lite på vad och hur mycket han har att göra på jobbet.) Sen under kvällen börjar han messa mig igen och frågar hur min kväll ser ut och vad jag ska hitta på. om jag svarar honom och han inte är snabb på att svara mig tillbaka så ber han om ursäkt för att han inte svarat snabbare. Sen önskar han mig alltid godnatt.
Såhär hör han av sig under veckans alla dagar, även när han är ute med kompisar på krogen så skriver han till mig. Jag får inget riktigt grepp om vad han vill och han är verkligen bara supertrevlig vilket han är IRL också. Han är en trevlig kille helt enkelt.
Om han är intresserad varför tar han inte initiativet till något? Eller vill han bara chatta? Fattar ingenting.