Varför vill kvinnor ändra på allt och vi män ha det som vanligt?
Kanske inte gäller alla, men tycker mig se ett mönster i generella drag.
Kanske inte gäller alla, men tycker mig se ett mönster i generella drag.
Jag tror män gillar stabilitet och kvinnor gillar förändring. Det är därför man+kvinna i många fall fungerar rätt ok som kreativ duo (både som par och kollegor) Kvinnan pushar på till utveckling och mannen håller igen så det inte skenar iväg och resultatet blir lagom.
jag håller med dig ts, varför hålla på och ändra det som funkar och utveckla grejor? Min gubbe tjatar jämt om att vi ska prova nåt nytt i sängen och utveckla vårt sexliv men varför - det fungerar ju bra som det är nu? Varför ska man behöva hålla på och prova en massa nya saker? Himla tjatigt är det här hemma också. Jag förstår dig precis.
Haha så bittert och patetisk. Vi kan ändra texten åt andra hållet också 😂
Ja, för att du tycker det är jobbigt med förändring inom områden du inte är så intresserad av. Men gäller det något som kvinnorna tycker är viktigt, framförallt trivselfaktorer i och runt hemmet ,då jävlar ska det utvecklas och experimenteras och provas nytt. Då är det superviktigt med förändring och nytt nytt nytt. För era instagramskadade hjärnor kan inte tända till ordentligt annars.
Den korrekta frågeställningen är ju varför alla kvinnor är psykopater och narcissister?
Den korrekta frågeställningen är ju varför alla kvinnor är psykopater och narcissister?