Varför är många kvinnor väldigt självständiga?
Upplever att många kvinnor är självständiga, varför är det så viktigt?
Upplever att många kvinnor är självständiga, varför är det så viktigt?
Fast det är dom inte.
Dom tror att dom är det för att de får rösta, har pengar på kontot, eget boende och får knulla runt bäst dom vill.
Men i grunden så är dom inte självständiga överhuvudtaget!
De behöver alltid hjälp från männen när det kommer till problemlösning när det gäller på arbetet, verkstan eller laga saker samt bygga. (Inte alla kvinnor) men i princip 98% behöver fortfarande männen.
Men de äger en attityd om att de inte behöver män alls i samhället.
Helt verklighets frånvända.
Vem ska jag lasta över ansvaret på då om jag inte ska ha det själv?
Fast det är dom inte.
Dom tror att dom är det för att de får rösta, har pengar på kontot, eget boende och får knulla runt bäst dom vill.
De behöver alltid hjälp från männen när det kommer till problemlösning när det gäller på arbetet, verkstan eller laga saker samt bygga. (Inte alla kvinnor) men i princip 98% behöver fortfarande männen.
Vaddå samarbeta? Är det ett försök för män att göra mig som kvinna beroende av dom eller?
Fatta, att jag inte vill ha med er göra. Det är ett val som jag bestämmer över själv. Män är hatiska, har dålig kvinnosyn. Vill äga och kontrollera kvinnor. Det enda vi duger till är att föda barn och stå vid spisen. Finns säkert kvinnor som nöjer sig med det.
Men nej, det är inte jag. Jag vill göra något mer av mitt liv. Än att stå bakom en man och lyda hans direktiv. Jag vill vara min egen. Och kunna styra över mitt eget liv. Dessutom kan inte män älska. Som någon konstatera. Dom vill bara äga och kontrollera.
Jag ser igenom eran manipulation, samarbeta my ass. Jag ser redan fotbojorna lol . Och den där spisen kan ni laga er egen mat på. Orka med handikappade lata män.
Fast det är dom inte.
Jag är 100% självständig, jag har tagit hand om mig själv sedan födseln och jag har aldrig bett om hjälp i hela mitt liv. Jag utbildade mig själv och har byggt allt jag äger helt själv. När jag blir sjuk skapar jag mina egna läkemedel och jag om jag ska byta däck på bilen som jag själv har byggt så lyfter jag den med mina egna händer och skruvar fast däcken som jag också byggt själv. Jag odlar all min egen mat och dödar djur med mina bara händer, detta är jag helt självlärd inom. Ingen människa i hela världen har någonsin inspirerat mig eller hjälpt med något. Jag har aldrig haft några vänner eller familj och därför är jag så självständig som jag är. Jag har aldrig ens sett en man i hela mitt liv.
😁
Men för h-e!
Man skaffar väl barn för att man älskar sin partner och tror sig kunna älska och ta hand om sitt barn. Inte för att man vill kunna ställa krav på sin partner.
Vidrigt synsätt!
Är det ena kvinnofråga? Jag menar, de flesta män jag känner är väldigt självständiga.
För min egen del har jag aldrig ens reflekterat över det. Jag fick lära mig tidigt, särskilt av min far, att stå på egna ben. Att utbilda mig, skaffa en försörjning så jag har tak över huvudet m.m. Sen har det fortsatt, jag har exempelvis rest själv några gånger.
Jag är 100% självständig, jag har tagit hand om mig själv sedan födseln och jag har aldrig bett om hjälp i hela mitt liv. Jag utbildade mig själv och har byggt allt jag äger helt själv. När jag blir sjuk skapar jag mina egna läkemedel och jag om jag ska byta däck på bilen som jag själv har byggt så lyfter jag den med mina egna händer och skruvar fast däcken som jag också byggt själv. Jag odlar all min egen mat och dödar djur med mina bara händer, detta är jag helt självlärd inom. Ingen människa i hela världen har någonsin inspirerat mig eller hjälpt med något. Jag har aldrig haft några vänner eller familj och därför är jag så självständig som jag är. Jag har aldrig ens sett en man i hela mitt liv.
😁
Vem ska jag lasta över ansvaret på då om jag inte ska ha det själv?